Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady, położonych na obszarze Gminy Solina

Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-610 Polańczyk, ul. Wiejska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 692 118 , fax. 13 4692321
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku
    ul. Wiejska 2
    38-610 Polańczyk, woj. podkarpackie
    tel. 134 692 118, fax. 13 4692321
    REGON: 000687563
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady, położonych na obszarze Gminy Solina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady, od właścicieli domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe, a także nieruchomości mieszanych zwanych dalej „nieruchomościami”, położonych na obszarze Gminy Solina. W okresie od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru w sposób i z częstotliwością określoną w SWIZ następujących rodzajów odpadów: odpadów zbieranych w sposób nieselektywny (zmieszanych) oraz odpadów ulegających biodegradacji stanowiących odpady komunalne, tworzyw sztucznych, papieru i tektury, metalu, szkła białego i kolorowego, odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opony, odpadów z budów i remontów, odpadów zielonych, odpadów z grupy 20 01 21, 20 01 23, 20 01 27, 20 01 29, 20 01 34, 20 01 80, 20 02 01 – odbieranych z GPZO (Gminny Punkt Zbiórki Odpadów położony na terenie oczyszczalni ścieków w Solinie). Do zadań Wykonawcy należeć będzie także: - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów zebranych w gminnych pojemnikach 1100 l posadowionych w poszczególnych miejscowościach (aktualnie są to Werlas, Zawóz, Rajskie i Wołkowyja) oraz z gminnych pojemników typu IGLOO – przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów, zakup i dystrybucja worków na odpady zbierane w sposób selektywny, prowadzenie elektronicznej ewidencji ilości odebranych odpadów komunalnych, wystawianie potwierdzeń ilości odebranych odpadów komunalnych z nieruchomość niezamieszkałych w przypadku gdy na danej nieruchomości znajduje się pojemnik większy niż 240l, z wykorzystaniem przygotowanych we własnym zakresie i na własny koszt druków samokopiujących, sporządzanie harmonogramów odbioru odpadów komunalnych oraz ich dystrybucja, monitorowanie prawidłowości prowadzenia zadeklarowanej selektywnej zbiórki odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości, zapewnienia osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, prowadzenia ewidencji ilości worków do selektywnej zbiórki odpadów. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze SIWZ, obowiązującymi przepisami prawa i umową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PBS O/Lesko 64 8642 1012 2003 1206 0654 0002, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach