Przetargi.pl
Odbiór z terenu Gminy Suwałki wyrobów budowlanych zawierających azbest w roku 2010

Gmina Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 71
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5662136 , fax. 087 5662136
  • Data zamieszczenia: 2010-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suwałki
    ul. Kościuszki 71 71
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5662136, fax. 087 5662136
    REGON: 79067097000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór z terenu Gminy Suwałki wyrobów budowlanych zawierających azbest w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi odbiór, na zlecenie Gminy, w roku 2010 wyrobów budowlanych zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Suwałki, tj. ich załadunek, transport i przekazanie do unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych. (Kod CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami; 90650000-8 - usługi usuwania azbestu) Zgodnie z Regulaminem pomocy mieszkańcom gminy w usuwaniu wyrobów zawierających azbest, przyjętym Zarządzeniem Nr 143/09 Wójta Gminy Suwałki z dnia 24 lutego 2009 roku mieszkańcy gminy mogą występować do Wójta Gminy Suwałki z wnioskiem o odbiór zdemontowanych (własnym kosztem) wyrobów azbestowych. Ilość odpadów do odbioru w ramach niniejszego zamówienia publicznego zależy od wniosków złożonych przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Suwałki. Ilość odpadów do odbioru w 2010 roku szacowana jest na około 130 Mg. W ofercie należy podać cenę za odbiór 1 kg wyrobów budowlanych zawierających azbest zawierającej załadunek, transport na składowisko oraz koszt przekazania odpadów do unieszkodliwienia na składowisku: cena netto, podatek VAT, cena brutto. Procedura realizacji przedmiotowego zamówienia wygląda następująco: 1.Właściciel nieruchomości informuje Urząd Gminy Suwałki o gotowości wyrobów zawierających azbest do odebrania (pisemny wniosek), 2.Urząd informuje o powyższym Wykonawcę (podmiot wyłoniony w niniejszym przetargu), wraz z podaniem szacunkowej ilości odpadów, 3.Wykonawca odbiera odpady (załadunek mechaniczny) w terminie 14 dni od zgłoszenia (zgłoszenie pisemne, pocztą elektroniczną lub faksem). W przypadku zakwestionowania ilości odpadów podanych w opisanej wyżej informacji rzeczywista ilość odpadów zostanie ustalona z Zamawiającym, 4.Po dostarczeniu wyrobów na składowisko odpadów niebezpiecznych Wykonawca przedstawia w Urzędzie Gminy Suwałki fakturę za wykonaną usługę wraz z kopią karty przekazania odpadów na składowisko odpadów niebezpiecznych oraz karty odbioru odpadów od ich wytwórcy, 5.Urząd weryfikuje fakturę, kartę przekazania odpadów oraz wykaz posesji z których odebrano odpady z azbestem z podaniem ich ilości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach