Przetargi.pl
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Stara Kornica”

Gmina Stara Kornica ogłasza przetarg

  • Adres: 08-205 Stara Kornica, Stara Kornica
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 833 587 822 , fax. 833 587 893
  • Data zamieszczenia: 2019-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stara Kornica
    Stara Kornica 191
    08-205 Stara Kornica, woj. mazowieckie
    tel. 833 587 822, fax. 833 587 893
    REGON: 30237724000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kornica.org

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Stara Kornica”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Stara Kornica” 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych na terenie Gminy Stara Kornica z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych (m. in. budynki instytucji publicznych – szkoły, urzędy, świetlice) z wyłączeniem nieruchomości niezamieszkałych wykorzystywanych na prowadzenie działalności gospodarczej oraz cmentarza parafialnego. 3. Powierzchnia Gminy Stara Kornica wynosi 119 km². W jej skład wchodzi 18 sołectw. 4. Liczba osób faktycznie zamieszkujących na terenie gminy wynosi ok. 3988. 5. Szacunkowa liczba nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Stara Kornica wynosi 1247, w tym szacowana liczba nieruchomości niezamieszkałych wynosi ok 25. W trakcie realizacji niniejszego zamówienia liczba mieszkańców oraz nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych może zmienić się w granicach od +/- 10%. 6. Zamawiający szacuje, iż masa zmieszanych odpadów, objęta przedmiotowym zamówieniem będzie wynosić ok. 190 Mg. Szacowana masa odpadów selektywnie zebranych będzie wynosić ok. 140 Mg Szacunkowe ilości poszczególnych odpadów: 1 5 0102 - opakowania z tworzyw sztucznych - 40 Mg 15 01 04 - opakowania z metali - 3,2 Mg 15 01 07 - opakowania ze szkła - 26,8 Mg 20 01 01 - papier i tektura - 16,2 Mg 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji (bioodpady) – 16,7Mg 20 01 99 – popiół – 18,2 Mg 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe – 2,22 Mg 16 01 03 – zużyte opony – 1,2 Mg Powyższe dane mają charakter poglądowy i zostały podane w celu sporządzenia oferty. Faktyczne ilości i rodzaje odpadów mogą nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego ilościami i rodzajami odpadów. Z tytułu zwiększenia ilości bądź rodzajów wytworzonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. Zakres rzeczowy zamówienia 1. Systematyczny odbiór i zagospodarowanie każdej ilości odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów selektywnie zebranych, przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych (m. in. budynki instytucji publicznych – szkoły, urzędy, świetlice) z wyłączeniem nieruchomości niezamieszkałych wykorzystywanych na prowadzenie działalności gospodarczej oraz cmentarza parafialnego. 2. Selektywne odbieranie następujących frakcji odpadów: papieru i tektury, szkła, tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych, bioodpadów z gospodarstw domowych, bioodpadów z gastronomii i z targowisk, odpadów zielonych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, odpadów budowlano-remontowych, przeterminowanych leków oraz popiołu. 3. Zagospodarowanie odpadów w instalacjach w celu uzyskania poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami i ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przepisami wykonawczymi do ustawy oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Stara Kornica i ofertą Wykonawcy. 4. Opróżnianie przez Wykonawcę pojemników znajdujących się w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, tj. pojemników na odpady: meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, baterie i akumulatory, przeterminowane leki i chemikalia oraz bioodpady. Odbiór odpadów z PSZOK min. raz w miesiącu lub po napełnieniu pojemników/boksów. Szacunkowe ilości poszczególnych odpadów: - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne - ok 3 Mg - Przeterminowane leki i chemikalia – ok 0,5 Mg - Baterie i akumulatory - 0,5 Mg - Zużyte opony - 4 Mg - Meble i inne odpady wielkogabarytowe - 5 Mg - Odpady ulegające biodegradacji (bioodpady) – 0,5 Mg Powyższe dane mają charakter poglądowy i zostały podane w celu sporządzenia oferty. Faktyczne ilości i rodzaje odpadów mogą nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego ilościami odpadów. Z tytułu zwiększenia ilości wytworzonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. 5. Opróżnianie przez Wykonawcę pojemników znajdujących się przy przystankach autobusowych na terenie gminy Stara Kornica. Obowiązki Wykonawcy 1. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązany jest do zapewnienia i wyposażania nieruchomości, z których odbierane są odpady, w worki na odpady zmieszane w kolorze czarnym o pojemności 120 litrów z folii LDPE półprzezroczystej o grubości zapewniającej wytrzymałość worków. 2. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązany jest do zapewnienia i wyposażania nieruchomości z których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w worki o pojemności 120 litrów z folii LDPE półprzezroczystej o grubości zapewniającej wytrzymałość worków, do każdego rodzaju odpadu selektywnie zbieranego. 3. Wykonawca po każdorazowym odbiorze odpadów przekaże właścicielowi nieruchomości worki w ilości odpowiadającej ilości odebranych worków lub w ilości niezbędnej właścicielowi nieruchomości. Worki powinny być oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów, nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy. 4. Pierwszy zestaw worków na wszystkie frakcje odpadów: - papier i tektura (kolor niebieski, napis „PAPIER”), - metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe (kolor żółty, napis „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”), - opakowania ze szkła (kolor zielony, napis „SZKŁO”), - bioodpady z gospodarstw domowych (kolor brązowy, napis „BIO”), - odpady zmieszane (kolor czarny, napis „ODPADY ZMIESZANE”), - odpady wielkogabarytowe (kolor dowolnie wybrany z wyjątkiem kolorów określonych powyżej, napis „ODPADY WIELKOGABARYTOWE”). Wykonawca musi dostarczyć najpóźniej w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy na świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania lub zgłoszenia nieruchomości do obsługi przez Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w trakcie pierwszej dostawy worków na nieruchomości przekazywał również właścicielom nieruchomości materiały informacyjne i edukacyjne dotyczące m.in. zasad selektywnej zbiórki odpadów oraz harmonogramy odbioru odpadów. 6. Wykonawca w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy dostarczy do Urzędu Gminy w Starej Kornicy 500 szt. worków. Worki te będą wydawane mieszkańcom, którym zabrakło worków rozdanych. 7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do Urzędu Gminy w Starej Kornicy dodatkową ilość worków w nieprzekraczalnym terminie 5 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Worki te będą rozprowadzane wśród mieszkańców, którym zabrakło worków wcześniej rozdanych. 8.Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania właścicielom nieruchomości pojemniki na odpady komunalne. Wyposażenie nieruchomości w pojemnik następuje na podstawie indywidualnej umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a właścicielem nieruchomości. Wykonawca dostarczy pojemnik nie później niż w terminie 2 dni od złożenia zapotrzebowania przez właściciela.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach