Gmina Wińsko ogłasza przetarg
- Adres: 56-160 Wińsko, Plac Wolności
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 380 42 00 , fax. 713 898 366
- Data zamieszczenia: 2021-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wińsko
Plac Wolności 2
56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie
tel. 71 380 42 00, fax. 713 898 366
REGON: 93193496300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.winsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych powstałych na obiektach i przystankach autobusowych znajdujących się na terenie Gminy Wińsko” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
CZĘŚĆ 2 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na obiektach i przystankach autobusowych należących do Gminy Wińsko. 7 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych gromadzonych: w świetlicach wiejskich oraz jednostkach OSP na terenie gminy Wińsko (załącznik nr 15 do SIWZ), na przystankach autobusowych i w koszach ulicznych (załącznik nr 16 do SIWZ), przy budynku Urzędu Gminy Wińsko (adres: Plac Wolności 2, Wińsko) oraz na placu targowym (ul. Ciemna) w Wińsku. Wykonawca ponosi całkowite koszty związane z transportem, odbiorem i zagospodarowaniem odpadów oraz wszelkie pozostałe koszty związane z realizacją zamówienia. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wyposaży również świetlice w pojemniki na odpady wg. ilości i pojemności wskazanych w załączniku nr 17 do SIWZ. Ponadto w kosztach należy również uwzględnić opłatę za umieszczenie odpadów na składowisku, tzw. opłatę marszałkowską dla masy odpadów, których unieszkodliwienie przez składowanie będzie konieczne podczas zagospodarowania odpadów odebranych przez Wykonawcę; 2) Szacowana ilość w Mg odebranych odpadów komunalnych w okresie od 1.01.2020 do 31.12.2021 roku: 20,00 Mg. 3) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z przystanków autobusowych i koszy ulicznych wskazanych w załączniku nr 16 do SIWZ raz na dwa tygodnie; 4) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z miejsc wskazanych w załączniku nr 15 do SIWZ dwa razy na miesiąc; 5) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z budynku Urzędu Gminy Wińsko oraz z placu targowego raz na dwa tygodnie; 6) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. do wyczerpania kwoty limitu w wysokości wynikającej z oferty wykonawcy, b) wskazywania pisemnie na min. 10 dni przed każdym miesiącem kalendarzowym, w którym wykonywana będzie usługa: marki i numeru rejestracyjnego pojazdu wyznaczonego do odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy Wińsko. W przypadku zmiany pojazdu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego o takim fakcie przed rozpoczęciem usługi (wyjazdem pojazdu z bazy Wykonawcy), wskazując pisemnie na adres i.buczak@winsko.pl a następnie telefonicznie (na nr tel. 71 3804233 ) przyczynę zmiany pojazdu wraz ze wskazaniem nowego, c) umożliwienia Zamawiającemu dokonywania kontroli w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie upoważnienia zgodnego ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, d) przestrzegania zasady odbierania i przewożenia odpadów komunalnych pojazdem wskazanym przez Wykonawcę zgodnie z lit. b wyłącznie z obiektów i miejsc wskazanych w pkt 1 zlokalizowanych na terenie gminy Wińsko i jednocześnie przestrzegania zakazu przewożenia tych odpadów tym samym pojazdem z odpadami odbieranymi od innych podmiotów nie objętych niniejszym zamówieniem, e) osiągnięcia wymaganych poziomów odzysku odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, f) przestrzegania zasad wynikających z prawa ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz aktów wykonawczych do tych ustaw; g) prowadzenia usługi odbioru odpadów w taki sposób, by nie dochodziło do wysypywania odpadów podczas przemieszczania pojemników do samochodu i załadunku odpadów. Wykonawca uprzątnie odpady, które zostały wysypane. 8 Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej należy traktować jako przykładowe, określające jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i rozwiązania techniczno – technologiczne mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. 7) Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę wyłącznie pojazdami wyposażonymi w elektroniczny system monitoringu bazujący na GPS, rejestrujący przebieg tras - punkty nie rzadziej niż co 30 sekund. Wymóg ten dotyczy wszystkich pojazdów, którymi Wykonawca będzie realizował umowę. Dodatkowo: a) Wszystkie zarejestrowane zdarzenia (załadunek, wyładunek, punkty postoju i inne) muszą być rozszerzone o dokładną datę i czas (zgodny z uniwersalnym czasem koordynowanym UTC(PL)) oraz współrzędne geograficzne zdarzeń wyznaczone na podstawie systemu GPS, b) Zamawiający wymaga zastosowania jednorodnego systemu monitoringu w całej flocie samochodowej obsługującej teren Gminy Wińsko, c) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkie pojazdy, którymi będzie świadczył usługi odbioru zmieszanych odpadów komunalnych w czujniki załadunku i wyładunku odpadów, a to: - czujnik pozwalający określić lokalizację pojazdu podczas uruchamiania zasypu, - czujnik pozwalający określić lokalizację pojazdu podczas otwierania odwłoka w czasie opróżniania pojazdu z odpadów. d) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu (w siedzibie Zamawiającego) bezpłatny dostęp online do portalu internetowego umożliwiającego ciągły monitoring pracy pojazdów Wykonawcy w danym sektorze, równocześnie na 1 (jednym) stanowisku komputerowym przez cały okres realizacji usługi, e) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu program wizualizacyjny zawierający cyfrową mapę Polski (w tym szczegółową, aktualną mapę Gminy Wińsko wraz z numeracją budynków), aktualizowaną co najmniej 1 raz w roku; f) W ramach dostępu do portalu internetowego Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu dostęp do następujących funkcjonalności: •jednoczesne identyfikowanie pojazdów Wykonawcy, którymi świadczy usługę (nr rejestracyjny lub nr boczny lub inny); •bieżąca lokalizacja pojazdu z wykorzystaniem technologii GPS wraz ze stanem wszystkich czujników; •wszystkie zarejestrowane zdarzenia (załadunek, wyładunek i inne) muszą być rozszerzone o dokładną datę, czas oraz współrzędne geograficzne; •kontrola wyjazdu i wjazdu pojazdu w zdefiniowany obszar (od bazy Wykonawcy, przez obszar świadczenia usług, do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych); •wizualizacja w formie tabelarycznej i graficznej na mapie wszystkich zdarzeń zarejestrowanych przez czujniki m.in. otwarcia odwłoka, pracy urządzenia wrzutowego, itp.; •wizualizacja bieżąca i archiwalna wszystkich danych na mapie cyfrowej; •możliwość tworzenia raportów, m.in. tras przejazdów, miejsca i czasu pracy urządzeń, w tym szczegółowe zestawienie miejsc załadunku i wyładunku z identyfikacją pojazdu, lokalizacją, datą i czasem; •generowanie i drukowanie raportów obejmujących dane, o których mowa powyżej za dowolny okres czasu; •zapewnienie dostępu do danych archiwalnych z ostatnich 12 miesięcy przez przeglądarkę. g) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: •zapewnił ciągłość pracy systemu monitoringu; 9 •archiwizował na swoim serwerze wszystkie zarejestrowane przez urządzenie pokładowe dane, przez okres nie krótszy niż 24 miesiące i udostępnił je Zamawiającemu w formie elektronicznej na adres e-mail: i.buczak@winsko.pl, na każde żądanie w ciągu 3 dni roboczych. Archiwalne dane muszą posiadać możliwość odtworzenia (za pomocą aplikacji) map oraz analizę „historii”. h)Wykonawca zapewni przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi ww. portalu internetowego co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem usługi; i) Odpowiedzialność za wybór usługodawcy GPS oraz prawidłowe funkcjonowanie systemu GPS ponosi Wykonawca. 8) Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni pojazdy, o standardzie nie gorszym niż wskazanym w ofercie tj. pojazdy spełniające normę emisji spalin min. EURO 5 oraz spełniające wymogi opisane szczegółowo w ust. 6. 9) W przypadku wskazania w ofercie pojazdów spełniających normę emisji spalin Euro 6 Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług przy ich pomocy. W przypadku awarii przedmiotowych pojazdów oraz ewentualnych innych zdarzeń, których zaistnienie może spowodować niezrealizowanie w części lub w całości odbiorów odpadów wynikających z harmonogramu, Wykonawca zapewnia pojazdy zastępcze gwarantujące realizację usługi zgodnie z harmonogramem. 10) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy wykaz wszystkich pojazdów do odbioru i transportu odpadów komunalnych, zawierający ich numery rejestracyjne oraz na bieżąco go aktualizować. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie przez pojazdy normy emisji spalin Euro5 i/lub Euro 6. 11) Zamawiający dopuszcza świadczenia usług jedynie pojazdami, o których mowa powyżej. 12) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w niniejszym paragrafie. 13) Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiednią wiedzę oraz uprawnienia, potencjał techniczny i osobowy oraz bazę magazynowo - transportową, niezbędne do należytego, terminowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania przedmiotu umowy, z zachowaniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez Wykonawcę usług. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Bogatynia
Dodano: 2024-04-19 - Wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Spokojnej oraz ścieżki zdrowia w Polkowicach
Dodano: 2024-04-16 - Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-25 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 (frakcja nadsitowa) tj. – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, ....
Dodano: 2024-02-27 - Wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie gminy Gminy Trzebnica w 2024 roku
Dodano: 2024-01-02 - Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów
Dodano: 2023-12-20 - Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów
Dodano: 2023-12-20 - Obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów (PSZOK) oraz usługa przeładunku odpadów komunalnych w Jaworze
Dodano: 2023-12-05 - Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag na terenie Gminy Kunice
Dodano: 2023-11-24 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Wądroże Wielkie na lata 2023/2024
Dodano: 2023-10-08