Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu gminy Gozdowo w roku 2018

Gmina Gozdowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09213 Gozdowo, ul. Krystyny Gozdawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 276 21 12 , fax. 24 364 48 23
  • Data zamieszczenia: 2017-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gozdowo
    ul. Krystyny Gozdawy 19
    09213 Gozdowo, woj. mazowieckie
    tel. 24 276 21 12, fax. 24 364 48 23
    REGON: 61101595100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozdowo.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu gminy Gozdowo w roku 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu gminy Gozdowo w roku 2018 w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie gminy oraz z PSZOK, w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1289) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1987), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego Nr 211/12 z dnia 22 października 2012 r. w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 - 2017 z uwzględnieniem lat 2018 - 2023 z załącznikami, Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gozdowo (UCHWAŁA NR XIV/110/16 RADY GMINY GOZDOWO z dnia 28 stycznia 2016 roku, oraz innymi przepisami prawa. CHARAKTERYSTYKA GMINY - Szacowana ilość gospodarstw domowych wynosi – 1539, Liczba mieszkańców objętych odbiorem odpadów komunalnych na dzień 31.09.2017 r. - 5283, Szacowana liczba budynków wielorodzinnych - 8, Szacowana ilość gospodarstw domowych z utrudnionym dojazdem (nawierzchnia i szerokość drogi) - 15, Powierzchnia gminy 126,7 km2, Szacunkowa roczna ilość zebranych odpadów wyliczona na podstawie danych z ostatnich 3 lat - kod odpadu 20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 534,71 Mg, kod odpadu 20 01 39 opakowania wielomateriałowe i tworzywa sztuczne – 31,58 Mg, kod odpadu 20 01 02 szkło – 73,05 Mg, kod odpadu 20 01 01 papier i tektura – 5,57 Mg, kod odpadu 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji – 55,00 Mg, kod odpadu 20 03 07 odpady wielkogabarytowe – 2,67 Mg, kod odpadu 16 01 03 zużyte opony – 15,00 Mg, Ilości właścicieli deklarujących segregację oraz brak segregacji na dzień 31.09.2017r. • 1399 właścicieli deklaruje segregację odpadów; • 140 właścicieli deklaruje brak segregacji; UWAGA: Ze względu na specyficzny rodzaj zamówienia oraz obowiązek obioru, każdej ilości odpadów z nieruchomości zamieszkałych i PSZOK Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć zmian jakie mogą nastąpić podczas wykonania zamówienia, zatem nie istnieje możliwość podania maksymalnych ilości odpadów poszczególnych, frakcji jakie Wykonawca musi odebrać i zagospodarować w trakcie trwania realizacji usługi. Ze względu na procesy migracyjne ludności Zamawiający nie jest również w stanie przewidzieć ilości nieruchomości objętych odbiorem odpadów. Zmiany ilości odbieranych odpadów mogą ulegać zarówno obniżeniu jak i wzrostowi, dlatego po stronie Wykonawcy ciąży obowiązek i ryzyko skalkulowania wszystkich kosztów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie; dziesięć tysięcy złotych); 2. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty, a dowód wniesienia załączyć do oferty; 3. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2014 poz. 1804); 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na Nr rachunku BPS S.A. O/R w Warszawie nr 31 9015 0001 3900 0299 2000 0030 (ksero przelewu potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty); 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; 6. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty kserokopię dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli z treści gwarancji (poręczenia) wynika, że gwarancja wygasa z chwilą jej zwrotu przed upływem terminu jej ważności, wymagane jest załączenie oryginału gwarancji; 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1 niniejszego rozdziału lub wadium zostanie wniesione w formie innej niż określona w pkt 3 niniejszego rozdziału zostanie odrzucona jako niezgodna z Specyfikacją; 8. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą; 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy - Pzp; 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy – Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę; 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie powyższego warunku Zamawiający oceni na podstawie: 1. wypełnionego oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji – według załącznika nr 2 do SIWZ;oraz dokumentów wykazujących że Wykonawca: 2. posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, zgodnie z art. 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; 3. posiada niezbędne dokumenty (zezwolenia, decyzje itp.) uprawniające do realizacji przedmiotu umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz narzędzi i urządzeń, którymi będzie realizowane zamówienie – według załącznika nr 5 do SIWZ przy czym warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: 2 samochodami (śmieciarkami) bezpylnymi do wywozu zmieszanych odpadów komunalnych z możliwością opróżniania pojemników o pojemności 110 l, 120 l, 240 l, 1100 l; 2 pojazdami do odbioru i transportu odpadów selektywnie zebranych. Konstrukcja pojazdu musi uniemożliwiać mieszanie się różnych frakcji odpadów oraz zapobiegać niekontrolowanemu rozsypaniu się zebranych odpadów; 1 pojazdem typu „bramowiec” , „hakowiec” przystosowany do odbioru odpadów w kontenerach KP 7-16 m3; 1 pojazdem wyposażonym w HDS, przystosowanym do odbioru odpadów w pojemnikach typu „dzwon” , siatkowy itp,; 2. potwierdzenie wniesienia wadium; 3. pełnomocnictwo lub inny dokument (np: odpis KRS, umowa spółki, wypis z CEIDG itp.) potwierdzający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 4. zaświadczenia ze stacji kontroli pojazdów, bądź inny dokument potwierdzający spełnienie określonych norm emisji spalin przez pojazdy wskazane do realizacji zamówienia; 5. Formularz ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach