Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu cmentarza miejskiego przy ul. Gen. Józefa Bema w Zduńskiej Woli od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu cmentarza miejskiego przy ul. Gen. Józefa Bema w Zduńskiej Woli od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów z terenu cmentarza miejskiego położonego przy ul. Gen. Józefa Bema 17 w Zduńskiej Woli, gromadzonych w pojemnikach KP 5 i KP 7 stanowiących własność Wykonawcy, użyczonych przez Wykonawcę nieodpłatnie Zamawiającemu w okresie obowiązywania niniejszej umowy. 2. Zakres usługi obejmuje w szczególności: 1) podstawieniu jednakowych pod względem wykonania kontenerów na odpady nieulegające biodegradacji (zmieszanie) oraz na ulegające biodegradacji (bioodpady) w ilościach zgodnie z ust. 3 i ustawienie w miejscach na terenie cmentarza wskazanych przez Zamawiającego. Wszystkie kontenery dostarczone przez Wykonawcę powinny być stale sprawne, zamykane i mieć estetyczny wygląd oraz oznaczenie, które są na odpady zmieszane, a które na bioodpady; 2) odbiorze zapełnionych kontenerów na zgłoszenie mailowe lub telefoniczne w dni od poniedziałku do czwartku, przy czym zabranie pojemników ma nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin; 3) opróżnieniu kontenerów zapełnionych w okresie Świąt Wielkanocnych w dniach od 29.03.2021r. do 09.04.2021 r. oraz Świąt Wszystkich Świętych w dniach od 25.10.2021 r. do 10.11.2021r., wskazanych przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego. Jeżeli zajdzie konieczność opróżnienia kontenerów dodatkowo w dzień 01.11.2021 r., to Wykonawca zobowiązany jest do opróżnienia ich w godzinach wczesno porannych; 4) konserwacji, dokonywania niezbędnych napraw w celu utrzymywania kontenerów w stanie zdatnym do ich używania zgodnie z przeznaczeniem, mycia i dezynfekowania kontenerów w razie zaistnienia takiej potrzeby bądź stosownie do wskazań upoważnionego pracownika Zamawiającego. W tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do podejmowania czynności w zakresie weryfikowania istnienia potrzeby konserwacji, dokonywania niezbędnych napraw, mycia oraz dezynfekowania kontenerów, 3. Dodatkowe informacje dla Wykonawcy: 1) przewidywana ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania w okresie obowiązywania umowy wynosi 123 tony w tym: a) nieulegające biodegradacji (zmieszane) – 108 ton b) odpady ulegające biodegradacji (bioodpady) – 15 ton 2) wymagana przez Zamawiającego ilość kontenerów to: a) 3 sztuki KP 7 w dwóch punktach (w jednym jeden KP 7 i w drugim dwa KP7), b) 6 sztuk KP 5 w trzech punktach (po dwa KP 5 w każdym punkcie), c) 5 sztuk KP 5 w pięciu punktach na bioodpady (po jednym KP5 w każdym punkcie), d) od 2 do 4 szt. kontenerów KP 7; KP 5 lub zamiennie pojemniki 1100 l - dodatkowo na zlecenie przed Świętami Wielkanocnymi, oraz przed i po Święcie Wszystkich Świętych. Zamawiający zleci ilość pojemników KP 7, KP 5, 1100 l, potrzebnych do utrzymania czystości na cmentarzu w okresie ww. Świąt; 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości kontenerów w zależności od potrzeb i ilości wytwarzanych odpadów w okresie obowiązywania niniejszej umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: 1) wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.), ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 ze zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) a także obowiązującym Planem gospodarki odpadami dla województwa łódzkiego oraz przepisami prawa miejscowego; 2) przekazywania odebranych odpadów nieulegających biodegradacji (zmieszane) oraz odpadów ulegających biodegradacji (bioodpady) do instalacji komunalnych, które otrzymały taki status, a pozostałych odpadów selektywnie zbieranych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zapewniających przetworzenie odpadów komunalnych zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami i zasadą bliskości, o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, 3) odbioru odpadów komunalnych w sposób zapewniający utrzymanie czystości i odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności do: a) zapobiegania wysypywaniu się odpadów z kontenerów podczas dokonywania odbioru, b) pozostawienia w czystości miejsc, w których są usytuowane kontenery w promieniu nie mniejszym niż 2,5 metra od danego kontenera po ich opróżnieniu, c) odstawieniu kontenera w to samo miejsce z którego został zabrany w celu opróżnienia; 4) okazania na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa; 5) przekazywania miesięcznego raportu z realizacji usługi, zawierającego informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych [Mg] (potwierdzone dokumentami ważenia oraz kartami przekazania odpadów) (rodzaj, kod odebranych odpadów komunalnych) w szczególności: a) nie ulegających biodegradacji (zmieszane) , b) ulegających biodegradacji (bioodpady); 6) ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym i innych ustawach; 7) ponoszenia kosztów związanych z uszkodzeniem, nagrobków lub innych elementów małej architektury znajdujących się na cmentarzu miejskim w okresie obowiązywania niniejszej umowy; 8) dostarczenia dodatkowych kontenerów na teren cmentarza w ciągu 12h od zgłoszenia. 5. Zamawiający wymaga, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) kierowanie samochodami ciężarowymi, 2) odbiór, transport odpadów, 3) czynności administracyjno – biurowe, 4) nadzór nad właściwa realizacją usługi oraz obsługa bieżąca zgłoszeń Zamawiającego, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach