Przetargi.pl
ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH

12 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 43 35 40, , fax. 261 43 36 60
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Okólna 37
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 43 35 40, , fax. 261 43 36 60
    REGON: 34090172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH Szacunkowa wielkość odpadów wytwarzanych przez stołówki: 1. w Toruniu /obiekty stołówkowo-kuchenne/ przy: - ul. Okólna 37 - ok. 1367 kg/ miesiąc; - ul. Sobieskiego 36 – ok. 5311 kg/ miesiąc; 2. w Inowrocławiu /obiekty stołówkowo-kuchenne/ przy: - ul. Jacewska 73 – ok. 2052 kg/ miesiąc; - ul. Dworcowa 56 – ok. 607 kg/ miesiąc. 3. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do 50% zamówienia podstawowego obu części. 3.1. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zwiększenia zamówienia w stosunku do przewidywanego w bezwarunkowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w ramach zawartej umowy, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej usługi rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie; 3.2. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.1. dla części 1 – 13 000,00 zł. 1.2. dla części 2 – 2 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ administracji państwowej na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów, stanowiącego przedmiot zamówienia (w zależności od rodzaju prowadzonej działalności), zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2019 poz. 701 t.j.) oraz ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. 2013.1232 z późn. zm.) dla odpadów o kodzie określonym w specyfikacji z datą ważności co najmniej do dnia 30.11.2021 r. 2.Wykonawca musi posiadać aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej nadającą numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz. U.2018.1967 t.j., z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 16 października 2008r. w sprawie sposobu ustalania weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego (Dz. U. 2016.2161 z póź. zm.). 3. Wykonawca musi posiadać aktualną decyzję Inspekcji Weterynaryjnej lub załącznik do decyzji wymienionej w punkcie 1.2.1.2 lub inny dokument (zaświadczenie) wydany przez właściwy organ Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz ubocznych odpadów pochodzenia zwierzęcego określonymi środkami transportu drogowego na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz. U. 2018.1967 t.j. z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach