Przetargi.pl
Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12- inne odpady (w tym zmieszane substancje przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 pochodzące z terenu RIPOK Głogów ul. Komunalna 3, 67-200 Głogów, (frakcja nadsitowa > 80mm).

Głogowskie Przedsiębiorstwo Komunalne - SITA Głogów Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 67200 Głogów, ul. Przemysłowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 265 656 , fax. 767 265 666
  • Data zamieszczenia: 2016-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Głogowskie Przedsiębiorstwo Komunalne - SITA Głogów Sp. z o.o.
    ul. Przemysłowa
    67200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 767 265 656, fax. 767 265 666
    REGON: 39076792000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12- inne odpady (w tym zmieszane substancje przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 pochodzące z terenu RIPOK Głogów ul. Komunalna 3, 67-200 Głogów, (frakcja nadsitowa > 80mm).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku (R12) odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, pochodzących RIPOK Głogów, ul. Komunalna 3, 67-200 Głogów. Odpady objęte niniejszym zamówieniem należy przetransportować, a następnie zagospodarować w instalacjach, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadów w procesie odzysku, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym w zakresie oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012r., o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). 1.1. Miejscem odbioru odpadu przeznaczonego do przetransportowania i zagospodarowania jest RIPOK Głogów ul. Komunalna 3, 67-200 Głogów. 1.2. Odbiór odpadów następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt. 1.3. Załadunek odpadów (luzem – niesprasowanych) po stronie Zamawiającego. 1.4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na zgłoszenie, sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego z czasem reakcji/realizacji sukcesywnej usługi odbioru odpadów, w terminie do 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, licząc dni robocze (z wyłączeniem dni wolnych sobót, niedziel oraz świąt – ustawowo wolnych od pracy). 1.5. Odbiór odpadów może następować w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7-14. 1.6. Wykonawca jest winien przedstawienia uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, w szczególności decyzje, koncesje wydane przez odpowiednie organy. 1.7. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów odbywać się będzie na zalegalizowanych wagach Zamawiającego znajdujących się na terenie RIPOK Głogów przy ul. Komunalnej, 67-200 Głogów. 1.8. Ważenie potwierdzane będzie każdorazowo kwitem wagowym. Dokumenty te będą stanowić wyłączna podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 1.9. Ewidencja prowadzona będzie na podstawie ilości wynikających z dowodów ważeń Zamawiającego. 1.10. Rozliczenie za odbiór i zagospodarowanie frakcji (nadsitowa > 80mm) odbywać się będzie na podstawie dowodów ważenia za miesiąc w którym usługa została wykonana. 1.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy z 1 - miesięcznym wypowiedzeniem, bez dodatkowych roszczeń ze strony ze strony Wykonawcy, z tytułu wcześniejszego zerwania umowy oraz nieodebrania szacowanych ilości odpadów stanowiących przedmiot zamówienia. 1.12. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu, na każde wezwanie, kopię ważnej decyzji na zagospodarowanie do odzysku (R12) dla odpadu o kodzie 19 12 12 ze wskazaniem miejsca prowadzenia w/w działalności. 1.13. Wykonawca przedstawi oświadczenie, że po odebraniu odpadów o kodzie 19 12 12 z RIPOK Głogów ul. Komunalna 3, 67-200 Głogów, będą one zagospodarowywane w procesie odzysku R12. 1.14. Wykonawca przedstawi kopię ważnego zezwolenia na transport odpadu o kodzie 19 12 12 lub umowy na usługi transportowe z firmą posiadającą w/w zezwolenie oraz kopię decyzji - zezwolenia firmy świadczącej usługę transportu na transport odpadów – (kod: 19 12 12). 1.15. Szacowana wielkości frakcji nadsitowej do odbioru i zagospodarowania będzie wynosić ok.: 550 Mg/miesięcznie, szacowana ilość odpadu do odbioru i zagospodarowania w okresie realizacji przedmiotu zamówienia: ok. 6600,00 Mg. 1.16. Zamawiający informuje że ilości, które przewidział nie są ilościami gwarantowanymi do odbioru. 1.17. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od dnia 02.01.2017r. do 31.12.2017r. lub do wyczerpania środków finansowych. 1.18. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia. 1.19. Wykonawca może podstawić kilka kontenerów w celu usprawnienia transportu odpadów. 1.20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Zamawiający ustalił w n/w wysokości: 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach