Przetargi.pl
ODBIÓR ODPADÓW Z TERENÓW KOMUNALNYCH

Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, Plac Zamkowy 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3132346 , fax. 071 3132491
  • Data zamieszczenia: 2011-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
    Plac Zamkowy 15 15
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3132346, fax. 071 3132491
    REGON: 00052500400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR ODPADÓW Z TERENÓW KOMUNALNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: a) odbiór odpadów z budynków komunalnych, b) odbiór odpadów wielkogabarytowych i in. z budynków objętych odbiorem odpadów c) selektywna zbiórka odpadów, d) odbiór odpadów z terenu cmentarzy komunalnych, e) odbiór odpadów z targowiska miejskiego, f) odbiór odpadów z terenów dodatkowych, g) odbiór odpadów z koszy: - ulicznych (w ciągach dróg publicznych), - ulicznych (na przystankach autobusowych), - koszy ustawionych na terenach zielonych, - koszy na psie odpady h) wywóz nieczystości ciekłych, i) zbieranie padłych zwierząt z terenu miasta j) wywóz innych odpadów ze wskazanych miejsc - likwidacja dzikich wysypisk k) prowadzenie punktu odbioru zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego Wszystkie pojemniki i kontenery, o których mowa poniżej dostarcza we własnym zakresie i na własny koszt wykonawca. Winny być one ustawione na dzień rozpoczęcia świadczenia usług. B. Określenie przedmiotu zamówienia 1. Odbiór odpadów z budynków komunalnych Odbiór odpadów obejmuje nieruchomości wyszczególnione w załączniku nr 1 i 1a. Do obowiązków oferenta należy: a) Zaopatrzenie posesji w pojemniki/kontenery do gromadzenia odpadów o pojemności i w ilości odpowiedniej do ilości zamieszkałych osób (zgodnie z załącznikiem 1) oraz budynków użyteczności publicznej (załącznik 1a) przy zachowaniu minimalnej częstotliwości wywozu: 1 raz na tydzień wg. uzgodnionego z zarządcą harmonogramu, b) Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników/kontenerów , c) Odbiór i transport odpadów nagromadzonych w kontenerach/pojemnikach d) Zebranie wszelkich odpadów zgromadzonych wokół kontenerów/pojemników i posprzątanie terenu przy kontenerze/pojemniku w promieniu 4 m e) Odbiór i transport odpadów zbieranych selektywnie oraz wszelkich odpadów znajdujących się przy pojemnikach, f) Dodatkowe wywozy poza harmonogramem ze wskazanych miejsc na zlecenie zarządcy budynków komunalnych. Realizacja p. a - e wg. miesięcznej stawki ryczałtowej określonej w ofercie (załącznik E, poz. 1) Realizacja p. f wg stawki za jednokrotny wywóz pojemnika o danej pojemności określonej w ofercie (pojemniki/kontenery o pojemności 110 l, 240 l, 1,1 m3, 7,5 m3, 10 m3 - załącznik E, poz. 4, 5, 6, 7, 8) 2. Odbiór odpadów wielkogabarytowych z budynków objętych odbiorem odpadów Odbiór odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości komunalnych obejmuje nieruchomości wyszczególnione w załączniku nr 1 i 1a. Do obowiązków oferenta należy: a) Zapewnienie wywozu wszelkich odpadów niemieszczących się w pojemnikach i złożonych przy kontenerach na odpady w tym zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów pochodzących z remontów, na zgłoszenie Zamawiającego lub podmiotów zarządzających bądź sprzątających daną nieruchomość, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od stwierdzenia ich wyłożenia lub zgłoszenia, b) Uprzątnięcie terenu, gdzie znajdowały się odpady w/w. Realizacja wg. miesięcznej stawki ryczałtowej określonej w ofercie(załącznik E, poz.1) 3. Selektywna zbiórka odpadów Do obowiązków oferenta należy: a) Wystawienie na terenie miasta 35 zestawów pojemników do selektywnej zbiórki następujących odpadów: - makulatura, - tworzywa sztuczne, - szkło. b) Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników, c) Systematyczny odbiór odpadów z pojemników do selektywnej zbiórki, d) Uprzątnięcie terenu wokół pojemników z wszelkich porzuconych przy nich odpadów. Realizacja wg. miesięcznej stawki ryczałtowej określonej w ofercie (załącznik E, poz.1) Uwaga: Lokalizację pojemników należy uzgodnić z Wydziałem Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego 4. Odbiór odpadów z terenu cmentarzy komunalnych Do obowiązków oferenta należy: a) Wyposażenie w pojemniki na odpady cmentarzy komunalnych w Oławie: -przy ul. Zwierzynieckiej - 3 szt. pojemników min.7,5 m3 odkrytych, -przy ul. Ofiar Katynia - 3 szt. pojemników 7min.,5 m3 odkrytych, b) Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników, c) Wywóz odpadów z cmentarzy na zlecenie zarządcy cmentarzy komunalnych. wg stawki za jednokrotny wywóz pojemnika o danej pojemności określonej w ofercie ( załącznik E, poz. 7). W okresie wzmożonego powstawania odpadów na cmentarzach może istnieć konieczność czasowego zwiększenia ilości pojemników, jednakże nie więcej niż o 100 %. 5. Odbiór odpadów z targowiska miejskiego. Do obowiązków oferenta należy: a) Wyposażenie w pojemniki na odpady targowiska przy ul Sportowej 2A poj. 1,1 m3, b) Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników, c) Wywóz odpadów z targowiska na zlecenie pracownika wskazanego przez Urząd Miejski, wg stawki za jednokrotny wywóz pojemnika o danej pojemności określonej w ofercie (załącznik E, poz.6). W okresie wzmożonego powstawania odpadów na targowisku, może istnieć konieczność czasowego zwiększenia ilości pojemników, jednakże nie więcej niż o 100 %. 6. Odbiór odpadów z terenów dodatkowych Do obowiązków oferenta należy: a) Wyposażenie w pojemniki na odpady bazy Zarządu Dróg Miejskich i Zieleni w Oławie przy ul. 3 Maja 33 - 2 poj. 10 m3, b) Wyposażenie w pojemnik na odpady teren kojców dla bezpańskich psów przy ul. Rybackiej - poj. 110 l c) Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników, d) Wywóz odpadów na zlecenie Zarządu Dróg Miejskich i Zieleni w Oławie oraz osoby opiekującej się psami bezpańskimi, wg stawki za jednokrotny wywóz pojemnika o danej pojemności określonej w ofercie ( załącznik E, poz.4,8). 7. Odbiór odpadów z koszy ulicznych Do obowiązków oferenta należy: 1. Ustawienie pojemników na odpady: - ulicznych (w ciągach dróg publicznych - 258 szt. i na przystankach komunikacji miejskiej - 64 szt.) w ilości i lokalizacji określonej w załącznikach nr 2 i nr 2b, - koszy ustawionych na terenach zielonych wg załącznika nr 2a - 46 szt., - koszy na psie odpady w ilości 45 szt.(różniące się kolorystycznie od pozostałych koszy ulicznych), w miejscach wskazanych przez Wydział Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska, 2. Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników, 3. Wywóz odpadów z częstotliwością: - centrum miasta i przystanki autobusowe - 2 x w tygodniu, - pozostałe - 1 x w tygodniu. wg. miesięcznej stawki ryczałtowej określonej w ofercie (załącznik E, poz. 3) Uwaga: Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji koszy ulicznych w trakcie trwania umowy. 8. Wywóz nieczystości ciekłych Do obowiązków oferenta należy: 1. Wywóz nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z nieruchomości określonych w załączniku 3 ( załącznik E, poz. 2) wg. miesięcznej stawki ryczałtowej określonej w ofercie. 2. Opróżnianie suchych toalet na zlecenie Zarządcy budynku komunalnego wg stawki za 1 m3 ( załącznik E, poz. 11) Uwaga: Sucha toaleta jest to toaleta znajdująca się na dworze, bezpośrednio nad zbiornikiem bezodpływowym, obsługiwana bez użycia wody (tzw. latryna). 9. Zbieranie padłych zwierząt Do obowiązków oferenta należy na zlecenie Urzędu Miejskiego lub Straży Miejskiej 1. Zbieranie zwłok padłych zwierząt na terenie miasta Oława (drogi, chodniki, podwórka, tereny zielone oraz teren kojców dla bezpańskich psów i in. z wyjątkiem terenów prywatnych) na zgłoszenie Zamawiającego bądź Straży Miejskiej, 2. Przekazanie zwłok do utylizacji. wg stawki za jednostkową usługę obejmującej całość usługi wraz z kosztami utylizacji określoną w ofercie (załącznik E, poz. 9). Wykonanie usługi winno nastąpić w czasie nie dłuższym niż. 2 h od zgłoszenia. 10. Wywóz innych odpadów - likwidacja dzikich wysypisk Wykonanie na zlecenie Urzędu Miejskiego innych prac w zakresie zbierania i wywozu odpadów, w tym zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów powstałych z pojazdów, gruzu i in. rodzaju ze wskazanych terenów wg stawki za 1tonę odpadów podaną w ofercie ( załącznik E, poz. 10).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000 PLN. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 , z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujące konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oławie nr 92 95850007 0010 0016 7716 0030. Na poleceniu przelewu należy umieścić adnotacje - Wadium - przetarg - Odbiór odpadów z terenów komunalnych- a kserokopie polecenia przelewu załączyć do składanej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.olawa.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach