Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szastarka w okresie od 01.01.2020 r. do 31.08.2020 r.

Gmina Szastarka ogłasza przetarg

  • Adres: 23-225 Szastarka,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 158 714 104 , fax. 158 714 130
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szastarka
    23-225 Szastarka, woj. lubelskie
    tel. 158 714 104, fax. 158 714 130
    REGON: 83040965000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaszastarka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szastarka w okresie od 01.01.2020 r. do 31.08.2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Szastarka w okresie 01.01.2020 r. do 31.08.2020 r. 3.2 Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie gminy Szastarka na dzień 19.11.2019 wynosi 5 881 osób. 3.3 Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych może w niewielkim stopniu ulec zmianie w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia.3.4 W skład Gminy Szastarka wchodzi 18 sołectw: Blinów Pierwszy, Blinów Drugi, Brzozówka, Brzozówka-Kolonia, Cieślanki, Huta Józefów, Majdan-Obleszcze, Stare Moczydła, Podlesie, Polichna Pierwsza, Polichna Druga, Polichna Trzecia, Polichna Czwarta, Rzeczyca-Kolonia, Szastarka Stacja, Szastarka Wieś, Wojciechów-Kolonia, Wojciechów Wieś. Powierzchnia gminy wynosi 7353 ha.3.5 Liczba gospodarstw domowych w zabudowie jednorodzinnej – 1 504 / 4625 osoby z szacunkowym wzrostem do 2% na dzień 19.11.2019 r. 3.6 Na terenie Gminy Szastarka znajdują się następujące rodzaje pojemników do zbierania odpadów komunalnych: Pojemniki o pojemności 120 litrów i 240 litrów. Właściciel nieruchomości zapewnia utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym, (obowiązek zaopatrzenia nieruchomości w pojemnik spoczywa na właścicielu posesji).3.7 Odpady komunalne gromadzone będą z podziałem na frakcję:3.7.1 Odpady zmieszane (pozostałości z sortowania) o kodzie 20 03 01 zgromadzone w pojemnikach 3.7.2 Odpady segregowane podane poniżej:1) odpadów tworzyw sztucznych obejmujących:tworzywa sztuczne (kod 20 01 39, opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02), metale (kod 20 01 40), oraz opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05) 2) odpadów papieru obejmujących: papier i tekturę (kod 20 01 01, 15 01 01), 3) szkło (kod 20 01 02, 15 01 07), 4) odpadów wielkogabarytowych (kod 20 03 07), 5) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (kody 20 01 35, 20 01 36, 20 01 23) 6) odpady ulegające biodegradacji o kodzie 20 01 08 7) odpadów budowlanych, remontowych i rozbiórkowych o kodach: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 08 02, 17 09 04 z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szastarka 8) zużyte opony o kodzie 16 01 03 3.8 Poszczególne frakcje odpadów winny być gromadzone w pojemnikach/workach o następującej kolorystyce:1) niebieski – przeznaczone na odpady z papieru i tektury oraz odpady opakowaniowe z papieru i tektury, 2) zielony – przeznaczone na odpady ze szkła kolorowego 3) biały - przeznaczone na odpady ze szkła bezbarwnego 4) żółty – przeznaczone na odpady z metali oraz odpady opakowaniowe z metali, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz odpady wielomateriałowe,5) brązowy – przeznaczone na odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów. 6)pojemniki z przeznaczeniem na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne.3.9 Worki do gromadzenia odpadów na frakcje selektywnie zbieraną, zapewni Wykonawca i dostarczy właścicielom nieruchomości. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć właścicieli nieruchomości w niezbędne worki, przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym. Worki winny być: z materiału – folia polietylenowa LDPE lub HDPE, grubość – zapewniająca wytrzymałość, co najmniej 60 mikronów, pojemność – 120 dm3, Za niezbędną uznaje się taką samą ilość worków na surowce jakie wystawił do odbioru mieszkaniec. Nadruk na workach powinien zawierać informacje dotyczące sposobu segregacji wraz z logiem i adresem Wykonawcy.Szacowana ilość worków i pojemników:a) worki o pojemności 120 litrów do selektywnej zbiórki odpadów w kolorze niebieskim, zielonym, białym, żółtym i brązowym – łącznie ok. 50 000 szt. (w okresie od 01.01.2020 r. do 31.08.2020 r.) b) pojemniki na odpady zmieszane – ok 1 557 szt. (zapewniają właściciele posesji)3.10 Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych z zabudowy jednorodzinnej ze wszystkich miejscowości gminy:3.10.1 niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (w okresie od stycznia do sierpnia): raz w miesiącu, z pojemników o pojemności 120 litrów lub 240 litrów, w godzinach od 7:00 do 22:00 w dniach od poniedziałku do piątku. .10.2selektywnie zbieranych odpadów komunalnych będzie odbywać się w systemie workowym. Poszczególne rodzaje odpadów poddawane segregacji winny być gromadzone w workach w kolorze niebieskim, białym, zielonym, brązowym i żółtym. Worki w odpowiednich kolorach zapewnia każdorazowo Wykonawca w ilości odpowiadającej liczbie wystawionych worków z odpadami. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów selektywnie zbieranych – 1 raz w miesiącu, w godzinach od 7:00 do 22:00 w dniach od poniedziałku do piątku.3.11Wykonawca zorganizuje 2 razy zbiórkę (kwiecień, sierpień) mebli odpadów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego, elektronicznego, zużytych opon, mebli, odpadów budowlanych po wcześniejszym powiadomieniu mieszkańców o terminie zbiórki. 3.12 Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańcówo zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. Szczegółowe dane dotyczące terminu odbioru w poszczególnych miejscowościach zostaną zawarte w harmonogramie, który Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia w dniu podpisania umowy Zamawiającemu. W harmonogramie należy również określić termin odbierania odpadów wielkogabarytowych, odpadów elektrycznych i elektronicznych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych oraz zużytych opon. Zamawiający po akceptacji będzie publikował na stronie internetowej https://ugszastarka.bip.lubelskie.pl a Wykonawca w formie wydruków będzie zobowiązany przekazać właścicielom nieruchomości. 3.13W dniu podpisania umowy Zamawiający dostarczy dokładny wykaz nieruchomości zamieszkałych znajdujących się na terenie gminy Szastarka. Otrzymane dane posłużą Wykonawcy do przygotowania worków na odpady komunalne oraz comiesięcznego rozliczenia się z Zamawiającym na wykonaną usługę.3.14 Wykonawca zobowiązany jest również do odbioru odpadów zgromadzonych w PSZOK, który jest zlokalizowany pod adresem Szastarka Stacja 117, 23-225 Szastarka, dwa razy w okresie wiosennym i letnim.3.15 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów zgromadzonych w PSZOK do instalacji przetwarzania odpadów, po zgłoszeniu Zamawiającego. Pojemniki na gromadzenie odpadów oraz infrastrukturę związaną z działalnością PSZOK zapewnia Zamawiający.3.16 Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów winna być zgodna z określonymi w odpowiednich przepisach prawa, wymaganiami w zakresie standardu sanitarnego oraz ochrony środowiska.3.17 Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia akcji edukacyjnej w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych w 3 placówkach oświatowych, dla uczniów na terenie Gminy Szastarka. 3.18 Po zrealizowaniu zadania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu informację wskazującą tematykę miejsce termin przeprowadzonych zajęć edukacyjnych i liczbę uczestników. Szczegółowy sposób i terminy przeprowadzenia akcji zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. 3.19 Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów winna być w sposób szczegółowy dokumentowana. Informacje na temat wymagań w zakresie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem zawarte są w pkt. 3.23. 3.20 Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą należy odebrać w terminie od 01.01.2020 r. do 31.08.2020 r. to około 330 Mg. Szacowana ilość odnosi się łącznie do odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkanych i odpadów przekazanych do PSZOK oraz w ramach tzw. wystawki. Szacunkowa ilość worków do gromadzenia odpadów, które należy dostarczyć w terminie od 01.01.2020 r. do 30.08.2020 r. to około 50 000 szt. – łącznie worki niebieskie, biały, zielone, żółte, brązowe. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez mieszkańców. Podane ilości worków należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia za osiągnięcie innych wielkości.3.21 Odebrane ilości odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych (gospodarstw domowych) w 2019 r. (01.01.2019 - 30.06.2019) Kod odebranych odpadów komunalnych Rodzaj odebranych odpadów komunalnych Masa odebranych odpadów komunalnych [Mg] odpady odebrane z terenu nieruchomości zamieszkałych 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 154.240 16 01 03 Zużyte opony 6.231 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż w 17 01 06 0.500 17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 0.200 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 19.160 20 01 99 Inne niewymienione frakcje zbieranie w sposób selektywny 22.300 20 01 01 Papier i tektura 1.080 15 01 07 Opakowania ze szkłą 23.090 20 01 08 Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 0.120 20 01 23 Urządzenia zawierające freon 0.654 20 01 35 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 1.435 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 , 20 01 23 i 20 01 35 0.861 razem 229.871 3.22 Wykonawca będzie dysponował sprzętem zapewniającym prawidłowe wykonanie zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122) 3.23 Obowiązki Wykonawcy w zakresie prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem: 1)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia szczegółowej dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej, związanej z działalnością objętą zamówieniem i przekazywanie jej Zamawiającemu w systemie miesięcznym, w terminie do 15 – tego dnia miesiąca następującego po miesiącu objętym sprawozdaniem. Dokumentacja obejmuje: a) informację o ilościach i rodzajach odebranych odpadów, informację dotyczącą osób (adresy) które nie wywiązały się z obowiązku segregacji z dokumentacją fotograficzną, b) wskazanie osób, które zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z Regulaminem i złożonymi do Zamawiającego deklaracjami (w tym nie zbierają selektywnie odpadów) w odniesieniu do danych udostępnianych cyklicznie przez Zamawiającego,c) przekazanie kart przekazania odpadów oraz ewidencji odpadów odebranych w danym miesiącu – zgodnie z przepisami o elektronicznej BDO oraz proponowanymi zmianami o odpadach mających obowiązywać od 01.01.2020 r., i przekazanych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów oraz innych dokumentów potwierdzających ilość odebranych odpadów komunalnych oraz tras przejazdu. d) przekazanie kart i ewidencji odpadów odebranych z PSZOK-u. 2) Wykonawca dostarczy dane dostępu do aplikacji umożliwiającej bieżący odczyt monitoringu z GPS oraz dostęp do archiwalnych danych dotyczących Gminy Szastarka. Licencja na jedno stanowisko. 3) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu rocznych sprawozdań, zgodnych z art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2019 r. poz. 2010). 4) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad poufności co do informacji pozyskanych w związku z realizacją Umowy, w szczególności do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w tym należytego zabezpieczenia i ochrony tych danych. Wykonawca nie może wykorzystywać pozyskanych danych w żaden inny sposób lub w innym celu niż do wykonywania umowy, w szczególności zakazuje się wykorzystywania danych w celach reklamowych lub marketingowych. 3.24 Wykonawca obowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności do zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru. 3.25 Odbiór odpadów komunalnych będzie odbywał się z przed posesji indywidualnie od każdego gospodarstwa domowego, bez względu na warunki atmosferyczne w każdej ilości. 3.26 W wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, należy przekazać Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych dokumentację (oświadczenie i dokumentację fotograficzną,) wraz z wykazem właścicieli nieprawidłowo segregujących odpady. 3.27 Wykonawcę obowiązuje: 1) zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości. Nie dopuszcza się zbierania odpadów z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Szastarka wraz z odpadami z innych gmin. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przed rozpoczęciem odbioru odpadów umożliwi kontrolę pojazdów wykorzystywanych do tego celu poprzez przyjazd w wyznaczone miejsce i okazanie pracownikowi Zamawiającego zawartości skrzyni ładunkowych. 2) utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń używanych do realizacji zamówienia, 3) Wykonawca winien dysponować sprzętem umożliwiającym odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych przy drogach nie spełniających parametrów dróg publicznych, 4) Wykonawcę obowiązuje poddanie się doraźnej kontroli Zamawiającego, również poprzez ważenie środka transportu przeznaczonego do odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy Szastarka przed rozpoczęciem zbiórki odpadów na terenie gminy oraz po jej zakończeniu przed przekazaniem odpadów do instalacji do przetwarzania odpadów. 3.28 Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów, zgodnie z ustawą Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych Dz. U. 2016 poz. 2167 3.29 Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3.30 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgodnione będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.31 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.32 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej i zapoznanie z trasami objazdów samochodów do zbierania odpadów komunalnych celem uzyskania pełnych informacji umożliwiających prawidłowe obliczenie ceny oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w postępowaniu). 3.33 Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (Kod CPV ) dla przedmiotowego zadania: 90500000-2 – Usługi związane z odpadami 90511000-2 – Usługi wywozu odpadów 90512000-9 – Usługi transportu odpadów 90533000-2 – Usługi gospodarki odpadami 90514000-3 – Usługi recyklingu odpadów 90513100-7 – Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 3.34 Wykonawca ma obowiązek przestrzegania obowiązujących w trakcie umowy przepisów prawnych, a w szczególności: - ustawy z dnia 14.12.2012 o odpadach (t .j. Dz. U. 2019 poz. 701 ze. zm.) - ustawy z dnia 13 września 1996. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. 2018 poz. 1454 ze. zm.) -ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t. j. Dz. U. 2018 r. poz. 1466 ) - ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (t. j Dz. U. 2019 poz. 521) - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013 poz. 122) - uchwał będących aktami prawa miejscowego obowiązującymi na terenie Gminy Szastarka3.35 Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 3.35.1Jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 3.35.2W przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.35.3 Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.36 Zamawiający na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.): a) czynności załadunku pojemników, worków do pojazdów specjalistycznych przystosowanych do odbioru odpadów, b) kierowanie pojazdami specjalistycznymi służącymi do wykonania zamówienia.(obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samo zatrudnienia jako podwykonawcy).3.37 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.36. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.38 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody (wszystkie lub wybrane przez Zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3.36 czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych(tj. w szczególności* bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. * Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy. 3.39 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.40 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2018 r. poz.1454 z późn.zm.) w zakresie wszystkich rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem, b) wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez właściwy organ na podstawie ustawy z 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (tj. Dz. U. z 2018 r., poz.1466 z późn.zm.) w związku z art. 49 ust. 1 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn.zm.), c) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w Ustawie o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 poz. 701 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach