Przetargi.pl
Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy Nr sprawy EZP-252-22/2009

Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3641378 , fax. 041 3641226
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
    ul. Spacerowa 5 5
    26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3641378, fax. 041 3641226
    REGON: 00029011000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy Nr sprawy EZP-252-22/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych medycznych i innych opisanych w formularzu cenowym (załącznik Nr 2 do SIWZ) zgodnie z katalogiem odpadów, który jest załącznikiem do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. (Dz.U. z 2001 r. Nr 112, poz.1206 ze zmianami). W zakres w/w usługi wchodzi: - dostarczanie opakowań tekturowych, worków foliowych lub innych opakowań niezbędnych do gromadzenia odpadów w ilościach zabezpieczających potrzeby Zamawiającego, - załadunek odpadów z miejsca ich składowania na terenie siedziby Zamawiającego, - odkażanie miejsca składowania środkiem do tego przeznaczonym, - transport odpadów pojazdem specjalnym, spełniającym wymogi do przewozu materiałów niebezpiecznych, - utylizacja (unieszkodliwianie) odpadów niebezpiecznych w miejscu wybranym przez wykonawcę z zachowaniem wymagań ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz.251 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr 129, poz.902 ze zmianami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905240006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał że: a) posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia przez co rozumie się, iż posiada decyzję / zezwolenie na zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów wytworzonych na terenie województwa świętokrzyskiego i stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz.251 ze zmianami); b) posiada aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) nie podlega wykluczeniu na podstawie w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 PZP. Wykonawca musi załączyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał że: a) wszyscy kierowcy - nie mniej niż 2 osoby - którzy będą realizować zamówienie odbyli szkolenie wymagane na podstawie ustawy z dnia 28.10.2002r o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych ( Dz. U. 2002 Nr 199, poz. 1671 z późn. zm); b) wszystkie środki transportu wykorzystywane do realizacji usługi - nie mniej niż 2 pojazdy - posiadają zezwolenie na przewożenie odpadów medycznych; c) wykonywał sukcesywnie przez okres minimum 1 roku usługi określone w /Opisie przedmiotu zamówienia/ w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na rzecz co najmniej jednego zakładu służby zdrowia w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji co najmniej 20.000 kg. odpadów medycznych rocznie. oraz załączenia dokumentów potwierdzających że usługi zostały wykonane należycie; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że łącznie spełniają ten warunek. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Spełnia wszystkie inne wymogi określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Ocena spełniania w/w warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych rozdziale IV SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu przez ocenę złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń a) decyzję/ zezwolenie właściwego organu na zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów - uwzględniającą wszystkie kody odpadów stanowiących przedmiot zamówienia. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa w/w dokument odrębnie - w zakresie swoich kompetencji i przydzielonych zadań w konsorcjum / spółce. W przypadku wykonawców ubiegających się spoza województwa świętokrzyskiego wymaga się aktualnej zgody na odbiór odpadów wytworzonych na terenie województwa świętokrzyskiego (zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach; tj. Dz. U. nr 39 z 2007 r. poz. 251), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te mają stwierdzać aktualny stan prawny wykonawcy, zakres jego działalności stwierdzający, osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy. c) oświadczenie w trybie art. 44 o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych - załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji; d) wykaz kierowców (wraz z kopiami zaświadczeń) , którzy będą realizować przedmiot zamówienia oraz posiadają zaświadczenie o odbytym szkoleniu - wymaganym na podstawie ustawy z dnia 28.10.2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2002 r. nr. 199, poz. 1671 z późn. zm.) e) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu, spełniających wymogi do przewozu materiałów niebezpiecznych; oraz aktualne zezwolenie dla środków transportu na przewożenie odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych; f) wykaz wykonanych sukcesywnie przez okres minimum 1 roku usługi określone w /Opisie przedmiotu zamówienia/ w okresie ostatnich 3 lat na rzecz co najmniej jednego zakładu służby zdrowia w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji nie mniej 20.000 kg. odpadów medycznych rocznie według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do niniejszej specyfikacji; g) dokumenty (referencje) potwierdzające, że usługi wymienione w ppkt. f) zostały wykonane należycie; Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres niezmienności cen
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach