Przetargi.pl
Odbiór, transport i przetwarzanie odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej – Krośnieński Holding Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Fredry
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 368 311, , fax. 134 368 678
  • Data zamieszczenia: 2020-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej – Krośnieński Holding Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Fredry 12
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 134 368 311, , fax. 134 368 678
    REGON: 37037410700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ekrosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i przetwarzanie odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Niniejsze zamówienie ma charakter warunkowy tzn. dojdzie do jego realizacji w sytuacji, braku możliwości przetwarzania odpadów selektywnych w instalacji w ZUO z uwagi na: a) prowadzenie rozruchu technologicznego w ZUO w związku z zakończeniem prac modernizacyjnych, b) ograniczenie/wstrzymanie pracy ZUO spowodowane wystąpieniem okoliczności związanych z Covid, c) awarię instalacji i brak możliwości przetwarzania odpadów. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i przetwarzaniu odpadów o kodzie 15 01 01, 15 01 02, 15 01 06 pochodzących z selektywnej zbiórki. 3. Odbiór odpadów odbywał się będzie z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Krośnie przy ul. Białobrzeskiej 108. 4. Przewidywana do przekazania, w czasie trwania niniejszej umowy, łączna ilość odpadów wynosi od 0 do maksymalnie 800 Mg –zamówienie podstawowe, odbiory dzienne od 0 do 40 Mgprzy czy: a) za transport odpadów koszty ponosi Wykonawca, b) za załadunek koszty ponosi Zamawiający. 5. Zamawiający, w zależności od potrzeb, przewiduje w ramach realizacji niniejszego zamówienia skorzystanie z prawa opcji w oparciu o art. 34 ust. 5 ustawy Pzp . Poprzez prawo opcji Zamawiający rozumie możliwości zrealizowania umowy w szerszym zakresie niż podana w niniejszym postępowaniu. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego, może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. Zakres przewidywanego prawa opcji obejmuje usługę polegającą na odbiorze, transporcie i przetwarzaniu odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki do +50 % zamówienia podstawowego. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie zwiększenia nie wymaga zmiany zawartej umowy. Podstawą do uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego odpowiedniego oświadczenia - zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach przewidzianego prawa opcji do zapewnienia dostaw, na warunkach cenowych określonych w formularzu cenowym. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Brak stosownego oświadczenia - zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego. Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projekcie umowy. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca zobowiązany jest do stosowania takich samych cen jednostkowych, jak wskazane w ofercie Wykonawcy. Klauzula dotycząca zatrudnienia na podstawie umowy o pracę art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1843) gdyż przekazywanie odpadów do przetworzenia w ramach niniejszej umowy nie będzie następowało w sposób powtarzalny, lecz w sposób doraźny, w nieregularnych odstępach czasowych, wynikających z potrzeb chwili Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej, tj.: • posiadanie aktualnej decyzji wydanej przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. t. j. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) zezwalającej na przetwarzanie: opakowań z papieru i tektury 15 01 01, opakowań z tworzyw sztucznych 15 01 02, zmieszanych odpadów opakowaniowych o kodzie 15 01 06 w związku z eksploatacją linii do przetwarzania (segregacji) odpadów w procesie R12 z uwzględnieniem działalności w zakresie magazynowania, przetwarzania i wytwarzania odpadów w ilości co najmniej równej wielkości zamówienia • posiadanie wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) prowadzonym przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) dotyczącego gospodarowania odpadami – transportu i przetwarzania w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający oprócz oświadczenia, o którym mowa w sekcji III.4) ogłoszenia (załącznik nr 2 do IDW) także oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego po otwarciu ofert), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach