Przetargi.pl
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie”

Gmina Wielopole Skrzyńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 39-110 Wielopole Skrzyńskie, Wielopole Skrzyńskie
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 2214819 , fax. 0-17 2214830
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielopole Skrzyńskie
    Wielopole Skrzyńskie 200
    39-110 Wielopole Skrzyńskie, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 2214819 , fax. 0-17 2214830
    REGON: 69058198500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielopole.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wielopole Skrzyńskie w okresie od 01.07.2019 r. do 30.06.2020 r. Przedmiot zamówienia nie obejmuje podmiotów gospodarczych, szkół, instytucji, itp. 3.1.2. Odpady będą odbierane z terenu gminy Wielopole Skrzyńskie od mieszkańców, którzy zamieszkują stale i czasowo na terenie 5 sołectw: Wielopole Skrzyńskie, Nawsie, Glinik, Broniszów i Brzeziny. 3.1.3. Ilość mieszkańców Gminy Wielopole Skrzyńskie objętych deklaracjami – 7018. Liczba nieruchomości z których należy odebrać odpady komunalne – 1790. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości punktów odbioru odpadów, ich ilość w ciągu realizacji zamówienia może ulec zmianie. 3.1.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) odbiór i zagospodarowanie w okresie objętym zamówieniem zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych zgromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach z budynków mieszkalnych, wystawionych na trasie odbioru w ilości ok. 405,00 Mg b) odbiór i zagospodarowanie w okresie objętym zamówieniem segregowanych odpadów komunalnych, zgromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach z budynków mieszkalnych, wystawionych na trasie odbioru, w ilości ok. 255,00 Mg w tym: • papier, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury • szkło opakowaniowe kolorowe i bezbarwne • metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe • odpady ulegające biodegradacji (odpady kuchenne i ogrodowe ) c) odbiór i zagospodarowanie w okresie objętym zamówieniem pozostałych odpadów w łącznej ilości ok. 150,00 Mg : • odpadów wielkogabarytowych • zużytych opon • zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego • baterie, akumulatory, chemikalia, świetlówki, przeterminowane leki • odpady budowlane i remontowe, które powstały w gospodarstwie domowym w wyniku prowadzenia drobnych robót niewymagających stosownego pozwolenia Worki do gromadzenia odpadów komunalnych posiadać będą następujące kolory : - kolor NIEBIESKI - na papier i tekturę oraz odpady opakowaniowe - kolor ZIELONY – na szkło kolorowe i białe - kolor ŻÓŁTY - na metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe - kolor BRĄZOWY - na odpady ulegające biodegradacji „Bio” - kolor CZARNY – na odpady zmieszane 3.1.5. Szacowana ilość odpadów komunalnych do odebrania w ramach zamówienia wynosi około 810,00 Mg. Odbiór odpadów komunalnych na terenie gminy będzie się odbywać w systemie workowym. Podana Ilość odpadów jest szacunkowa i należy traktować ją orientacyjnie, ponieważ może ona ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonawca w trakcie realizacji umowy odbierze każdą ilość odpadów zgromadzonych w workach oraz wystawionych podczas jednorazowej zbiórki. Wyposażenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych w worki przeznaczone do selektywnego gromadzenia odpadów o pojemności 120 l lub 60 l w następujących kolorach: • worek niebieski – około 6.000 szt. • worek zielony – ok. 15.000 szt. • worek żółty – ok. 31.000 szt. • worek brązowy na odpady ulegające biodegradacji „Bio” - około 4.000 szt. Worki przeznaczone do odbioru odpadów mają być oznaczone nadrukiem odpowiadającym ich przeznaczeniu np. metale i tworzywa sztuczne i posiadać logo Wykonawcy. *Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt 3 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 7 000,00 zł. 10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 01.03.2019 r. do godz. 11:45. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 10.4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 10.4.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10.4.2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BS Wielopole Skrzyńskie 88 9173 0002 0000 0273 2000 0020 z dopiskiem RRz.271.3.2019 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 10.6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 10.7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą. 10.8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10.9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10.10. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Wielopole Skrzyńskie ” - oznaczenie sprawy: RRz.271.3.2019 10.11. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 10.12. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ, tj. w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w następujący sposób: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli : a) Wykonawca posiada wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Wielopole Skrzyńskie, b) Wykonawca posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, wydane przez właściwy organ, na podstawie ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 922 z późn.zm.) c) Wykonawca posiada wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 922 z późn.zm.) d) Wykonawca posiada zawartą umowę lub pisemne zapewnienie na przyjmowanie zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów z pielęgnacji terenów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przez Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych bądź Zastępcze Instalacje przewidziane do obsługi Regionu Zachodniego, zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Formularz oferty wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Do oferty wykonawca dołącza: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, 3) wypełniony w zakresie składanej oferty Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.5. ppkt 1-4 SIWZ. 5. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 6.5. ppkt 1-4 SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach