Przetargi.pl
Odbiór odpadów zmieszanych i posegregowanych z terenu Gminy Juchnowiec Kościelny od 02.2010 roku i do 31.01.2011 roku

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów zmieszanych i posegregowanych z terenu Gminy Juchnowiec Kościelny od 02.2010 roku i do 31.01.2011 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych i dzierżawa pojemników na terenie gminy Juchnowiec Kościelny w miejscowościach: a) Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny - pojemnik PA-1100 (szt.1); b) Ośrodek Kultury w Juchnowcu Kościelnym - pojemnik PA-1100 (szt.1); c) teren bazy gminnej- Juchnowiec Górny, ul. Szkolna 1A- pojemnik KP-7(szt.1); d) boisko w Juchnowcu Dolnym - pojemnik PA-1100 (szt.1); e) Księżyno, ul. Niewodnicka (pas drogowy przy cmentarzu)- pojemnik KP-7 (szt.1); f) Kożany (pas drogowy przy cmentarzu) - pojemnik KP-7 (szt.1); g) Tryczówka (pas drogowy przy cmentarzu) - pojemnik KP-7 -(szt.1) ;h) Juchnowiec Kościelny (pas drogowy przy cmentarzu)- pojemnik KP-7 (szt.1) 2. Dostarczenie bezpłatnie 3 rodzajów oznakowanych logo Wykonawcy worków oraz odbiór odpadów posegregowanych (tworzywa sztuczne, szkło, makulatura) z terenów zabudowy jednorodzinnej na terenie gminy Juchnowiec Kościelny z 46 sołectw: II czwartek miesiąca* III czwartek miesiąca* IV czwartek miesiąca* *w przypadku jeśli w czwartek wypadnie święto odbiór nastąpi w następny dzień roboczy III. Częstotliwość odbioru odpadów: Zgodnie z poniższymi wytycznymi, a w uzasadnionych przypadkach dodatkowo, na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego. 1. Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych i dzierżawa pojemników będących własnością Wykonawcy na terenie gminy Juchnowiec Kościelny w miejscowościach: a) Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny- pojemnik PA-1100-szt.1; b) Ośrodek Kultury w Juchnowcu Kościelnym - pojemnik PA-1100-szt.1- pozycja a i b - 1 x /tydzień c) teren bazy gminnej- Juchnowiec Górny, ul. Szkolna 1A - pojemnik KP-7- szt.1; d) boisko w Juchnowcu Dolnym- pojemnik PA-1100 -szt.1- pozycje c-d - 1 x /miesiąc; e) Księżyno-ul. Niewodnicka (pas drogowy przy cmentarzu)- pojemnik KP-7- szt.1; f) Kożany (pas drogowy przy cmentarzu)- pojemnik KP-7- szt.1; g) Tryczówka (pas drogowy przy cmentarzu)- pojemnik KP-7- szt.1; h) Juchnowiec Kościelny (pas drogowy przy cmentarzu)- pojemnik KP-7- szt.1 - pozycje e-h - 1 x /kwartał 2. Dostarczenie 3 rodzajów worków mieszkańcom poszczególnych miejscowości oraz odbiór odpadów posegregowanych (tworzywa sztuczne, szkło, makulatura) z terenów zabudowy jednorodzinnej na terenie gminy Juchnowiec Kościelny z 46 sołectw. - dostarczanie bezpłatnie 3 rodzajów oznakowanych logo Wykonawcy worków na odpady segregowalne: szkło, tworzywa sztuczne, makulatura zgodnie z harmonogramem zamieszczonym w punkcie II ppkt 2 SIWZ, - odbiór zapełnionych worków zgodnie z harmonogramem zamieszczonym w punkcie II ppkt 2 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 2000,00 zł. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030 w terminie do dnia 3 lutego 2010 roku do godziny 1000. Wadium może być również wniesione w innej formie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz zamawiającego zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki: -     posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadają wiedzę i doświadczenie,- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej, - nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - zaakceptują warunki zawarte w SIWZ, 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w rozdziale V SIWZ. 3. W celu oceny spełnienia spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą: spełnia / nie spełnia. 4. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art.23 ust.2 Pzp). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie V SIWZ, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem (urzędowo lub przez pełnomocnego przedstawiciela wykonawcy), ich odpisy lub kserokopie: -Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania robót objętych przedmiotem zamówienia; załączyć aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie z rejestru działalności gospodarczej; załączyć zezwolenia na prowadzenie działalności związanej z przedmiotem zamówienia (kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem decyzję Wójta Gminy Juchnowiec Kościelny zezwalającą na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Juchnowiec Kościelny oraz decyzję na transport odpadów z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach), - Oświadczenie, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie; - Oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; załączyć wykaz usług zrealizowanych, w ciągu ostatnich trzech lat zadań o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, potwierdzony przy najmniej 1 referencją zamawiającego o jakości wykonania zamówienia; -Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; -Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; -Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub załączyć aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego ; -Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub załączyć aktualne zaświadczenie z ZUS-u; -proponowany harmonogram wywozu odpadów zmieszanych z terenu Gminy; -potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena brutto 1m3 odbioru odpadów zmieszanych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach