Przetargi.pl
ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych ogłasza przetarg

  • Adres: 38700 Ustrzyki Dolne, ul. 29 Listopada
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 611 028 , fax. 134 611 028
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych
    ul. 29 Listopada 57
    38700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 134 611 028, fax. 134 611 028
    REGON: 37044459800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-ustrzyki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych powstających w wyniku bieżącej działalności SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych z grup: 18 01 01 ; 18 01 02 ; 18 01 03 ; 18 01 04 ; 18 01 09 ; 20 01 21. 2. Zamawiający informuje, że podane poniżej ilości odpadów są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy, z należytą starannością, lecz w trakcie trwania umowy mogą ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w zależności od rzeczywistych, bieżących potrzeb Zamawiającego: grupa 18 01 01 – średnio rocznie 10 kg (30 kg na okres 3 lat) grupa 18 01 02 – średnio rocznie 218 kg (654 kg na okres 3 lat) grupa 18 01 03 – średnio rocznie 8.580 kg (25.740 kg na okres 3 lat) grupa 18 01 04 – średnio rocznie 3.427 kg (10.281 kg na okres 3 lat) grupa 18 01 09 – średnio rocznie 10 kg (30 kg na okres 3 lat) grupa 20 01 21 – średnio rocznie 10 kg (30 kg na okres 3 lat) 3. Zamawiający zastrzega, że odbiór i utylizacja odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego odbywać się będzie z częstotliwością: - dla grupy 18 01 02 i 18 01 03 – co 72 godziny. - dla grup 18 01 01 ; 18 01 04 ; 18 01 09 ; 20 01 21 – odbiór po uprzednim uzgodnieniu. 4. Zamawiający zastrzega, że odbiór, transport i utylizacja odpadów następować będzie w przypadku świąt w dodatkowym uzgodnionym terminie. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odbierał odpady z grupy 18 01 03 w opakowaniach używanych przez Zamawiającego. Rodzaje opakowań stosowanych przez Zamawiającego: - sztywne pojemniki plastikowe (materiały ostre tj. igły, skalpele, pincety, żyletki, itp.) - worki jednorazowe (rękawice, szpatułki, podpaski, worki na mocz itp.) 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował specjalnymi środkami transportu o ładowności zapewniającej systematyczny odbiór odpadów od Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga, aby odebrane przez Wykonawcę odpady utylizowane były zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2016 poz. 1987 ze zm.) w szczególności dotyczącymi unieszkodliwiania odpadów na obszarze tego województwa, na którym zostały wytworzone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia warunku Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty zezwolenie na prowadzenie działalności obejmującej zbieranie, transportu i unieszkodliwianie odpadów w zakresie odpowiadającym ofercie, zgodnie z ustawą o odpadach;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz oferty – Załącznik nr 1; b) Formularz cenowy – Załącznik nr 1A; c) Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach