Przetargi.pl
Odbiór, transport, zagospodarowanie i/lub unieszkodliwianie stałych odpadów powstałych na obiektach spółki w wyniku prowadzenia działalności "Wodociągi Niepołomice" sp. z o.o.

WODOCIĄGI NIEPOŁOMICE Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-005 Niepołomice, Ul. Droga Królewska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 28 11 661 , fax. (012) 28 12 423
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: WODOCIĄGI NIEPOŁOMICE Sp. z o.o.
    Ul. Droga Królewska 27
    32-005 Niepołomice, woj. małopolskie
    tel. (012) 28 11 661, fax. (012) 28 12 423
    REGON: 12101829400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi-niepolomice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka ze 100 % udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport, zagospodarowanie i/lub unieszkodliwianie stałych odpadów powstałych na obiektach spółki w wyniku prowadzenia działalności "Wodociągi Niepołomice" sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: odbioru, transportu, zagospodarowania i/lub unieszkodliwiania stałych odpadów powstałych na obiektach spółki w wyniku prowadzenia działalności "Wodociągi Niepołomice" sp. z o.o. polegające na: - zapewnieniu odbioru odpadów o kodach: a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - odpady o kodzie 20 03 01, b) Odpady ulegające biodegradacji - odpady o kodzie 20 02 01, c) Odpady z czyszczania ulic i placów - odpady o kodzie 20 03 03 d) Skratki - odpady o kodzie 19 08 01 e) Zawartość piaskowników - odpady o kodzie 19 08 02 f) Odpady wielkogabarytowe -odpady o kodzie 20 03 07 zgodnie z ustalonym ,,Harmonogramem wywozu odpadów" (uzgodniony w terminie do 5 dni od podpisania umowy) - wyposażeniu obiektów w pojemniki na odpady w następującej ilości: a) na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: pojemnik typu 1,1 m3 szt. 12 b) na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: pojemnik typu 0,24 m3 szt. 4 c) na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: pojemnik typu 0,12 m3 szt. 1 d) na odpady ulegające biodegradacji: kontener 8 m3 szt. 1 e) na odpady z czyszczenia ulic i placów: kontener 6 m3 szt. 1 f) na odpady typu skratki: pojemnik 0,24 m3 szt. 4 g) na odpady - zawartość piaskowników: pojemnik 0,24 m3 szt. 4 h) na odpady typu skratki: pojemnik 0,12 m3 szt. 20 i) na odpady - zawartość piaskowników: pojemnik 0,12 m3 szt. 20 - zapewnieniu prawidłowego stanu technicznego użytkowanych pojemników - dostarczanie/potwierdzanie Zamawiającemu kart przekazania odpadów o kodach: 19 08 01 - skratki 19 08 02 - zawartość piaskowników 20 03 07 - Odpadów wielkogabarytowych 20 03 03 - Odpady z czyszczenia ulic i placów 2. Obiekty z których odbierane będą odpady, ilość i częstotliwość odbioru odpadów w okresie obowiązywania umowy z obszaru gminy Niepołomice: 1) Niepołomice ul. Droga Królewska 27 - budynek administracyjny 1 szt pojemnik 1,1 m3 - odpady 20 03 01 - 24 razy w okresie obowiązywania umowy (2 x w miesiącu) 2) Zakład Uzdatniania Wody - Wola Batorska - 1 szt. pojemnik 1,1 m3 - odpady 20 03 01 - 24 razy w okresie obowiązywania umowy (2 x w miesiącu) 3) Zakład Uzdatniania Wody - Podłęże - 1 szt. pojemnik 0,12 m3 - odpady 20 03 01 12 razy w okresie obowiązywania umowy (1 x w miesiącu) 4) Oczyszczalnia Ścieków - Niepołomice ul. Grabska 8: a) 2 szt. pojemnik 0,24 m3- odpady 20 03 01 - 24 razy w okresie obowiązywanie umowy (odbiór 2x w miesiącu x 2 szt) b) odpady typu skratki: odpady 19 08 01- 1,5 Mg w miesiącu (odbiór 2 razy w miesiącu po ok. 0,75 Mg - 20 szt. pojemników 0,12 m3 ) - łącznie: 18 Mg w okresie obowiązywania umowy c) odpady - zawartość piaskowników: odpady 19 08 02 - 1,5 Mg w miesiącu (odbiór 2 razy w miesiącu po ok. 0,75 Mg - 20 szt. pojemników 0,12 m3) - łącznie: 18 Mg w okresie obowiązywania umowy. 5) Oczyszczalnia Ścieków - Zabierzów Bocheński ul. Cmentarna a) 1 szt. pojemnik 0,24 m3- odpady 20 03 01 - 24 razy w okresie obowiązywania umowy (odbiór 2x w miesiącu), b) odpady typu skratki: odpady 19 08 01 - 0,7 Mg w miesiącu (odbiór dwa razy w miesiącu po ok. 0,35 Mg - 2 szt. pojemników 0,24 m3) łącznie: 8,4 Mg w okresie obowiązywania umowy, c) odpady - zawartość piaskowników: odpady 19 08 02 - 0,7 Mg w miesiącu (odbiór dwa razy w miesiącu po ok. 0,35 Mg - 2 szt. pojemników 0,24 m3) łącznie: 8,4 Mg w okresie obowiązywania umowy. 6) Oczyszczalnia Ścieków - Wola Zabierzowska ul. Topolowa a) 1 szt. pojemnik 0,24 m3- odpady 20 03 01 - 24 razy w okresie obowiązywanie umowy (odbiór 2x w miesiącu), b) odpady typu skratki: odpady 19 08 01 - 0,7 Mg w miesiącu (odbiór dwa razy w miesiącu po ok. 0,35 Mg - 2 szt. pojemników 0,24 m3) łącznie: 8,4 Mg w okresie obowiązywania umowy, c) odpady - zawartość piaskowników: odpady 19 08 02 - 0,7 Mg w miesiącu (odbiór dwa razy w miesiącu po ok. 0,35 Mg - 2 szt. pojemników 0,24 m3) łącznie: 8,4 Mg w okresie obowiązywania umowy. 7) Kryta Pływalnia - Niepołomice ul. Korczaka 5 - 3 szt. pojemnik 1,1 m3 - odpady 20 03 01- 24 razy w okresie obowiązywania umowy ( 2 x w miesiącu x 3 szt) 8) Posesja: ul. Targowa 6c - 7 szt. pojemnik 1,1 m3 - odpady 20 03 01 105 razy w okresie obowiązywania umowy x 5 pojemników (tj. 2x w tygodniu x 7 pojemników) 9) Posesja: ul. Mokra - 1 szt. kontener 8 m3 - odpady 20 02 01 - 10 razy w okresie obowiązywania umowy (z zastrzeżeniem zgłoszenie telefoniczne/pisemne w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego) 10) Posesja: ul. Mokra - 1 szt. kontener 6m3 - odpady 20 03 03 - 9 razy w okresie obowiązywania umowy (z zastrzeżeniem zgłoszenie telefoniczne/pisemne w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego) 11) Odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07 - 1 Mg ciągu roku, odbiór z w/w posesji po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Wykonawca zobligowany jest do posiadania wszelkich przewidzianych prawem decyzji/zezwoleń na odbiór odpadów, transport i ich przetwarzanie i/lub unieszkodliwianie. 4. Z chwilą załadunku odpadów na przeznaczony do transportu pojazd, Wykonawca staje się właścicielem odpadów, zgodnie z treścią art. 4 ust. 4 pkt c ustawy z dnia 6 września 2001 r.o transporcie drogowym (tekst jedn.: Dz.U.2019.poz.2140). 5. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni odbiór odpadów pojazdami zastępczymi gwarantując ciągłość świadczenia usług. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku posiadania wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania lub składowania odpadów. Konieczność monitoringu wynika z art. 25 ust. 6a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. 2019.poz.701) 7. Zamawiający aktualnie realizuje inwestycję pn. Budowa oczyszczalni ścieków Podłęże - Zachód tj. część 2 zadania nr 1 "Oczyszczalnie ścieków" realizowanej w ramach projektu "ROZBUDOWA GOSPODARKI WODNO - ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY NIEPOŁOMICE w miejscowości Podłęże na terenie gminy Niepołomice, której zakończenie planowane jest w sierpniu 2020 r. W związku z powyższym powstaną odpady z nowego obiektu. Zamawiający wprowadził stosowne zapisy do projektu umowy dopuszczające jej zmianę w trakcie realizacji, zastosował opcję zwiększenia ilości i częstotliwości odbioru odpadów wraz ze zwiększeniem wartości umowy na poziomie do 30 % . Wykonawca jest zobowiązany odbioru ilości odpadów zarówno w zakresie podstawowym jak i obejmującym prawo do zwiększenia do 30% wartości zamówienia (dopuszczona zmiana szczegółowo opisana w projekcie umowy), Wykonawca zobowiązuje się, że ilości odpadów określone w decyzjach/zezwoleniach które uprawniają Wykonawcę do realizacji zamówienia w zestawieniu z umowami zawartymi z innymi kontrahentami umożliwią pełną realizację niniejszej umowy w wymaganym terminie. 8. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: - kierowcy, -operatorzy instalacji zagospodarowania/przetwarzania odpadów, pracownicy sprawujący nadzór nad realizacją umowy (przedstawiciel wykonawcy, o którym mowa w projekcie umowy), - pracownicy odpowiedzialni za potwierdzanie kart przekazania odpadów w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. 9. Zamawiający przed złożeniem oferty zaleca przeprowadzenie wizji w terenie. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Miejsce realizacji: gmina Niepołomice.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że: - posiada aktualne zezwolenie/decyzje na transport,zbieranie,przetwarzanie i/lub unieszkodliwianie odpadów, wydane przez właściwy organ, - Wskaże w oświadczeniu miejsce przekazania odpadów lub odzysku bądź ich unieszkodliwiania zgodne z wymogami art. 20 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. Ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach