Przetargi.pl
ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW - LEKÓW

Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Dworcowa 47
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 45 04 210 , fax. 56 46 59 287
  • Data zamieszczenia: 2014-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu
    ul. Dworcowa 47 47
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 45 04 210, fax. 56 46 59 287
    REGON: 87152821200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW - LEKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów - przeterminowanych leków (produkty lecznicze, wyroby medyczne w postaci płynnej, stałej oraz aerozole) o kodzie 20 01 32 - leki inne niż wymienione w 20 01 31*, wg klasyfikacji odpadów określonej rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112 z 2001 r., poz. 1206). 2. Odpady będą zbierane w pojemnikach (konfiskatorach), ustawionych w aptekach zlokalizowanych na terenie gminy - miasto Grudziądz (wg wykazu z załącznika do SIWZ) oraz z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego w Grudziądzu przy ul. Składowej 21, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z poźn. zm.). 3. Odbiór odpadów odbywać się będzie z częstotliwością co najmniej raz w miesiącu, lub częściej według potrzeb, po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego z 3 dniowym wyprzedzeniem, przy czym pierwszy odbiór do 5 dni od daty podpisania umowy. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia właściwego standardu sanitarnego podczas odbierania odpadów. 5. Transport odpadów musi się odbywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Za zgodny z obowiązującymi przepisami odpowiada Wykonawca. 6. Wykonawca w czasie trwania umowy: 6.1. Dokona oznakowania, specjalistycznych pojemników (konfiskatorów) znajdujących się we wskazanych lokalizacjach (wg załącznika do SIWZ). Oznakowanie pojemników polegać będzie na umieszczeniu na nich informacji o ich przeznaczeniu oraz wskazanie nazwy i danych teleadresowych Wykonawcy. 6.2. W przypadku zwiększenia się liczby punktów, w których zlokalizowane zostaną pojemniki, Wykonawca zobowiązany będzie do ich dostarczenia na własny koszt. Pojemniki w trakcie trwania umowy zostaną Zamawiającemu przekazane w użyczenie. Z tytułu użyczenia Zamawiający nie może ponosić jakichkolwiek dodatkowych kosztów. Kolorystyka dostarczonych pojemników zostanie uzgodniona z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy lub wymiany dostarczonych pojemników w przypadku ich zniszczenia lub uszkodzenia. W przypadku uszkodzenia pojemnika, Wykonawca dokona jego wymiany na pojemnik o podobnych parametrach użytkowych. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne inne roszczenia. 6.3. Wykonawca zobowiązany będzie także do naprawy / wymiany pojemników już zainstalowanych w punktach, wymienionych w załączniku do SIWZ, na zasadach określonych powyżej. 6.4. Wykonawcy mogą po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym dokonać wizji lokalnej terenu PSZOK oraz punktów odbioru. 6.5. Zapewni bezzwrotne wkłady foliowe do specjalistycznych pojemników do gromadzenia odpadów w ilości odpowiadającej zakresowi zamówienia. 7. Odpady będą ważone w trakcie ich odbioru z poszczególnych punktów, stąd też wykonawca musi posiadać odpowiednią wagę do wykonania wymienionej czynności. 8. Przewidywana ilość w czasie trwania Umowy: 3,5 Mg 9. Wykonawca będzie potwierdzać odbiór odpadów na kartach przekazania odpadu (KPO) wystawianych przez Zamawiającego. Z chwilą podpisania karty odpadu Wykonawca staje się posiadaczem odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z poźn. zm.). 10. Odpady mogą być przekazywane przez Wykonawcę innemu podmiotowi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z poźn. zm.). 11. Wykonawca będzie zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu informacji dotyczących odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji, w posiadaniu których będzie Wykonawca. 12. Zamawiający zastrzega, że podana ilość odpadów jest szacunkowa i może ulec zmniejszeniu. Z tytułu zmniejszenia wymienionej ilości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, w szczególności roszczenie o zapłatę za nieodebraną ilość odpadów. 13. Termin płatności 30 dni od dnia wystawienia faktury VAT za każdy odebrany transport odpadów. 14. Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzk.grudziadz.pl/downloads.php?cat_id=39
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach