Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy i miasta Lubomierz do 30.06.2021r.

Gmina Lubomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 59-623 Lubomierz, Plac Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 833 166 , fax. 757 833 167
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomierz
    Plac Wolności 1
    59-623 Lubomierz, woj. dolnośląskie
    tel. 757 833 166, fax. 757 833 167
    REGON: 23082165800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubomierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy i miasta Lubomierz do 30.06.2021r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1 część : realizacja usługi odbierania i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy i Miasta Lubomierz i ich zagospodarowanie do 30.06.2021r. 2 część: realizacja usługi przeprowadzenia na terenie całej gminy zbiórki objazdowej (obwoźnej) i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych. Cześć 1: Odpady będą odbierane z terenu gminy Lubomierz która liczy obecnie ok. 6000 mieszkańców, którzy mieszkają stale i czasowo na terenie miasta i wsi. Gmina Lubomierz obejmuje 13 następujących sołectw: Chmieleń, Golejów, Janice, Maciejowiec, Milęcice, Oleszna Podgórska, Pasiecznik + Zalesie, Pławna Dolna, Pławna Górna, Pokrzywnik, Popielówek, Radoniów, Wojciechów. Uwaga : W trakcie realizacji usługi możliwe są zmiany adresów i liczby obsługiwanych mieszkańców , nieruchomości. Zmiany te nie będą wpływały na zmianę wartości jednostkowych wymienionych w formularzu cenowym . Usługa odbierania i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy i miasta Lubomierz, obejmuje: 1) selektywne odbieranie odpadów komunalnych (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy i miasta Lubomierz – stanowiącym zał. nr 8 do SIWZ) następujących frakcji odpadów: a) zmieszanych, niesegregowane odpady komunalne w tym odpady pozostałe po segregowaniu przez mieszkańca . b) papieru, c) metali i tworzyw sztucznych, d) szkła, e) odpadów ulegających biodegradacji, - W związku z zadeklarowanym posiadaniem kompostowników w zabudowie jednorodzinnej na terenie miasta Lubomierz i gminy Wykonawca nie będzie prowadził odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów ulegających biodegradacji zgodnie z częstotliwością określoną w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy i Miasta Lubomierz (zał. nr 8 do SIWZ) lecz po uzgodnieniu na podstawie zgłoszonych potrzeb. 2) zbieranie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów wielkogabarytowych i zużytych opon, odpadów budowlanych i rozbiórkowych, - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ dotyczącym szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. - od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy i miasta Lubomierz, zgodnie z wykazem nieruchomości, w załączniku nr 10 do SIWZ oraz załączonym harmonogramem; 3) odbiór ww. odpadów komunalnych z odpowiednich pojemników na odpady komunalne, o pojemności określonej w obowiązującym Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy i Miasta Lubomierz, zgodnie z częstotliwością określoną w załączonym harmonogramie, 4) zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych. 5) organizację i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów, zwanego dalej PSZOK. Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą trzeba będzie odebrać i zagospodarować – ok. 500 Mg/ 6 miesięcy Cześć 2 : realizacja usługi przeprowadzenia na terenie całej gminy zbiórki objazdowej (obwoźnej) i zagospodarowania następujących frakcji odpadów: - meble i inne odpady wielkogabarytowe, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny wyłącznie w postaci: telewizorów, chłodziarek, zamrażarek, pralek, zmywarek, bojlerów, kuchenek elektrycznych, gazowych. Ilość zbiórek objazdowych odpadów w ciągu trwania zamówienia: przynajmniej jedna w każdym sołectwie. Przewidywana ilość zebranych odpadów w ramach zbiórki odpadów wielkogabarytowych – ok. 20 Mg Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - min 2 kierowców pojazdów do odbioru odpadów komunalnych - min 2 pracowników do załadunku i przeładunku odpadów komunalnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Lubomierz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229 z późn. zm.), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. wobec wykonawców, którzy złożyli oferty do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę złoży osoba upełnomocniana; Zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach