Przetargi.pl
Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych i innych

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, Aleje Grunwaldzkie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6644411 do 19 , fax. 846 642 521
  • Data zamieszczenia: 2020-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    Aleje Grunwaldzkie 1
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 84 6644411 do 19, fax. 846 642 521
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-tomaszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych i innych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych i innych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 2 do SIWZ – FORMULARZU CENOWYM 2. Świadczenie usługi ma odbywać się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym szczególności : Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 730 ze zm.); Ustawą z dnia 27 kwietnia Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1396 ze zm.); Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 roku o przewozie towarów niebezpiecznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1123); Ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1180 ze zm.); Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 02 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (tj. Dz.U. 2020, poz. 10); Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 roku w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U. 2016, poz. 1742); Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz.U. z 2016, poz. 1819). 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru, załadunku, wywozu i utylizacji odpadów medycznych i innych. Szacunkowa ilość odpadów w okresie 12 miesięcy wynosi 73 613 kg. Ilość odpadów jest uzależniona od ilości pacjentów oraz ilości wykonywanych zabiegów. Kod odpadu: 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 06*, 18 01 08*, 18 01 09, 18 01 82*, 18 02 02*, 18 02 05*, 18 02 08, 16 02 13. 4. Odbiór odpadów odbywać się będzie z pomieszczenia wyznaczonego do czasowego magazynowania odpadów z częstotliwością co najmniej trzy razy w tygodniu - poniedziałek, środa, piątek i w razie potrzeby na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego, w godz. 9.00 -14.00. W przypadku wystąpienia odpadów wysoce zakaźnych odbiór tych odpadów nastąpi do 24 godzin. Zamawiający zastrzega możliwość zmian terminów odbiorów odpadów w zależności od bieżących potrzeb. 5. Ważenie odpadów odbywać się będzie każdorazowo na wadze umiejscowionej w magazynie Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy i pracownika Zamawiającego. Dopuszcza się ważenia odpadów za pomocą własnego legalizowanego urządzenia w chwili odbioru odpadów na terenie siedziby Zamawiającego, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli przekazywanej ilości odpadów za pomocą własnego legalizowanego urządzenia. 6. Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na odbiór, transport, utylizację odpadów medycznych wydane w drodze decyzji przez właściwy organ. 7. Transport musi odbywać się pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów niebezpiecznych oraz obsługiwany przez wykwalifikowany personel. 8. Każdy odbiór odpadów medycznych musi być potwierdzony kartą przekazania odpadów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819). 9. Podstawą do wystawienia faktury VAT po zakończeniu każdego miesiąca będą karty przekazania odpadów potwierdzone przez przedstawicieli obu Stron. 10. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotowej usługi: a)Zasada bliskości: zgodnie art. 20 ust. 3 i art. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 730) - zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone. Dopuszcza się unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych. b)Metoda unieszkodliwiania odpadów: zgodnie z art. 95 ust. 2-3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 730 ze zm.) - zakaźne odpady medyczne unieszkodliwia się przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych. Zakazuje się ich unieszkodliwianie we współspalarniach odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00 złotych 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj do dnia 20.04.2020 godz. 10:00. 3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, może być wniesione w jednej lub kilku formach: • pieniądzu na konto Zamawiającego, nr konta: Bank PEKAO S.A. I Oddział w Tomaszowie Lubelskim nr: 93 1240 2832 1111 0000 3300 7205 • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275). 4. Gwarancje i poręczenia, o których mowa wyżej muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą oraz wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust 4a oraz 5 Pzp okoliczności, w których wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium: Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych i innych – SZZ.251.15.2020.PW 5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy załączyć do oferty dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium 6. W przypadku, gdy Wykonawca składa wadium w formie niepieniężnej zobowiązany jest przesłać za pomocą Platformy dokument potwierdzający, że oferta została zabezpieczona wadium – należy przesłać oryginał dokumentu w postaci elektronicznej. To oznacza, że: oryginał dokumentu (np. gwarancja bankowa/ubezpieczeniowa) wystawiony przez Gwaranta w postaci elektronicznej i podpisany przez niego (Gwaranta) kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawca przesyła za pomocą Platformy do Zamawiającego. 7. W przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało w sposób nieprawidłowy oferta wykonawcy zostanie odrzucona. 8. Jeżeli wadium składane jest w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, bank lub towarzystwo ubezpieczeniowe powinno wskazać w imieniu jakich przedsiębiorców obok pełnomocnika, składane jest wadium. 9. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie bezwarunkowe, że na każde pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ oraz po zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 10. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 11. Wadia zostaną zwrócone Wykonawcom zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże iż posiada niezbędne decyzje/zezwolenia do wykonywania działalności w zakresie usług związanych z odbiorem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r, poz. 701 z późn. zm. ) oraz dysponuje instalacją unieszkodliwiania odpadów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 1 do SIWZ 2. FORMULARZ CENOWY – załącznik nr 2 do SWIZ 3. Klauzula informacyjna – załącznik nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach