Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krynice w latach 2021-2022

Gmina Krynice ogłasza przetarg

  • Adres: 22-610 Krynice, Krynice
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6630225, 6630239, , fax. 84 6630225
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krynice
    Krynice 1
    22-610 Krynice, woj. lubelskie
    tel. 84 6630225, 6630239, , fax. 84 6630225
    REGON: 95036893100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krynice w latach 2021-2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
     Przedmiot zamówienia obejmuje „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krynice w latach 2021-2022” oraz udostępnienie pojemników i worków na odpady. Dbałość o należyty stan sanitarny, porządkowy i techniczny pojemników i gniazd oraz wyposażenie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) należy do Wykonawcy.  Charakterystyka Gminy Krynice: Dane dotyczące Gminy Krynice, istotne z punktu widzenia zamówienia: Obszar Gminy Krynice wynosi 73,6 km2, w skład Gminy Krynice wchodzi 16 miejscowości. Na terenie Gminy Krynice zameldowanych jest 3273 osób (stan na dzień 31.10.2020), jednakże na podstawie zebranych deklaracji teren gminy zamieszkuje 2655 osób wg stanu na 31.10.2020r. Szacunkowa liczba gospodarstw domowych 894 wg stanu na 31.10.2020r. Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych oraz ilości gospodarstw mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych może w niewielkim stopniu ulec zmianie w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia. W okresie 01.01.2019r. - 31.12.2019r. od 894 gospodarstw domowych odebrano 418,512 t odpadów komunalnych z czego: Typ odpadu Kod odpadu Ilość Odpady niesegregowane 20 03 01 267,34 t Tworzywa sztuczne 20 01 39 1,308 t Zmieszane odpady opakowaniowe 15 01 06 44,66 t Szkło 20 01 02 1,952 t Opakowania ze szkła 15 01 07 55,42 t Opakowania z metali 15 01 04 0,40 t Papier i tektura 20 01 01 7,88 t Odpady wielkogabarytowe 20 03 07 21,88 t Urządzenia zawierające freon 20 01 23 0,00 t Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne zawierające materiały niebezpieczne 20 01 35 4,685 t Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne 20 01 36 1,207 t Zużyte opony 16 01 03 11,28 t Inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 19 12 12 0,00 t Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 20 01 028 0,00 t Odpady ulegające biodegradacji 0,50 t Uwaga: W dniu podpisania umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy dokładny wykaz gospodarstw domowych z liczbą zamieszkałych. Otrzymane dane posłużą Wykonawcy do przygotowania odpowiedniej ilości pojemników i worków które należy dostarczyć do nieruchomości najpóźniej do dnia 15.12.2020r. ( worki do segregacji odpadów po 2 szt. każdego koloru) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym: a) zmieszanych odpadów komunalnych i pozostałości z segregacji odpadów b ) odpadów komunalnych segregowanych tj: - papier i tektura - tworzywa sztuczne - opakowania wielomateriałowe - odpady ulegające biodegradacji i odzież - szkło - metal - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - odpady wielkogabarytowe - odpady budowlane, remontowe, rozbiórkowe - zużyte opony - zużyte baterie i akumulatory - popiół Wykonawca zobowiązany jest na czas realizacji zadania wyposażyć posesje: a) w pojemniki na odpady zmieszane: - w zabudowie jednorodzinnej w pojemniki o pojemności min. 120 litrów lub 240 litrów na jedną posesję, oraz utrzymać pojemniki w odpowiednim stanie porządkowym i technicznym. b) worki z folii LDPE na odpady zbierane w sposób selektywny o ujednoliconych kolorach i pojemnościach uwzględniających następujące normy: - niebieski, z przeznaczeniem na makulaturę, - żółty, z przeznaczeniem na metale i tworzywa sztuczne, - zielony, z przeznaczeniem na szkło białe i kolorowe, - brązowy, z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji. - czarny/szary, z przeznaczeniem na zbiórkę popiołu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i wyposażania nieruchomości z których odbierane są odpady komunalne w pojemniki lub w pojemniki i worki o pojemności min. 120 litrów z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków (tj. co najmniej 60 mikronów) przeznaczone na gromadzenie odpadów segregowanych. Po każdorazowym odbiorze tych odpadów pozostawić worki w ilości odpowiadającej odebranym workom jednak nie mniej niż 2 sztuki każdego koloru. Worki należy przekazywać właścicielowi nieruchomości, Wykonawca zobowiązany jest do odbierania bezpośrednio z terenu nieruchomości zamieszkałych następujących odpadów komunalnych z częstotliwością: a. Odbieranie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości będzie prowadzone bezpośrednio z nieruchomości - jeden raz w miesiącu, z tym, że od kwietnia do października jeden raz na dwa tygodnie. b. Bioodpady odbierane będą od właścicieli nieruchomości bezpośrednio z nieruchomości z częstotliwością jeden raz w miesiącu, z tym, że od kwietnia do października jeden raz na dwa tygodnie. c. Papier odbierany będzie z nieruchomości z częstotliwością jeden raz na kwartał. d. Popiół z palenisk domowych odbierany będzie z nieruchomości w okresie od października do kwietnia z częstotliwością jeden raz w miesiącu. e. Odpady ze szkła oraz metali, tworzywa sztucznego, opakowań wielomateriałowych, odbierane będą od właścicieli nieruchomości z częstotliwością – jeden raz na dwa miesiące. - cztery razy w ciągu trwania zamówienia, w okresie wiosennym ( maj ) i jesiennym (październik ): meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, baterie i akumulatory, chemikalia – wystawione poza teren nieruchomości w miejsce umożliwiające swobodny do nich dojazd Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia i obsługi Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do którego w ostatni piątek miesiąca w godzinach 12.00 - 17.00, właściciele nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Krynice będą mogli przekazywać: a) przeterminowane leki i chemikalia, b) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, a w szczególności igieł i strzykawek, c) odpady niebezpieczne d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, e) meble i inne odpady wielkogabarytowe, f) zużyte opony z samochodów osobowych nie pochodzące z działalności gospodarczej g) bioodpady h) zużyte baterie i akumulatory odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady. Punkt Selektywnego Odbierania Odpadów Komunalnych będzie działał pod adresem: Krynice 136 (dawna baza SKR ) Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Krynice. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudnodostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji. Według wiedzy Zamawiającego w Gminie Krynice znajduje się 21 gospodarstw o problematycznym dojeździe: - Polany – 3 gospodarstwa w odległości od drogi utwardzonej odpowiednio o około 600 m, 1100 m i 200m - Majdan Krynicki - 2 gospodarstwa w odległości od drogi utwardzonej o około 200m - Majdan-Sielec - 3 gospodarstwa w odległości od drogi utwardzonej o około 700 m, - Dzierążnia - 4 gospodarstwa o odległości od drogi utwardzonej odpowiednio o około 200 m, 400 m, 500 m i 1700m - Zwiartów - 4 gospodarstwa w odległości od drogi utwardzonej odpowiednio o około 700 m - Zwiartów-Kolonia - 5 gospodarstw w odległości od drogi utwardzonej o około 850 m, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z przepisami prawa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 9.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, wg uznania Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu Oddział w Krynicach nr: 38 9644 1075 2003 7500 0723 0027 b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299) 9.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w w/w. formie powinno być wystawione na Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 9.5. Warunki zwrotu i utraty wadium reguluje ustawa Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia oraz wraz z oferta przedłoży aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z Gminy Krynice Informacje dodatkowe -działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Krynice, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1439)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach