Przetargi.pl
Odbiór, transport oraz zagospodarowanie określonych w opisie zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Miłosław oraz udostępnianie worków/pojemników do zbiórki odpadów.

Burmistrz Gminy Miłosław ogłasza przetarg

  • Adres: 62-320 Miłosław, ul. Wrzesińska 19
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4382021, 438-37-32 , fax. 061 4383051
  • Data zamieszczenia: 2013-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Miłosław
    ul. Wrzesińska 19 19
    62-320 Miłosław, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4382021, 438-37-32, fax. 061 4383051
    REGON: 63125810600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miloslaw.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport oraz zagospodarowanie określonych w opisie zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Miłosław oraz udostępnianie worków/pojemników do zbiórki odpadów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętego postępowaniem jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie określonych w opisie zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Miłosław oraz udostępnianie worków/pojemników do zbiórki odpadów. Dbałość o stan sanitarny i techniczny pojemników/kontenerów należy do Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do odebrania, transportu oraz zagospodarowania niżej opisanych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Miłosław. Ilość odpadów jakie są wytwarzane na terenie gminy Miłosław wynosi około 2 200 ton rocznie. Podana ilość wynika ze sprawozdań jakie były wykonywane w celu rozliczenia się z gospodarki odpadami. Rzeczywista ilość odpadów jaka zostanie wyprodukowana w okresie objętym przetargiem jest niezależna od Zamawiającego . a. odpady komunalne niesegregowane ( zmieszane ) b.odpady selektywne zbierane u źródła ( z terenu posesji ) c.odpady wielkogabarytowe - kod 20 03 07 3.Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnianie worków/pojemników do zbiórki odpadów a.w oparciu o spis nieruchomości zamieszkałych zawierający wskazanie ilości i wielkości pojemnika/kontenera. Spis zostanie udostępniony Wykonawcy po podpisaniu umowy . b.wyposażenia Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ( na terenie gminy powstaną dwa GPSZOK ) . Ustalenia związane z realizacją zamówienia : -Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania zamówienia w sposób profesjonalny , staranny i zgodny z przepisami określającymi tego typu działalność . Sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia winien odpowiadać wymaganiom określonym w stosownych przepisach i jego użytkowanie winno przebiegać z zachowaniem prawidłowego stanu sanitarnego. -Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacja zamówienia . -Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w miejscu odbierania odpadów - dotyczy odpadów , które zostały wysypane w czasie rozładunku pojemników/kontenerów oraz odpadów , które leżą luzem obok przepełnionych pojemników/kontenerów. -Wykonawcy zobowiązany jest do takiej zbiórki odpadów , która nie dopuści do mieszania odpadów zbieranych selektywnie ( np. papier, szkło, metal ) z odpadami zmieszanymi komunalnymi. -W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego faktu niewywiezienia w terminie wynikającym z harmonogramu odpadów z terenu nieruchomości , Wykonawca będzie zobowiązany do zabrania odpadów w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia ( telefonicznie , faxem lub e-mailem) . -Wykonawca jest zobowiązany do kontrolowania realizacji selektywnej zbiórki odpadów przez właściciela nieruchomości . W przypadku gdy odpady mimo wcześniejszej deklaracji zbierane będą w sposób nieselektywny Wykonawca winien przyjąć odpady i pisemnie powiadomić o tym zamawiającego w ciągu trzech dni od zaistnienia sytuacji. Zawiadomienie musi zawierać protokół ze zdarzenia ( adres nieruchomości , data i godzina , podpis osób dokonujących odebrania odpadów oraz zdjęcia w formie elektronicznej ). -Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji odbieranych odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku .Zebrane informacje winny być przekazywane Zamawiającemu w formie kwartalnych sprawozdań na wzorach określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 roku w sprawie wzorów sprawozdań z odebranych odpadów komunalnych , odebranych nieczystości ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi. Wykonawca co miesiąc winien dostarczyć Zamawiającemu wykaz posesji z których zostały odebrane odpady zmieszane i odpady selektywnie zbierane . -Terminy wywozów odpadów z nieruchomości zostaną określone w harmonogramie, który zostanie opracowany przez Wykonawcę po konsultacjach z Zamawiającym. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego spis nieruchomości wraz ze wskazaniem wielkości pojemnika/kontenera jaki ma być dostarczony na nieruchomość. Wraz z dostawą pojemników/kontenerów na teren nieruchomości Wykonawca dostarczy mieszańcom nieruchomości ustalony harmonogram terminów wywozów odpadów. Zamawiający opublikuje harmonogram na swojej stronie internetowej. Usługa wywozu odpadów będzie wykonywana w dni robocze w godzinach od 7.00 do 19.00 a w sobotę od 8.00 do 13.00 . -W przypadku zaprzestania funkcjonowania nieruchomości ( np. wymeldowanie lub inny powód ) lub powstania nowej nieruchomości ( np. nowy budynek oddany do zamieszkania, adaptacja budynku na cele mieszkaniowe ), a co za tym idzie koniecznością likwidacji lub dostarczenia pojemników, Wykonawca nie zmieni ceny usługi jeżeli wyżej opisana zmiana mieści się w granicach +/- 1% ilości wskazanego zapotrzebowania na rodzaj i wielkość pojemników opisanych w załączniku nr 8. Obowiązek dostarczenia pojemników do zbiórki odpadów na nowych nieruchomościach lub zabrania pojemnika z nieruchomości likwidowanej spoczywa na Wykonawcy po otrzymaniu informacji od Zamawiającego. W sytuacji gdy wzrost zapotrzebowania na pojemniki / kontenery przekroczy 1% Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające. Szczegółowy opis zamówienia w rozdziale III siwz..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 20 000,00 należy wpłacić zgodnie z rozdziałem VIII siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miloslwa.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach