Przetargi.pl
ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH oraz ODPADÓW POPROCESOROWYCH PRZEKAZYWANYCH PRZEZ SPSK 4

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 20-954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
    ul. dr K. Jaczewskiego 8 8
    20-954 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
    REGON: 00028875100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH oraz ODPADÓW POPROCESOROWYCH PRZEKAZYWANYCH PRZEZ SPSK 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych oraz odpadów poprocesowych przekazywanych przez SPSK 4. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: Zadanie nr 1. Odpady medyczne Zadanie nr 2. Odpady poprocesowe pochodzące z procesu sterylizacji odpadów medycznych przy użyciu urządzeń Newster 10.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905240006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. 2)są uprawnieni do wykonywania przedmiotu zamówienia przez co rozumie się, iż posiadają decyzję/ zezwolenie na zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów wytworzonych na terenie województwa lubelskiego i stanowiących przedmiot zamówienia 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przez co rozumie się, iż: a)warunek wyłącznie dla zadania nr 1 - wszyscy kierowcy - nie mniej niż 2 osoby - którzy będą realizować zamówienie odbyli szkolenie wymagane na podstawie ustawy z dnia 28.10.2002r o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych ( Dz. U. 2002 Nr 204, poz. 2088 z późn. zm) b)warunek wyłącznie dla zadania nr 1 - kierownik instalacji/ spalarni, w której będą unieszkodliwiane odpady, musi posiadać świadectwo kwalifikacyjne w zakresie gospodarowania odpadami wydane przez właściwego wojewodę zgodnie z art. 49 Ustawy o odpadach c)warunek wyłącznie dla zadania nr 1 - wszystkie środki transportu wykorzystywane do realizacji usługi - nie mniej niż dwa pojazdy - posiadają zezwolenie na przewożenie odpadów medycznych, w tym odpadów niebezpiecznych (ADR) oraz są wyposażone w wagę z aktualną jej legalizacją d) warunek wyłącznie dla zadania nr 1 - wykonali w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania tj. od 13 maja.2006r do 14 maja 2009r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie - usługi, których przedmiotem było zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów o zbliżonym do niniejszego przedmiotu zamówienia zakresie i wartości, nie mniejszej niż 400.000,00 PLN brutto łącznie. Wymagana minimalna wartość wykonanych zamówień dotyczy wartości jednego zadania lub sumy wartości nie więcej niż trzech wykonanych zadań 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co rozumie się, iż posiada środki finansowe w banku lub kasie oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, lub zdolność kredytową na kwotę wynoszącą co najmniej: a)warunek wyłącznie dla zadania nr 1 - 70 000,00 zł b)warunek wyłącznie dla zadania nr 2 - 10 500,00 zł c)warunek, jeśli Wykonawca przystępuje do postępowania w zakresie obu zadań - 80 500,00 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi złożyć: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia potwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert dotyczy spółek cywilnych - w przypadku zaświadczenia z Urzędu Skarbowego wystawionego na każdego ze wspólników z osobna - należy wskazać w zaświadczeniu numer identyfikacji podatkowej spółki; w przypadku braku numeru NIP spółki w w/w dokumencie - należy dodatkowo przedłożyć zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkiem VAT przez spółkę (art. 96 ust. 11 ustawy o VAT) dotyczy spółek jawnych - zaświadczenia z Urzędu Skarbowego muszą być wystawione na spółkę, a nie na wspólników z osobna 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5)informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej na poziomie wskazanym w pkt. 5.4 odpowiednio ppkt a i/lub b lub zdolność kredytową Wykonawcy na co najmniej tym poziomie (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - na potwierdzenie warunku określonego w pkt.5 ppkt. 4 6)Decyzję/ zezwolenie właściwego organu na zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów - uwzględniającą co najmniej wszystkie kody odpadów stanowiących przedmiot zamówienia. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa w/w dokument odrębnie - w zakresie swoich kompetencji i przydzielonych zadań w konsorcjum / spółce. W przypadku wykonawców ubiegających się spoza województwa lubelskiego wymaga się aktualnej zgody na odbiór odpadów wytworzonych na terenie województwa lubelskiego (zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach; tj. Dz. U. nr 39 z 2007 r. poz. 251), 7)Zaświadczenie, świadectwo lub certyfikat, iż kierownik instalacji/spalarni, w której będą unieszkodliwiane odpady, posiada świadectwo kwalifikacyjne w zakresie gospodarowania odpadami wydane przez właściwego wojewodę zgodnie z art. 49 ustawy o odpadach. 8)Wykaz kierowców (wraz z kopiami zaświadczeń) , którzy będą realizować przedmiot zamówienia oraz posiadają zaświadczenie o odbytym szkoleniu - wymaganym na podstawie ustawy z dnia 28.10.2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2002 r. nr. 199, poz. 1671 z późn. zm.) 9)Aktualne zezwolenie dla środków transportu na przewożenie odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych (ADR). Dodatkowo każdy z wymienionych środków transportu odbierających odpady u Zamawiającego winien być wyposażony w wagę z aktualną jej legalizacją. 10)wykaz (zawierający przynajmniej jedno zadanie, którego przedmiotem była usługa w zakresie zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów o zbliżonym do niniejszego przedmiotu zamówienia zakresie i wartości nie mniejszej niż 400.000,00 PLN łącznie; wymagana minimalna wartość wykonanych zamówień dotyczy wartości jednego zadania lub sumy wartości nie więcej niż trzech wykonanych zadań), zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, t.j. 13maja 2006r do 14 maja 2009r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 11)Decyzję / zezwolenie właściwego organu na zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów o kodzie 19 02 10. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa w/w dokument odrębnie). W przypadku wykonawców ubiegających się spoza województwa lubelskiego - aktualnej zgody na odbiór odpadów z terenu województwa lubelskiego (zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach; tj. Dz. U. nr 39 z 2007 r. poz. 251),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk4.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach