Przetargi.pl
Odbiór wyłapanych bezdomnych zwierzat z terenu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, umieszczenie ich w prowadzonym przez Wykonawcę schronisku i dalsze postępowanie z nimi na rok budżetowy 2010

Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3867987, 3867984 , fax. 052 3867981
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
    ul. Ks. P. Skargi 7 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3867987, 3867984, fax. 052 3867981
    REGON: 00052622200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór wyłapanych bezdomnych zwierzat z terenu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, umieszczenie ich w prowadzonym przez Wykonawcę schronisku i dalsze postępowanie z nimi na rok budżetowy 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór wyłapanych bezdomnych zwierzat z terenu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, umieszczenie ich w prowadzonym przez Wykonawcę schronisku i dalsze postępowanie z nimi na rok budżetowy 2010
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983800000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie niżej wymienione warunki: 1) spełniają warunki art. 22 ustawy Pzp , 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, 3) posiadają uprawnienia do wykonywania niniejszego zamówienia, 4) złożą ofertę zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a oferta zostanie odrzucona. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą , spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę musi do niej dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty zamówienia załącznik nr 2, 2. oświadczenie z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3, 3. oświadczenie z art. 24 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4, 4. odpis z właściwego rejestru firmy lub działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodnością z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający dopuszcza realizację części przedmiotu zamówienia w podwykonawstwie, w tym celu należy dołączyć wykaz części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi wobec zamawiającego pełną odpowiedzialność za dostawy, które wykonuje przy udziale podwykonawców. Wykonanie dostawy w podwykonawstwie nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków umowy. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy w tym zakresie , jak gdyby były one działaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami samego wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.naklo.com.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach