Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu gminy Gozdowo w 2019 roku

Gmina Gozdowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09213 Gozdowo, ul. Krystyny Gozdawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 276 21 12 , fax. 24 364 48 23
  • Data zamieszczenia: 2018-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gozdowo
    ul. Krystyny Gozdawy 19
    09213 Gozdowo, woj. mazowieckie
    tel. 24 276 21 12, fax. 24 364 48 23
    REGON: 61101595100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozdowo.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu gminy Gozdowo w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu gminy Gozdowo w roku 2019 w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie gminy oraz z PSZOK, w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 1454) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 21), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego Nr 211/12 z dnia 22 października 2012 r. w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 - 2017 z uwzględnieniem lat 2018 - 2023 z załącznikami, Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gozdowo (UCHWAŁA NR XXXI/243/17 Rady Gminy Gozdowo z dnia 29 grudnia 2017 roku, oraz innymi przepisami prawa. Realizacja przedmiotu umowy na każdym jej etapie musi być zgodna z obowiązującym porządkiem prawnym dotyczącym gospodarki odpadami. CHARAKTERYSTYKA GMINY I ILOŚCI ZEBRANYCH ODPADÓW, Szacowana ilość gospodarstw domowych wynosi – 1546, Liczba mieszkańców objętych odbiorem odpadów komunalnych na dzień 30.09.2018 r. - 5210, Szacowana liczba budynków wielorodzinnych - 9, Szacowana ilość gospodarstw domowych z utrudnionym dojazdem (nawierzchnia i szerokość drogi) - 15, Powierzchnia gminy 126,7 km2., Szacunkowa roczna ilość zebranych odpadów wyliczona na podstawie danych z ostatnich 12 miesięcy: kod odpadu 20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 482,96 Mg, kod odpadu 20 01 02, 15 01 07, 20 01 99, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 06 (segregowane odpady komunalne – 134,85 Mg, kod odpadu 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji – 89,38 Mg, kod odpadu 16 01 03 zużyte opony – 10,00 Mg, Ilości właścicieli deklarujących segregację oraz brak segregacji na dzień 30.09.2018r. 1415 właścicieli deklaruje segregację odpadów; 131 właścicieli deklaruje brak segregacji. UWAGA: Ze względu na specyficzny rodzaj zamówienia oraz obowiązek obioru, każdej ilości odpadów z nieruchomości zamieszkałych i PSZOK Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć zmian jakie mogą nastąpić podczas wykonania zamówienia, zatem nie istnieje możliwość podania maksymalnych ilości odpadów poszczególnych, frakcji jakie Wykonawca musi odebrać i zagospodarować w trakcie trwania realizacji usługi. Ze względu na procesy migracyjne ludności Zamawiający nie jest również w stanie przewidzieć ilości nieruchomości objętych odbiorem odpadów. Zmiany ilości odbieranych odpadów mogą ulegać zarówno obniżeniu jak i wzrostowi, dlatego po stronie Wykonawcy ciąży obowiązek i ryzyko skalkulowania wszystkich kosztów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie; dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty, a dowód wniesienia załączyć do oferty. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2014 poz. 1804). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na Nr rachunku BPS S.A. O/R w Warszawie nr 31 9015 0001 3900 0299 2000 0030 (ksero przelewu potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty kserokopię dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli z treści gwarancji (poręczenia) wynika, że gwarancja wygasa z chwilą jej zwrotu przed upływem terminu jej ważności, wymagane jest załączenie oryginału gwarancji. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1 niniejszego rozdziału lub wadium zostanie wniesione w formie innej niż określona w pkt 3 niniejszego rozdziału zostanie odrzucona jako niezgodna z Specyfikacją. 8. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy - Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy – Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie powyższego warunku Zamawiający oceni na podstawie wpisu do rejestru działalności regulowanej, zgodnie z art. 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potwierdzenie wniesienia wadium, 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np.: odpis KRS, umowa spółki, wypis z CEIDG itp.) potwierdzający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie 3. Formularz ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach