Przetargi.pl
ODBIÓR, WYWÓZ I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH PO PRZEZ SPALANIE

Powiatowe Centrum Usługowe Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital na Wyspie" ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, ul. Pszenna 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4757600, 4757615 , fax. 068 4757700
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Usługowe Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital na Wyspie"
    ul. Pszenna 2 2
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 068 4757600, 4757615, fax. 068 4757700
    REGON: 97794709400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawyspie.webpark.pl/przetargi.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR, WYWÓZ I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH PO PRZEZ SPALANIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór, wywóz i unieszkodliwianie odpadów medycznych po przez spalenie z PCU Sp. z o.o. NZOZ Szpital na Wyspie w Żarach ul.Pszenna 2, Poradni Specjalistycznych w Żarach ul. Skarbowa 2 i Lubska, ul. Poznańska 2, Szacunkowa ilość wytwarzanych odpadów wynosi około medycznych 18.01 01,18 01 02 ,18 01 03,18 01 04 - w ilości 27000 kg odpadów zawierających rtęć 06 04 04 - w ilości 10 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905244000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia; na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty, wskazane w poniższym pkt IV SIWZ - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnioenia potencjału techniczmego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. - znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i fanasowej zapewniającej wykonanie zamówienia na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć - oswiadczenie wskazane w poniższym pkt. IV SIWZ -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć - oswiadczenie oraz dokumenty wskazane w poniższym pkt. IV SIWZ -O wykonanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z posiadanymi decyzjami na zbieranie i transport odpadów, posiadają prawa posiadacza odpadów, zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. z późn. zmianami. 2. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów : spełnia nie spełnia wymaganego warunku Oceny spełniania ww warunków zamawiający dokona na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów określonych w części IV SIWZ. 3. Zgodnie z zapisami znowelizowanej Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach, wykonawcą w niniejszym postępowaniu może być firma, posiadająca zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów, która odbierając od wytwórcy odpady przyjmuje pełną odpowiedzialność za gospodarowanie tymi odpadami, jako posiadacz odpadów. 4. Wykonawcą usługi może być firma, która posiada umowę ze spalarnią z obszaru woj. lubuskiego., oraz województwa lubuskiego lub sąsiedniego - jako spalarnię alternatywną. Umowa powinna zawierać ilości, które zakład utylizacyjny jest w stanie odebrać i utylizować od danego Kontrahenta i pokrywać się czasem jej obowiązywania z okresem realizacji postępowania przetargowego. 5. Odpady medyczne zakaźne muszą być spalane na terenie województwa lubuskiego lub w miejscu najbliżej położonym od miejsca ich wytworzenia. 6. Wykonawca obowiązany jest do wskazania miejsca unieszkodliwiania odpadów, poświadczając ten fakt umową z zakładem unieszkodliwiania wraz z decyzjami na unieszkodliwianie odpadów. 7. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia właściwych dokumentów potwierdzających , że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, o ile ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - jeśli nie należy dołączyć oświadczenie o braku konieczności posiadania uprawnień 8. Odbiór odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy. 9. Każdy odbiór musi być potwierdzony Kartą przekazania odpadu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. z 2004 r. Nr 152 poz. 1736). 10.Usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. Z 2001r. Nr 62, poz. 628 z poźń. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 października 1998r. w sprawie szczegółowych zasad usuwania, wykorzystywania i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych (Dz.U. z 1998r. Nr 145, poz. 942 z poźń. zm.). 11. Zaoferują termin płatności nie krótszy niż 30 dni. 12. Zaoferują niezmienność cen przez okres obowiązywania umowy. KRYTERIA ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT Oceniane kryteria i ich ranga : LP.KRYTERIA OCENY OFERT ZNACZENIE 1 Cena 100 % Poszczególne kryteria będą oceniane w skali 100 pkt. Sposób obliczania punktów : Sposób obliczenia punktów wg wzoru: Cena oferty najkorzystniejszej x 100 x 100% Cena oferty badanej Wynik Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 1.Wykonawca w formularzu ofertowym winien podać cenę oferty netto, brutto oraz wartość vat. 2.Ceny brutto wszystkich elementów należy skalkulować w sposób jednoznaczny, tzn. uwzględnić ewentualne oferowane upusty, koszty odbioru, transportu i utylizacji opłaty celne, graniczne, koszty ubezpieczenia a także podatek VAT. 3.Waluta ceny oferowanej - PLN. XIII.UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. 2. Zamawiający unieważni postępowanie w sytuacji, gdy wystąpią przesłanki wskazane w art. 93 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177). 3. O dokonaniu wyboru oferty lub unieważnieniu postępowania Zamawiający powiadomi niezwłocznie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając nazwę i siedzibę Wykonawcy, którego oferta została wybrana oraz jej cenę. 4. Umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający podpisze po upływie 7 dni od dnia powiadomienia o wynikach postępowania, jednak nie później niż przed upływem terminu związania ofertą. 5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IV.OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW : W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców ma obowiązek przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.- według załącznika nr 3 3)Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 4)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 5)Oświadczenie oferenta, że zapoznał się z projektem umowy i nie wnosi uwag. 6)Oświadczenie oferenta, że zapoznał się z niniejszą specyfikacją i nie wnosi żadnych zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty. 7)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że przewidziane prawem, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8)dokument poświadczający legalizację wagi, w przypadku urządzenia młodszego niż 3 lata należy podać model urządzenia, numer fabryczny, producenta i datę zakupu Ponadto wykonawca załączy: Formularz cenowy -załącznik nr 1 Formularz ofertowy- załącznik nr 2 podpisany projekt umowy- załącznik nr 4 podpisaną umowę z zakładem utylizacji odpadów na okres obowiązywania umowy Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z ustawą o odpadach (Dz. U z 2001, Nr 62, poz. 628 z późn. Zmianami. Uwaga W przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)Pisemnego zaświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Dokumenty składane jako konsorcjum: Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. art. 26 ust. 3 - ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnawyspie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach