Przetargi.pl
Odbiór, transport, zagospodarowanie i przekazanie do dalszej utylizacji/unieszkodliwienie odpadów

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Geodetów
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 850 36 00, , fax. 17 852 11 30
  • Data zamieszczenia: 2020-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
    ul. Geodetów 1
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 850 36 00, , fax. 17 852 11 30
    REGON: 00102300300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport, zagospodarowanie i przekazanie do dalszej utylizacji/unieszkodliwienie odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn: „Odbiór, transport, zagospodarowanie i przekazanie do dalszej utylizacji/unieszkodliwienie odpadów” jest świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie, zagospodarowaniu i przekazaniu do dalszej utylizacji produktów pochodzenia zwierzęcego, wyrobów tytoniowych i innych towarów, w tym niebezpiecznych, ze wskazanych lokalizacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5/I, 5/1a, 5/II, 5/III i 5/IV do SIWZ. 3 Sposób realizacji zamówienia zawierają wzory umów (odpowiednio załącznik nr 4/I, 4/II, 4/III i 4/IV do SIWZ). 4. Zamówienie zostało podzielone na cztery części, z których poszczególne dotyczą usług, o których mowa w pkt 2 dla: 4.1. część I: Odpadów niekomunalnych, opisanych w załączniku nr 5/I i 5/I/a do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca odbioru oraz orientacyjne ilości dla części I). 4.2. część II: Produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi – materiał kategorii 1, opisanych w załączniku nr 5/II do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II). 4.3. część III: Wyrobów tytoniowych oraz odzieży opisanych w załączniku nr 5/III do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III). 4.4. część IV: Towarów organicznych, niebezpiecznych i toksycznych opisanych w załączniku nr 5/IV do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV) 5. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp 5.1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu stosuje klauzule społeczne. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby, których czynności polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy (tj.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) realizujące bezpośrednio zamówienie były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę dotyczy całego okresu wykonywania zamówienia i osób bezpośrednio zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy. Przez okres wykonywania zamówienia Zamawiający rozumie czas od daty rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy do końca dnia jej obowiązywania. Poprzez bezpośrednie zaangażowanie Zamawiający ma na myśli osoby fizycznie wykonujące bezpośrednio czynności objęte zakresem zamówienia, a wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy na rzecz Wykonawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części I: a) aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.701ze zm.); b) aktualne zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.701 ze zm.) c) ważny wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa, jako podmiot zbierający zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny na zasadach i w trybie określonym w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.) w zw. z postanowieniami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2019 r., poz. 1895 ze zm.); d) ważny wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami i nadaniu numeru rejestrowego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.701 ze zm); Dla części II: a) decyzję właściwego organu inspekcji weterynaryjnej na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na utylizacji produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego kat. 1 (zgodnie z art. 24 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002); b) decyzję powiatowego lekarza weterynarii na nadanie wpisu do rejestru na działalność nadzorowaną w zakresie transportowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat.1 (zgodnie z art. 23 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002); c) aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.701 ze zm.); d) aktualne zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.701 ze zm.); e) ważny wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami i nadaniu numeru rejestrowego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.701 ze zm.) Dla części III: a) aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.701 ze zm.); b) ważny wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami i nadaniu numeru rejestrowego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.701 ze zm.) Dla Części IV: a) aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.701 ze zm.); b) aktualne zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.701 ze zm.); c) ważny wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami i nadaniu numeru rejestrowego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.701 ze zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach