Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Jarocin

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 37-405 Jarocin,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8713141 wew. 28
  • Data zamieszczenia: 2013-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    37-405 Jarocin, woj. podkarpackie
    tel. 015 8713141 wew. 28
    REGON: 00053604800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.of.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Jarocin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest1. Przedmiotem zamówienia jest: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnychz nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Jarocin. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niżej wymienionych usług: 1) Usługa wywozu zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01: Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór od właścicieli nieruchomości odpadów o kodzie 20 03 01, ich załadunek, transport i unieszkodliwianie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów wskazanej dla regionu północnego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Województwa Podkarpackiego lub do Instalacji Zastępczej w przypadku braku instalacji regionalnej, wskazanej w obowiązującej uchwale Sejmiku Województwa Podkarpackiego w sprawie wykonania Planu Gospodarki odpadami dla Województwa Podkarpackiego. 2) Zbiórka, transport i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów od właścicieli nieruchomości: - papier, tektura, opakowania z papieru i tektury, tekstylia kod 20 01 01, 20 01 10, 20 01 11, 15 01 01 - szkło, opakowania ze szkła, kod 20 01 02, 15 01 07 - metale, opakowania z metalu, kod 20 0140, 15 01 04 - tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych kod 20 01 39, 15 01 02 - opakowania wielomateriałowe, kod 15 01 05 Wykaz nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Jarocin stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego przy uwzględnieniu powstawania nowych nieruchomości oraz migracji ludności. Informacje podane w załączniku nr 1 będą aktualizowane przez Zamawiającego raz na kwartał. 3) Zbiórka, transport i zagospodarowanie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów zebranych od właścicieli nieruchomości odpadów biodegradowalnych: kod 20 02 01 trawy, liście, gałęzie, roślinne odpady kuchenne itp. 4) Celem oszacowania przez Wykonawcę masy odpadów, będących przedmiotem zamówienia zostały przedstawione w SIWZ oraz w załączniku nr 1 do SIWZ( ilość gospodarstw domowych oraz mieszkańców). 5) Przed rozpoczęciem wykonywania usługi wykonawca sporządzi harmonogram wywozu odpadów z terenu Gminy Jarocin zgodny z uchwalonym Regulaminem utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Jarocin, który po zatwierdzeniu przez Zamawiającego należy dostarczyć w formie ulotki właścicielom nieruchomości. Opracowany harmonogram musi być bezwzględnie przestrzegany. 6) Załadunek jak i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu, który musi być w dyspozycji Wykonawcy. 7) Wykonawca w ramach oferowanej ceny dostarczy właścicielom nieruchomości worki do selektywnej zbiórki odpadów. Worki powinny mieć logo wykonawcy i powinny być w kolorach określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jarocin. 8) Środki uzyskane ze sprzedaży selektywnie odebranych surowców wtórnych są dochodem Wykonawcy, które zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca obowiązany był uwzględnić w kalkulacji przy ustalaniu ceny za wykonywaną usługę. 9) Utylizacja i unieszkodliwianie zebranych odpadów odbywa się na koszt Wykonawcy. 10) W przypadku występowania nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców gminy Jarocin nie ujętych w wykazie dostarczonym do SIWZ, wykonawca wykona usługę wywozu odpadów w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w § 5 ust. 2 niniejszej umowy. 11) Wymagana częstotliwość wywozu odpadów z obszarów zabudowy zagrodowej i jednorodzinnej: 1/ odbieranie odpadów ulegających biodegradacji (opady kuchenne i z pielęgnacji terenów zielonych) będzie prowadzone jeden raz w miesiącu 2/ odbieranie odpadów pozostałych (zmieszanych) od właścicieli nieruchomości będzie prowadzone jeden raz w miesiącu 3/ odbieranie odpadów: papier i tektura, tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, metal, tekstylia, szkło (białe i kolorowe), odpady palne - selektywnie zebrane frakcje mogące zawierać następujące odpady, które ze względu na zanieczyszczenia nie spełniają kryteriów surowców wtórnych: papier i tektura, odzież, tekstylia, drewno nie zawierające substancji niebezpiecznych, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe prowadzone będzie jeden raz w miesiącu. 4/ odbiór odpadów: zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpadów wielkogabarytowych, zużytych baterii i akumulatorów, zużytych opon, przeterminowanych leków odpadów niebezpiecznych takich jak: farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe, pozostałości po środkach ochrony roślin oraz przeterminowane środki ochrony roślin i opakowania po tych środkach, lampy rtęciowe, odpadów budowlanych i rozbiórkowych będzie miał miejsce raz w roku wg harmonogramu. 12) Wymagania stawiane workom i pojemnikom do selektywnej zbiórki odpadów: 1/ papier i tektura, wielomateriałowe oraz tekstylia -worek niebieski 2/ szkło (białe i kolorowe) - worek zielony; 3/ tworzywa sztuczne - worek żółty; 4/ metal puszki, drobny złom) - worek czerwony 5/ odpady komunalne zmieszane - worek czarny 6/ odpady ulegające biodegradacji - worek brązowy 13) Worki powinny spełniać niżej wymienione wymagania: 1/ materiał - folia polietylenowa, 2/ pojemność -120 l 3/ grubość - min. 60 mikronów 4/ nadruk - oznaczenie rodzaju odpadów i nazwa przedsiębiorcy. 14) Rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych - od 100 l do 120 l 15) Ilość worków do selektywnej zbiórki, które musi zapewnić Wykonawca: - czerwony, niebieski, żółty, zielony, czarne - po jednym na osobę następne po odebraniu pełnego worka. 3. Informacje dodatkowe: 1) Mapa gminy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Łączna liczba mieszkańców gminy Jarocin na dzień 31.12.2012 r. wynosi:4 168 osób. 3) Aktualnie w gminie Jarocin jest 1224 gospodarstw domowych, które są objęte przedmiotem zamówienia. Wykaz miejscowości objętych przedmiotem zamówienia i ilości mieszkańców oraz gospodarstw domowych znajdujących się na nich stanowi załącznik nr 1. 4) W celu łatwiejszej kalkulacji ceny przez Wykonawców Zamawiający przedstawia poniżej rodzaje i ilości odpadów zebrane w 2012 roku na terenie gminy Jarocin. Dodatkowo informujemy, że dotychczas systemem wywozu odpadów objętych jest 1 224 nieruchomości, które zamieszkują mieszkańcy gminy Jarocin. Rodzaj odpadów: Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - kod. 20 03 01 - łączna ilość 300,8 Mg Opakowania z tworzyw sztucznych - kod.15 01 02 i- łączna ilość 14,4 Mg Opakowania ze szkła - kod.15 01 07 - łaczna ilość 70,9 Mg Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - kod.20 01 36 - łacznailość 41,1 Mg 4. Przed rozpoczęciem wykonywania usługi wykonawca sporządzi harmonogram wywozu odpadów z terenu Gminy Jarocin, zgodny z uchwalonym Regulaminem utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Jarocin, który po zatwierdzeniu przez Zamawiającego należy dostarczyć w formie ulotki właścicielom nieruchomości. Opracowany harmonogram musi być bezwzględnie przestrzegany. 5. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia znajduje się w przedziale 14 000 do 200 000 euro, czyli jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11ust. 8 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 4000,00 PLN (słownie: cztery tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, tj. do dnia 31.05. 2013 r. do godz. 09:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (tylko przelewem z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późniejszymizmianami). 4. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać nazwę postępowania (wraz z nadanym mu oznaczeniem referencyjnym), a w przypadku wniesienia wadium w postaci wpłaty pieniężnej (przelew) dodatkowo wskazać nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na wskazany niżej rachunek bankowy Zamawiającego, który założony jest w Banku Spółdzielczym Tarnobrzeg Oddział Nisko. Nr rachunku bankowego, na który należy wpłacać wadium: 55 9434 1025 2006 1691 5102 0009 , z zaznaczeniem:wadium - przetarg nieograniczony nr IŚM.271.2.2013. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Poręczenia lub gwarancje muszą zawierać w swojej treści zobowiązaniagwaranta/poręczyciela do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego, natomiast przez skuteczne złożenie wadium w innej formie niż pieniężna należy rozumieć złożenie w formie w oryginału odpowiednich dokumentów w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy w Jarocinie 159 piętro pok. nr 3 do dnia 31.05.2013 r. do godz. 09:00. 7. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lubunieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Wykonawca utraci wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej wraz z odsetkami) na rzecz Zamawiającego,w przypadku gdy jego oferta zostanie wybrana, a: a) Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacji określonej w przepisie art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach