Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w Gminie Poraj.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 42360 Poraj, ul. Jasna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 145 251 , fax. 343 145 006
  • Data zamieszczenia: 2016-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Jasna 21
    42360 Poraj, woj. śląskie
    tel. 343 145 251, fax. 343 145 006
    REGON: 54519400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w Gminie Poraj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ..Krótki opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbierania stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne z terenu Gminy Poraj oraz transport i zagospodarowanie tych odpadów. W zakresie zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych przekazywanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomościach na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne z terenu Gminy Poraj, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w ramach powierzonego zadania zgodnie z zapisami:  ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016 r. , poz.250 z późn. zmianami),  - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t.j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zmianami). - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz.U. z 2013 r., poz. 122 ), - Uchwały Sejmiku Województwa Śląskiego Nr IV/25/1/2012 z dnia 24 sierpnia 2012 r. w sprawie przyjęcia „Planu gospodarki odpadami dla Województwa Śląskiego 2014” z późn. zmianami, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr. 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90510000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną