Przetargi.pl
odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów

Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Kiepury 45
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (65) 5253100,5253761,5253764 , fax. (65) 526 82 94
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Kiepury 45 45
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. (65) 5253100,5253761,5253764, fax. (65) 526 82 94
    REGON: 00031023200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.leszno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: 1. Odbiór, transport i unieszkodliwianie (spalanie) odpadów medycznych z grupy 18 01 03 oraz 18 01 02, 18 01 08, 18 01 09, 18 01 82 i innych niebezpiecznych odpadów z miejsca ich składowania (Magazyn Odpadów Medycznych na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie) własnym transportem z załadunkiem na pojazd - w ilości ok. 110500kg 2. Dostawa kontenerów (pojemników) na odpady medyczne na czas umowy. Zadanie nr 2: Odbiór z Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie oraz wywóz stałych odpadów komunalnych z grupy 20 03 01
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 2.Doświadczenie - wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał lub nadal wykonuje, minimum 5 usług odbioru, transportu i spalania niebezpiecznych odpadów niebezpiecznych (dotyczy zadania nr 1). 3.Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 200.000 złotych. 4.Zaakceptowanie Wzoru umowy - załącznik nr 18.2 do SIWZ. Zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 5.Zapewnienie terminu płatności minimum 30 dni. 6.Zapewnienie stałości ceny przez cały okres trwania umowy. 7.Dotyczy zadania nr 1: -Odpady medyczne unieszkodliwiane (spalane) muszą być na terenie woj. Wielkopolskiego lub na terenie innego województwa jeżeli odległość jest mniejsza. -Odbiór i transport odpadów musi odbywać się z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie odpadów niebezpiecznych. 8.Dotyczy zadania nr 2: -Odbiór i transport odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP należy dostarczyć następujące dokumenty: 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.Aktualne zezwolenie na odbiór i transport i unieszkodliwianie (spalanie) odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. z późn. zm. (dotyczy zadania nr 1). 1.3.Aktualnego zezwolenie na odbiór i transport odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami (dotyczy zadania nr 2). 1.4.Oświadczenie wykonawcy, że spełniania warunki z art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy dostarczyć następujące dokumenty: 4.1.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 5.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy dostarczyć następujące dokumenty: 5.1.polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy dostarczyć: 6.1.Wypełniony Formularz oferty - załącznik 18.1. 6.2.Wypełniony formularz cenowy - załącznik 18.2. 6.3.Zaakceptowany Wzór umowy - załącznik 18.3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.leszno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach