Przetargi.pl
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy i miasta Lubomierz od 01.04.2023r. do 31.06.2023r.”

GMINA LUBOMIERZ ogłasza przetarg

  • Adres: 59-623 Lubomierz, pl. Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48757833166
  • Data zamieszczenia: 2023-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA LUBOMIERZ
    pl. Wolności 1
    59-623 Lubomierz, woj. dolnośląskie
    tel. +48757833166
    REGON: 230821658
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubomierz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy i miasta Lubomierz od 01.04.2023r. do 31.06.2023r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na realizacji zadania pod nazwą: „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy i miasta Lubomierz od 01.04.2023r. do 31.06.2023r.”, Odpady będą odbierane z terenu gminy Lubomierz, która liczy obecnie ok. 6000 mieszkańców, którzy mieszkają stale i czasowo na terenie miasta i wsi. Gmina Lubomierz obejmuje 13 następujących sołectw: Chmieleń, Golejów, Janice, Maciejowiec, Milęcice, Oleszna Podgórska, Pasiecznik + Zalesie, Pławna Dolna, Pławna Górna, Pokrzywnik, Popielówek, Radoniów, Wojciechów.Uwaga : W trakcie realizacji usługi możliwe są zmiany adresów i liczby obsługiwanych mieszkańców , nieruchomości. Zmiany te nie będą wpływały na zmianę wartości jednostkowych wymienionych w formularzu cenowym .2. Usługa odbierania i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy i miasta Lubomierz, obejmuje:1) selektywne odbieranie odpadów komunalnych (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy i miasta Lubomierz – stanowiącym zał. nr 13a do SWZ) następujących frakcji odpadów:a) zmieszanych, niesegregowane odpady komunalne w tym odpady pozostałe po segregowaniu przez mieszkańca .b) papieru, c) metali i tworzyw sztucznych,d) szkła,e) odpadów ulegających biodegradacji, Uwaga: W związku z zadeklarowanym posiadaniem kompostowników w zabudowie jednorodzinnej na terenie miasta Lubomierz i gminy Wykonawca nie będzie prowadził odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów ulegających biodegradacji zgodnie z częstotliwością określoną w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy i Miasta Lubomierz (zał. nr 13a do SIWZ). W przypadku braku deklaracji o posiadaniu kompostowników odpady będą odbierane po uzgodnieniu telefonicznym. 2) odbiór ww. odpadów komunalnych z odpowiednich pojemników na odpady komunalne, o pojemności określonej w obowiązującym Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy i Miasta Lubomierz, zgodnie z częstotliwością określoną w załączonym harmonogramie,3) zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych.4) organizację i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów, zwanego dalej PSZOK.Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą trzeba będzie odebrać i zagospodarować – ok. 400 Mgwięcej informacji w OPZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Lubomierz.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł (słownie zł: pięćset tysięcy złotych);Uwaga: Wykonawca do umowy ubezpieczenia dołącza potwierdzenie zapłaty składki lub raty składki.4) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) dysponuje lub będzie dysponować: - czterema pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych (śmieciarki) z tego dwa pojazdy z napędem 4x4,- dwoma pojazdami do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej w tym jeden z napędem 4x4.Uwaga: Wszystkie ww. pojazdy muszą być w dyspozycji Wykonawcy, winny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonu), winny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu.- bazą magazynowo-transportową usytuowaną w gminie, z terenu której odbiera te odpady lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy i na terenie, do którego posiada tytuł prawny. Baza ta ma spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. 2013, poz 122).- dysponowania na terenie bazy magazynowo-transportowej urządzeniami do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed transportem do miejsc przetwarzania.b) posiada doświadczenie- Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, w ramach których odbierał odpady komunalnezmieszane od mieszkańców nieruchomości w ilości co najmniej 400 Mg/rok oraz odpady komunalne gromadzone selektywnie (np. papier, szkło, metale tworzywa sztuczne) w ilości co najmniej 300 Mg/rok.Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunków tj. masaodpadów komunalnych, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach