Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych wytworznych przez Narodowy Instytut Kardiologii z siedzibą w Warszawie przy ul. Alpejskiej 42 i ul. Niemodlińskiej 33 w okresie 12 miesięcy

Narodowy Instytut Kardiologii Stefana kardynała Wyszyńskiego – Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-628 Warszawa, ul. Alpejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 120 440, , fax. 228 126 732
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Kardiologii Stefana kardynała Wyszyńskiego – Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Alpejska 42
    04-628 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 120 440, , fax. 228 126 732
    REGON: 83758300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ikard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych wytworznych przez Narodowy Instytut Kardiologii z siedzibą w Warszawie przy ul. Alpejskiej 42 i ul. Niemodlińskiej 33 w okresie 12 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wytworznych przez Narodowy Instytut Kardiologii z siedzibą w Warszawie przy ul. Alpejskiej 42 i ul. Niemodlińskiej 33 w okresie 12 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia W Zadaniu nr 1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał: a) aktualny wpis do rejestru działalność ci regulowanej, o kto rym mowa w art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 wrzes nia 1996 r. o utrzymaniu czystos ci i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z po z n. zm.) w zakresie wszystkich rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem, b)aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2019 r., poz. 701 z po z n. zm.) w zakresie rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem lub wpisu do rejestru BDO W Zadaniu nr 2 Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał a) Posiadanie aktualnych pozwoleń ( decyzji ) na transport i zbieranie odpadów o kodzie 17 09 04 b) Prowadzenie działalności zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701, z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach