Przetargi.pl
Odbiór z terenu Suwałk w 2011 r. wyrobów budowlanych zawierających azbest

Urząd Miejski w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5628102
  • Data zamieszczenia: 2010-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Suwałkach
    ul. Mickiewicza 1 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5628102
    REGON: 00052337600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór z terenu Suwałk w 2011 r. wyrobów budowlanych zawierających azbest
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi odbiór, na zlecenie Miasta, w roku 2011 wyrobów budowlanych zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Suwałk tj. ich załadunek, transport i przekazanie do unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych. Zgodnie z Regulaminem pomocy mieszkańcom miasta w usuwaniu wyrobów zawierających azbest, przyjętym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Suwałki mieszkańcy miasta mogą występować do Prezydenta Suwałk z wnioskiem o odbiór zdemontowanych (własnym kosztem) wyrobów azbestowych. Miasto Suwałki organizuje odbiór w ciągu 14 dni od zgłoszenia przygotowania wyrobów do transportu. W celu realizacji powyższego zadania wyłania się w niniejszym przetargu wykonawcę usług. Procedura realizacji przedmiotowego zamówienia wygląda następująco: 1.Po demontażu wyrobów zawierających azbest i przygotowaniu ich na palecie do odbioru właściciel lub zarządca zasobów mieszkaniowych informuje Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach o gotowości wyrobów do odebrania, 2.Wydział informuje o powyższym Wykonawcę (podmiot wyłoniony w przetargu), wraz z podaniem maksymalnej szacunkowej ilości odpadów, 3.Wykonawca (podmiot wyłoniony w niniejszym przetargu) odbiera wyroby (załadunek mechaniczny) w terminie 14 dni od zgłoszenia, W przypadku zakwestionowania ilości odpadów podanych w opisanej wyżej informacji rzeczywista ilość odpadów zostanie ustalona z Zamawiającym. 4.Po dostarczeniu wyrobów na składowisko odpadów niebezpiecznych Wykonawca przedstawia w Urzędzie Miejskim w Suwałkach fakturę za wykonaną usługę wraz z kopią karty przekazania odpadów na składowisko odpadów niebezpiecznych oraz karty odbioru odpadów od ich wytwórcy, 5.Wydział weryfikuje fakturę, karty przekazania odpadów oraz wykaz posesji z których odebrano odpady z azbestem z podaniem ich ilości. Ilość odpadów do odbioru w ramach niniejszego zamówienia publicznego zależy od wniosków złożonych przez mieszkańców/zarządców zasobów mieszkaniowych. W 2008 r. usunięto azbest o łącznej wadze 189,48 Mg. W 2009 r. usunięto 286,79 Mg a w 2010 r, w przeciągu trzech kwartałów 182,41 Mg. Ilość odpadów do odbioru w 2011 r. szacowana jest na 200 ton
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu złożenia ofert Wykonawca wniesie jako część swojej oferty wadium w wysokości 2 tys. PLN (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu; b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późn. zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215. W tym przypadku wadium uważa się za skuteczne wniesione jeżeli środki wpłyną na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach