Przetargi.pl
ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ZE STOŁÓWEK W ODDZIALE GOSPODARCZYM PUNKTU BAZOWANIA HEL.

Punkt Bazowania Hel ogłasza przetarg

  • Adres: 84-150 Hel, ul. Sikorskiego 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 6757570 , fax. 0-58 6757250
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Punkt Bazowania Hel
    ul. Sikorskiego 20 20
    84-150 Hel, woj. pomorskie
    tel. 0-58 6757570, fax. 0-58 6757250
    REGON: 22051660900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ZE STOŁÓWEK W ODDZIALE GOSPODARCZYM PUNKTU BAZOWANIA HEL.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych (kod odpadu 20 01 08) ze stołówek w Oddziale Gospodarczym Punktu Bazowania Hel w ilości szacunkowej 25 550 kg.Szacunkowa ilość odpadów dziennie ze wszystkich (2 stołówek) - 70kg. Wywóz odbywać się będzie z następujących miejsc:1) Hel: 1 stołówka - Stołówka nr.1 Punktu Bazowania - m.Hel 2) Rozewie: 1 stołówka - Stołówka JW 1832. W ramach zamówienia wykonawca dokonywać będzie odbioru i unieszkodliwiania odpadów własnym środkiem transportu oraz dodatkowo zapewni (użyczając zamawiającemu) niezbędną ilość odpowiednich pojemników na ich przechowywanie. Użyczone pojemniki powinny być sprawne technicznie, ze szczególnym uwzględnieniem ich szczelnego zamknięcia. Odpady pokonsumpcyjne muszą być gromadzone i przewożone w hermetycznych opakowaniach i opisanych w następujący sposób: kod odpadu 20 01 08 - nie przeznaczone do spożycia przez ludzi. Odpady pokonsumpcyjne muszą być zabezpieczone przed wyciekami z pojemników i pojazdów. Pojazdy i pojemniki wielokrotnego użytku, a także wszystkie pozostałe elementy wyposażenia lub sprzęt wielokrotnego użytku, który styka się z odpadami pokonsumpcyjnymi lub produktami przetworzonymi, muszą: a)zostać wyczyszczone, wymyte i zdezynfekowane po każdym użyciu; b)być utrzymywane w czystości, c)być czyste i suche przed użyciem. Pojemniki muszą zostać przeznaczone do przewozu określonego produktu w zakresie niezbędnym do uniknięcia zakażeń wzajemnych. Wykonawca zobowiązuje się do odbierania odpadów pokonsumpcyjnych od zamawiającego codziennie (od poniedziałku do niedzieli w godzinach 18 do 20) lub do postawienia w miejscach wskazanych przez zamawiającego co najmniej 2 kontenerów chłodniczych (na pojemniki z odpadami), które będą opróżniane przez wykonawcę w miarę potrzeb bezpośrednio (nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu) po zapełnieniu, bez jakiejkolwiek zwłoki. Wykonawca będzie ponosił wszelkie koszty związane z ustawieniem oraz eksploatacją kontenerów: koszty energii, naprawy, konserwacji, utrzymania w czystości oraz zobowiązuje się do zawarcia osobnej umowy na dostawę mediów i dzierżawę terenu z RZI Gdynia. Przekazanie odpadów odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadów, podpisanej przez przedstawiciela wskazanego przez zamawiającego (np. osoby upoważnione przez zamawiającego) oraz przedstawiciela wykonawcy. W każdej karcie przekazania odpadów ma widnieć ilość przekazywanych odpadów, wagi do ważenia odpadów zabezpieczy odbiorca (wagi muszą spełnia wymagania metrologiczne). Wykonawca złoży Zamawiającemu pisemne oświadczenie iż dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami (Ust. z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach -Dz. U. z 2001r nr 62, poz. 628; z 2004r nr 116, poz. 1208; Ust. z dnia 27 kwietnia 2001r Prawo ochrony środowiska- Dz. U. z 2001r. nr 62, poz. 627 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w wysokości: 1 500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający: - aktualne pozwolenia na odbiór odpadów o kodzie 20 01 08 wydane przez odpowiednie władze terytorialne (ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Nr 236 poz. 2008 z 2005 r. z późn. zm.), - aktualne pozwolenia na transport odpadów o kodzie 20 01 08 wydane przez odpowiednie władze terytorialne (ustawa o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r.-Dz. U. z 2001r nr 62, poz. 628 z późn. zm.), - aktualne pozwolenia na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów o kodzie 20 01 08 wydane przez odpowiednie władze terytorialne (ustawa o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r.-Dz. U. z 2001r. nr 62, poz. 628 z późn. zm.). W przypadku nie posiadania przedmiotowego pozwolenia, wykonawca winien udokumentować gotowość przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodzie 20 01 08 poprzez załączenie do oferty odpowiedniej umowy wraz z pozwoleniem przez firmę, która unieszkodliwia odpady. Ocena spełniania tych warunków odbędzie się na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych przez Wykonawcę zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/. Z treści złożonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego przy złożonej ofercie: - wypełniony formularz oferty cenowej, załącznik nr 1; - aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione przez właściwy organ; potwierdzające że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - oświadczenie wykonawcy na załączniku nr 2; - oświadczenie, iż dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami (ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach - Dz.U. z 2001 r. nr 62, poz. 628; z 2004 r. nr 116, poz. 1208; ust. z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska - Dz. U. z 2001 r. nr 62, poz. 627 z póź. zm.) - załącznik nr 3, - aktualne pozwolenie na odbiór odpadów o kodzie 20 01 08 wydane przez odpowiednie władze terytorialne (ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z 2005 r. z późn. zm.), - aktualne pozwolenie na transport odpadów o kodzie 20 01 08 wydane przez odpowiednie władze terytorialne (ustawa o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r.-Dz. U. z 2001r nr 62, poz. 628 z późn. zm.), - aktualne pozwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów o kodzie 20 01 08 wydane przez odpowiednie władze terytorialne (ustawa o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r.-Dz. U. z 2001r nr 62, poz. 628 z późn. zm.). W przypadku nie posiadania przedmiotowego pozwolenia, wykonawca winien udokumentować gotowość przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodzie 20 01 08 poprzez załączenie do oferty odpowiedniej umowy wraz z pozwoleniem przez firmę, która unieszkodliwia odpady.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach