Przetargi.pl
Odbiór odpadów z terenów komunalnych

Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, Plac Zamkowy 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3132346 , fax. 071 3132491
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
    Plac Zamkowy 15 15
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3132346, fax. 071 3132491
    REGON: 00052500400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów z terenów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) odbiór odpadów z budynków komunalnych, b) odbiór odpadów wielkogabarytowych i in. z budynków objętych odbiorem odpadów c) selektywna zbiórka odpadów, d) odbiór odpadów z terenu cmentarzy komunalnych, e) odbiór odpadów z targowiska, f) odbiór odpadów z terenów zielonych, g) odbiór odpadów z koszy: - ulicznych (w ciągach dróg publicznych), - koszy ustawionych na terenach zielonych, - koszy na psie odpady h) wywóz nieczystości ciekłych, i) zbieranie padłych zwierząt z terenu miasta j) wywóz innych odpadów ze wskazanych miejsc - likwidacja dzikich wysypisk k) prowadzenie punktu odbioru zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają wymagania art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywanie określonej działalności lub czynności , jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy do oferty, którą złożyć winni na załączniku A OFERTA załączają: 1) oświadczenia - załączniki nr B,C,D, formularz cenowy - załącznik E 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 p 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 uPzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument ten składają wyłącznie wykonawcy będący podmiotami zbiorowymi) 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych ( art.7 ust.1, pkt 1,2 ustawy z dnia 13 kwietnia 1966 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2005r. nr 236, poz.2008) wydane w formie decyzji przez Burmistrza Miasta Oława 7) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych ( ustawa o odpadach z 27 kwietnia 2001r. Dz.U. z 2001r. Nr 62 poz.628 z póź. zmianami), wydane w formie decyzji przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania wykonawcy) 8) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia grzebowisk lub spalarni zwłok zwierzęcych i ich części ( art.7 ust.1 pkt1,2 ustawy z dnia 13 kwietnia 1966 o utrzymaniu porządku i czystości w gminach , Dz.U. Nr 236 z 2005r. poz.2008 wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania wykonawcy albo też aktualną umowę na odbiór i utylizację zwłok zwierzęcych z przedsiębiorcą posiadającym przedmiotowe zezwolenie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.olawa.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach