Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieniawa

GMINA WIENIAWA ogłasza przetarg

  • Adres: 26-432 Wieniawa, ul. Kochanowskiego 88
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WIENIAWA
    ul. Kochanowskiego 88
    26-432 Wieniawa, woj. mazowieckie
    REGON: 670224048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-wieniawa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieniawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieniawa oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.Organizacja i prowadzenie na terenie gminy lub w bliskim sąsiedztwie, nie dalej niż 15 km od granicy gminy gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, tzw. PSZOK-u (w tym uzyskanie niezbędnych zezwoleń).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej OPZ) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ (który jednocześnie stanowi załącznik nr 1 do umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 25.1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych).Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.)25.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, o którym mowa w SWZ.25.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Przysusze O/Wieniawa, numer konta: 05 9145 1040 2000 0055 2000 0032, z dopiskiem „Wadium w postępowaniu ZP.2710.14.2023”.25.4. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.25.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć wraz z ofertą w postaci elektronicznej.25.6. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98 ust. 1-5 ustawy PZP.25.7. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 18.1 Warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowejWykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:a) posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie usług odpowiadających usługom wskazanym w przedmiocie niniejszego zamówienia, tj. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 1 usługę polegającą na odbiorze odpadów komunalnych od co najmniej 1200 właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres 12 miesięcy. Zamawiający uzna, że powyższy rachunek udziału w postępowaniu jest spełniony a Wykonawca gwarantuje należyte wykonanie udzielonego zamówienia, gdy wskazane przez wykonawcę usługi wykonał lub wykonuje należycie.b) dysponuje co najmniej:• 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z funkcją kompaktującą, wyposażonymi w silniki spełniające normy przynamniej EURO 6,• 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z funkcją kompaktującą, wyposażonymi w silniki spełniające normy przynamniej EURO 5,• 1 pojazdem do zbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, wyposażonym w silnik spełniający normy przynamniej EURO 5,• 1 pojazdem do odbioru odpadów komunalnych z zabudową hakową i pojemnością kontenera co najmniej 15 m3 z żurawiem samochodowym, wyposażonym w silnik spełniający normy przynamniej EURO 5• 1 pojazdem do wjazdów problemowych (np. drogi wewnętrzne, drogi gruntowe, wąskie uliczki o szerokości do 3 m), wyposażonym w silnik spełniający normy przynamniej EURO 5.• posiada flotę wykorzystywaną do świadczenia usługi, w której udział pojazdów spełniających wymogi ustawy o elektromobilności wynosi nie mniej niż 10%- zgodnie z art. 68b ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobliności i paliwach alternatywnych. - załącznik nr 10 do SWZ.18.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówWykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:a) jest wpisany do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych objętych zamówieniem od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2023r., poz. 1469 ze zm.),b) posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych objętych zamówieniem,c) wpis do prowadzonego przez Marszałka Województwa rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami-dotyczący podmiotów transportujących odpady (BDO) na podstawie art. 49 ust 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach18.3. Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.18.4. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach