Przetargi.pl
„Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 33370 Muszyna, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 471 40 89 , fax. 18 471 40 89
  • Data zamieszczenia: 2016-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie
    ul. Piłsudskiego 39
    33370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 18 471 40 89, fax. 18 471 40 89
    REGON: 49051044800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiotem zamówienia jest: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna” Wspólny słownik zamówień (CPV): 90500000-2 Usługi związane z odpadami 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 90512000-9 Usługi transportu odpadów 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych ZADANIE NR 1 I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usługi odbioru , wywozu i unieszkodliwienie odpadów segregowanych w ilości ok. 480 ton. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do odbioru odpadów segregowanych (kody 20 01 01, 15 01 01, 19 12 01,20 01 39, 15 01 02, 16 01 19, 17 02 03, 19 12 04, 20 01 02, 15 01 07, 15 01 05, 16 01 20, 17 02 02, 19 12 05, 20 01 40, 15 01 04, 16 01 17, 19 12 02, 16 01 18, 19 12 03, 17 04 07). Odpady segregowane i gromadzone będą w odpowiednich workach. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia właścicielom nieruchomości pierwszej partii worków do gromadzenia odpadów w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy. W kolejnych miesiącach worki należy dostarczać (na wymianę) w dniu, w którym będą odbierane odpady segregowane z nieruchomości. Podczas odbierania odpadów segregowanych, Wykonawca będzie dokonywał odczytywania kodów kreskowych nalepionych na workach. Zamawiający użyczy Wykonawcy na czas trwania przedmiotu zamówienia czytniki kodów kreskowych na odrębnych warunkach. 3. Wprowadza się następujące rodzaje worków: a) niebieski – papier i makulatura (20 01 01, 15 01 01, 19 12 01) b) żółty – tworzywa sztuczne (20 01 39, 15 01 02, 16 01 19, 17 02 03, 19 12 04) c) zielony – szkło i opakowania wielomateriałowe (20 01 02, 15 01 07, 15 01 05, 16 01 20, 17 02 02, 19 12 05) d) czerwony – metal ( 20 01 40, 15 01 04, 16 01 17, 19 12 02, 16 01 18, 19 12 03, 17 04 07) Odpowiednie worki zapewni Wykonawca. Charakterystyka worków została omówiona w ust. 5. 4. Odbiór odpadów segregowanych będzie się odbywał zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zmiany harmonogramu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wymagają zgody Zamawiającego w formie pisemnej. O zmianie harmonogramu Wykonawca poinformuje pisemnie zainteresowanych właścicieli nieruchomości, w terminie 7 dni przed planowanym terminem odbierania odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do terminowego zbierania i wywożenia odpadów. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenia. Wykonawca jest zobowiązany odbierać odpady segregowane zgodnie z harmonogramem od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00. 5. Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: a) materiał - folia polietylenowa LDPE, b) pojemność - 120 l, c) grubość - co najmniej 60 mikronów, 5.1 Worki określone w pkt. 5 powinny posiadać informację w formie graficznej lub tekstowej o przeznaczeniu i sposobie użytkowania oraz inny kolor w zależności od frakcji gromadzonych w nich odpadów komunalnych do selektywnej zbiórki odpadów: a) niebieski – papier i makulatura b) żółty – tworzywa sztuczne c) zielony – szkło i opakowania wielomateriałowe d) czerwony – metale 6. Pojazdy służące do transportu odpadów powinny spełniać szczegółowe wymagania dla pojazdów zgodne z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U z 2013r., poz.122). 7. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie: 7.1 Powierzchnia Gminy Uzdrowiskowej Muszyna wynosi 141,99 km². 7.2 Liczba osób zameldowanych w Gminie Uzdrowiskowej Muszyna wynosi 8 920 – stan na 30.11.2016 r. z czego: a) Powroźnik – 1357 b) Żegiestów – 693 c) Andrzejówka – 348 d) Szczawnik – 710 e) Złockie – 694 f) Jastrzębik – 405 g) Milik – 586 h) Leluchów – 135 i) Dubne – 34 j) Wojkowa – 190 k) Muszyna – 3768 7.3 Liczba zamieszkałych gospodarstw wynosi około 2823 z czego: a) Powroźnik – 427 b) Żegiestów – 243 c) Andrzejówka – 115 d) Szczawnik – 224 e) Złockie – 244 f) Jastrzębik – 111 g) Milik – 167 h) Leluchów – 36 i) Dubne – 13 j) Wojkowa – 54 k) Muszyna - 1189 7.4 Szacuje się, się z pośród 2823 nieruchomości około 98% będzie segregować odpady. 7.5 W roku 2017 z terenu MiGU Muszyna planuje się do wywiezienia szacunkowo ok. 480,00 ton odpadów zebranych selektywnie w tym: • Papier – 64,0 ton, • Tworzywa sztuczne – 225 ton, • Szkło – 190,0 ton • Metal – 1,0 ton 7.6 W trakcie trwania Zamówienia przewiduje się wzrost lub zmniejszenie liczby gospodarstw domowych z których będą odbierane odpady o około 15%. ZADANIE NR 2 I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru, wywozu i unieszkodliwienie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w ilości około 1500 ton na instalację mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi, obrazują możliwą wielkość i zakres przedmiotu zamówienia oraz mogą być pomocne na etapie przygotowywania oferty. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 3.1 Odbioru odpadów komunalnych z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3.2 Wywozu odpadów komunalnych przystosowanym do tego celu transportem. 3.3 Obróbki mechanicznej odpadów komunalnych, 3.4 Zagospodarowania surowców wtórnych. 3.5 Unieszkodliwienia pozostałości z obróbki mechanicznej. 3.6 Pozostawienia do załadunku kontenerów na placu załadunkowym poprzez zdjęcie ich z nośników/pojazdów samochodowych. 3.7 Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług do przestrzegania przepisów BHP i p.poż. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług, a także wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 4. Zamawiający telefonicznie zgłosi Wykonawcy konieczność wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych. Odbiór odpadów odbywać się będzie z miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego na terenie Gminy Muszyna w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do 15:00. 5. Pojazdy służące do transportu odpadów powinny spełniać szczegółowe wymagania dla pojazdów zgodne z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U z 2013r., poz.122). 6. Prace załadunkowe niesegregowanych odpadów komunalnych do kontenerów wykonuje Zamawiający. ZADANIE NR 3 I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) Odbioru odpadów wielogabarytowych – dwa razy w roku: Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia w wyznaczone miejsca 5 kontenerów o pojemności 15-20 m3 dziennie do wywozu odpadów w ciągu 8 dni zgodnie z harmonogramem - załącznik Nr 9 do SIWZ. Pojemniki będą sukcesywnie po zapełnieniu odbierane. 2) Odbioru odpadów wielkogabarytowych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych: Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia w wyznaczone miejsce kontenerów o pojemności 15-20 m3 do wywozu odpadów. Pojemniki będą sukcesywnie po zapełnieniu odbierane. 1.1 Odbierania odpadów z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w pkt. 1 i 2 oraz ich transportu do punktów odzysku lub unieszkodliwiania, 3.2 Obróbki mechanicznej odebranych odpadów, 3.3 Zagospodarowania surowców wtórnych z odebranych odpadów, 3.4 Unieszkodliwienia pozostałości z obróbki mechanicznej odebranych odpadów. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług do przestrzegania przepisów BHP i p.poż. 3.6 Postawienia do załadunku przez Wykonawcę kontenerów na placu załadunkowym poprzez zdjęcie ich z nośników/pojazdów samochodowych. 2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług, a także wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 3. Prace załadunkowe odpadów do kontenerów wykonuje Zamawiający. 4. Zamawiający zgłosi Wykonawcy konieczność wywozu odpadów. Odbiór odpadów odbywać się będzie z miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego na terenie Gminy Muszyna w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do 15:00. 5. Pojazdy służące do transportu odpadów powinny spełniać szczegółowe wymagania dla pojazdów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r., poz.122). 6. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania w sposób, o którym mowa w ust. 3 pkt. 1) i 2), odpadów w ilości ok. 1 300 m3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych usług. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia. ZADANIE NR 4 I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i wywozu odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w ilości ok. 4,59 Mg (ton). Ilość wytworzonych na terenie Gminy Muszyna odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez właścicieli nieruchomości. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do odbioru: a) zużytego sprzęt elektrycznego i elektronicznego, b) opon, c) baterii i akumulatorów, d) magnetycznych i optycznych nośników informacji, e) urządzeń zawierających freony, f) lamp fluorescencyjnych, g) innych odpadów zawierających rtęć, Przedmiot zamówienia obejmuje odpady sklasyfikowane pod kodami: 16 01 03, 16 02 11, 16 02 13, 16 02 14,16 06 01, 16 06 02, 16 06 03, 16 06 04, 16 06 05, 16 80 01, 20 01 21, 20, 20 01 23, 20 01 33, 20 01 34, 20 01 35, 20 01 36. 3. Odbiór odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych będzie się odbywał, gdy Zamawiający zgłosi Wykonawcy konieczność wywozu odpadów. Odbiór odpadów odbywać się będzie z Powroźnika w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do 15:00. 4. Zgłoszenie, o którym mowa w ust. 3 może nastąpić na piśmie, faxem lub telefonicznie, według wyboru Zamawiającego. 5. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenia. 6. Pojazdy służące do transportu odpadów powinny spełniać szczegółowe wymagania dla pojazdów zgodne z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U z 2013r., poz.122). 7. W roku 2017 z terenu MiGU Muszyna planuje się do wywiezienia szacunkowo ok. 4,59 ton odpadów zebranych z PSZOK. ZADANIE NR 5 I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi udostępnienia i obsługi konfiskatorów (specjalistycznych pojemników do zbiórki przeterminowanych leków) transportu i unieszkodliwienie przeterminowanych leków z aptek, punktów aptecznych położonych w granicach administracyjnych Gminy Muszyna, wskazanych w załączniku Nr 9 do SIWZ. 2. Odbiór odpadów z poszczególnych aptek, punktów aptecznych nastąpi 1 raz na kwartał oraz dodatkowo w przypadku zaistnienie takiej potrzeby w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania dodatkowych, innych niż wymienione w załączniku Nr 9 do SIWZ, miejsc odbioru odpadów w czasie trwania umowy, w razie zaistnienia takiej potrzeby. 4. Przewidywana ilość przeterminowanych leków do odbioru w całym okresie trwania zamówienia wyniesie ok. 0,12 Mg (ton). Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi, obrazują możliwą wielkość i zakres przedmiotu zamówienia oraz mogą być pomocne na etapie przygotowywania oferty. 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do odbioru odpadów w postaci przeterminowanych leków. Przedmiot zamówienia obejmuje odpady sklasyfikowane pod kodami: 20 01 31. Są to odpady pochodzące od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Muszyna. 6. Przeterminowane leki będą gromadzone w konfiskatorach (specjalistycznych pojemników do zbiórki przeterminowanych leków). Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia udostępnia pojemniki do każdej z aptek. 7.1 Specyfikacja techniczna pojemnika na przeterminowane leki: • Powłoka zewnętrzna konfiskatora musi być wykonana z odpornego materiału ( stal/powłoka meblowa), • Konfiskator musi być wyposażony w wewnętrzny wkład do usuwania odpadów, • Podstawowe parametry – wysokość co najmniej 100 cm, szerokość – 40 cm, głębokość – 40 cm, pojemność co najmniej 90 l, • Konfiskator musi być w taki sposób skonstruowany, aby nie można było otworem wrzutowym wyciągnąć leki, • Konfiskator powinien być oznaczony nalepkami przedstawiającymi oznaczenia do czego służą i sposób jego obsługi. 7.2 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia właścicielom aptek wymienionych w załączniku Nr 3 do umowy pojemników do gromadzenia odpadów w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. 7. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenia. Wykonawca jest zobowiązany odbierać odpady komunalne od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00. ZADANIE NR 6 I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru, wywozu i unieszkodliwienie odpadów komunalnych biodegradowalnych w ilości ok. 8 ton do RIPOK na instalacje KOMPOSTECH w Nowym Sączu zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi, obrazują możliwą wielkość i zakres przedmiotu zamówienia oraz mogą być pomocne na etapie przygotowywania oferty. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 3.1 Odbioru odpadów komunalnych z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3.2 Wywozu odpadów komunalnych przystosowanym do tego celu transportem. 3.6 Pozostawienia do załadunku kontenerów na placu załadunkowym poprzez zdjęcie ich z nośników/pojazdów samochodowych. 3.7 Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług do przestrzegania przepisów BHP i p.poż. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług, a także wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 4. Zamawiający telefonicznie zgłosi Wykonawcy konieczność wywozu odpadów biodegradowalnych. Odbiór odpadów odbywać się będzie z miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego na terenie Gminy Muszyna w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do 15:00. 5. Pojazdy służące do transportu odpadów powinny spełniać szczegółowe wymagania dla pojazdów zgodne z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U z 2013r., poz.122). 6. Prace załadunkowe odpadów biodegradowalnych do kontenerów wykonuje Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) Zadanie nr 2: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) Zadanie nr 3: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) Zadanie nr 4: Zamawiający nie wymaga wadium w niniejszym postępowaniu. Zadanie nr 5: Zamawiający nie wymaga wadium w niniejszym postępowaniu. Zadanie nr 6: Zamawiający nie wymaga wadium w niniejszym postępowaniu. 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 I 1240.) 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Muszyna – Krynica Zdrój Nr 37 8809 0005 2001 0000 0752 0001 z dopiskiem: wadium dla przetargu „Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach