Przetargi.pl
Odbiór, transport unieszkodliwianie odpadów medycznych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, odpadów komunalnych oraz odpadów kuchennych ulegających biodegradacji

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 33200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 1
    33200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozdt.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport unieszkodliwianie odpadów medycznych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, odpadów komunalnych oraz odpadów kuchennych ulegających biodegradacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór, transport unieszkodliwianie odpadów medycznych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, odpadów komunalnych oraz odpadów kuchennych ulegających biodegradacji. Zamówienie swoim zakresem obejmuje: Pakiet 1: Odbiór, transport, unieszkodliwianie odpadów medycznych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, Pakiet 2: Odpady komunalne, Pakiet 3: Odpady kuchenne ulegające biodegradacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 11.05.2018 roku do godz. 12:00 2. Wysokość wadium: Wadium na CAŁOŚĆ zamówienia wynosi 3 690,00 PLN (słownie: trzy tysiące sześćset dziewięćdziesiąt złotych). Wadium na POSZCZEGÓLNE części zamówienia (pakiety) wynosi odpowiednio: Nr pakietu Kwota wadium w zł 1 1 800,00 2 1 200,00 3 690,00 Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet, wadium należy wnieść w wysokości, stanowiącej sumę kwot wadium wymaganych dla części (pakietów), na które składana jest oferta. 3. Wadium może być wniesione: a. W pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej – nr konta: 40 9462 0003 2001 0000 4053 0002 b. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. Gwarancjach bankowych, d. Gwarancjach ubezpieczeniowych, e. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. z 2014r, poz. 1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240). Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a kopia dowodu wniesienia wadium w pieniądzu - dołączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zarówno gwarancje jak i poręczenia (oryginał), muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych okoliczności, w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz zamawiającego. 4. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 Ustawy Pzp W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadkach określonych wyżej) wraz z należnymi odsetkami. 5. Zwrot wadium: Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane, stanowiące ofertę: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa i/lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) Potwierdzenie wniesienia wadium W przypadku, gdy dokumenty wymagane np. pozwolenia w zakresie gospodarowania odpadami, umowy na unieszkodliwianie odpadów itp. tracą ważność w trakcie trwania umowy, na Wykonawcy spoczywa obowiązek uzyskania wymaganych aktualnych dokumentów i przekazania ich Zamawiającemu najpóźniej w dniu poprzedzającym ich wygaśnięcie. 5) W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ; 6) W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w tych oświadczeniach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7) Każda zapisana strona załączników do oferty winna być podpisana przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, należy złożyć: 1.1) Aktualne zezwolenia właściwego organu na działalność w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. aktualne zezwolenie na transport specjalistyczny, jak również aktualną umowę z zakładem prowadzącym unieszkodliwianie przedmiotowych odpadów lub zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2013, poz. 21) o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia- dotyczy pakietu 1. 1.2) Oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów - stanowi załącznik nr 7 do SIWZ – dotyczy pakietu 1, 2, 3 1.3) Zezwolenie wydane w drodze decyzji właściwego organu zezwalające na odbiór i transport odpadów objętych zamówieniem o której mowa w przepisach ustawy z dnia 14.12.2012r o odpadach (Dz. U. z 2013r, poz. 21 z późn. zmianami) na rodzaje odpadów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – dotyczy pakietu 2. 1.4) Oświadczenie o unieszkodliwianiu zakaźnych odpadów medycznych – stanowi załącznik nr 8 do SIWZ – dotyczy pakietu 1. 1.5) Oświadczenie o unieszkodliwianiu zakaźnych odpadów medycznych dotyczące spalarni stanowi załącznik nr 9 do SIWZ – dotyczy pakietu 1. 1.6) Aktualne zezwolenia właściwego organu na działalność w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: 1.6 aktualne zezwolenie na transport specjalistyczny, jak również aktualną umowę z zakładem prowadzącym unieszkodliwianie przedmiotowych odpadów lub zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2013, poz. 21) o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia; lub aktualne zezwolenie w zakresie transportu i zbierania odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia. - dotyczy pakietu 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach