Przetargi.pl
Odbiór odpadów stałych z terenu cmentarzy komunalnych w Łodzi

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 94-303 Łódź, Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48426327579 , fax. +48426329290
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    Konstantynowska 8/10
    94-303 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48426327579, fax. +48426329290
    REGON: 101465672
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów stałych z terenu cmentarzy komunalnych w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    [numeracja zgodna z załącznikiem nr 6 do Ogłoszenia - Instrukcja dla Wykonawców - dotyczy numeracji w całej treści niniejszego ogłoszenia] 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: 3.1.1 odbiór odpadów z cmentarzy komunalnych na terenie Łodzi pochodzących ze sprzątania grobów i ich otoczenia o kodach: 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03 i ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami - przewiduje się, że większość odpadów będzie zmieszana. 3.1.2 dostawa kontenerów wraz z ich rozlokowaniem na terenie cmentarza. 3.2 Główny kod CPV: 90511000-2 Usługi związane z odpadami Zakres rzeczowy zamówienia podzielono na 3 części: 3.3 Część 1 – odbiór odpadów z cmentarza komunalnego „Doły”, Al. Palki 9 w Łodzi 3.3.1 W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 3.3.1.1 odbioru odpadów z 1 kontenera będącego własnością Zamawiającego o poj. 30 m3 oraz 1 kontenera o poj. 14 m3, ich zagospodarowania oraz ponownego ustawienia kontenerów na terenie cmentarza, 3.3.1.2 dostarczenia i ustawienia we wskazanym miejscu na terenie cmentarza 1 kontenera o poj. 30 m3 i 1 kontenera o poj. 14 m3 w okresie około 20.10.2017 r. - 06.11.2017 r., odbioru odpadów i ich zagospodarowania. 3.3.2 Przewidywana ilość odpadów – ok. 634 Mg. 3.3.3 Prognozowane ilości odbiorów odpadów z kontenerów własnych Zamawiającego oraz dostarczonych (wydzierżawionych) przez Wykonawcę: 3.3.3.1 - kontener o poj. 30 m3 - 86 razy 3.3.3.2 - kontener o poj. 14 m3 - 5 razy. 3.4 Część 2 – odbiór odpadów z cmentarza komunalnego „Szczecińska”, ul. Hodowlana 32/33 w Łodzi 3.4.1 W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 3.4.1.1 dostarczenia 20 kontenerów o poj. 1100 litrów i rozstawienia ich we wskazanych miejscach na terenie cmentarza, 3.4.1.2 odbioru i zagospodarowania odpadów, 3.4.1.3 dostarczenia 2 kontenerów o poj. 14 m3 w okresie około od 20.10.2017 r. do 06.11.2017 r., odbioru odpadów i ich zagospodarowania. 3.4.2 Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą, w terminie do dnia 05.01.2017 r., ustali termin i zasady dostarczenia nowych kontenerów, o których mowa w pkt a). 3.4.3 Przewidywana ilość odpadów – ok. 114 Mg . 3.4.4 Prognozowane ilości odbiorów odpadów: 3.4.4.1 - kontener o poj. 1100 l. - 407 razy 3.4.4.2 - kontener o poj. 14 m3 - 2 razy. 3.5 Część 3 – odbiór odpadów z cmentarza komunalnego „Zarzew”, ul. Przybyszewskiego 325 w Łodzi 3.5.1 W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 3.5.1.1 odbioru odpadów z 2 kontenerów będących własnością Zamawiającego o poj. 14 m3, ich zagospodarowania oraz ponownego ustawienia kontenerów na terenie cmentarza, 3.5.1.2 dostarczenia 70 kontenerów o poj. 1100 litrów, rozstawienia ich we wskazanych miejscach na terenie cmentarza, odbioru i zagospodarowania odpadów, 3.5.1.3 dostarczenia 2 kontenerów o poj. 30 m3 w okresie od około 29.10.2017 r. do 04.11.2017 r., odbioru odpadów i ich zagospodarowania. 3.5.2 Przewidywana ilość odpadów – ok. 426 Mg . 3.5.3 Prognozowane ilości odbiorów odpadów z kontenerów własnych Zamawiającego oraz dostarczonych (wydzierżawionych) przez Wykonawcę:: 3.5.3.1 - kontener o poj. 1100 l. - 1223 razy 3.5.3.2 - kontener o poj. 14 m3 - 20 razy 3.5.3.3 - kontener o poj. 30 m3 - 5 razy. 3.5.4 Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą ustali zasady sukcesywnego dostarczania nowych kontenerów, o których mowa w pkt b) w nieprzekraczalnym terminie 2 tygodni od zawarcia umowy. 3.6 Wymagania ogólne (dotyczą wszystkich części): 3.6.1 Odbiór odpadów będzie świadczony każdorazowo na zlecenie Zamawiającego. Zlecenia będą składane drogą telefoniczną w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku. 3.6.2 Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia stałej łączności telefoniczne, faksem oraz pocztą elektroniczną do przyjmowania zleceń. 3.6.3 W przypadku braku możliwości złożenia zleceń drogą telefoniczną, zlecenia będą składane za pomocą poczty elektronicznej lub faxem. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego potwierdzenia przyjęcia zlecenia. 3.6.4 Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odpadów z pojemników rozmieszczonych na terenie całego cmentarza, a nie tylko zlokalizowanych przy bramach wjazdowych. Dlatego należy uwzględnić zastosowanie sprzętu umożliwiającego wjazd w alejki cmentarne o szer. min. 2,5 m. 3.6.5 Wykonawca jest zobowiązany zapewnić odbiór odpadów w maksymalnym terminie do 16 godzin roboczych od momentu przekazania zlecenia przez Zamawiającego. Za godzinę roboczą Zamawiający przyjmuje godziny od 08:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku. 3.6.6 W okresie przygotowań nekropolii do święta Wszystkich Świętych, terminy dostarczenia dodatkowych kontenerów oraz odbiorów odpadów będą ustalone na podstawie harmonogramu przygotowanego przez Zamawiającego i dostarczonego Wykonawcy najpóźniej do dnia 10.10.2017 r. W zależności od potrzeb Zamawiającego, w szczególności od ilości odpadów i warunków atmosferycznych, godziny i ilość wywozów w poszczególnych dniach w tym okresie mogą ulec zmianie w stosunku do ww. harmonogramu. 3.6.7 Odbiór odpadów musi być tak zorganizowany, aby uszanować powagę miejsca i nie powodować zakłóceń podczas ceremonii pogrzebowych oraz umożliwić użytkownikom cmentarzy korzystanie z pojemników. 3.6.8 Bieżąca naprawa-konserwacja wydzierżawionych pojemników lub wymiana na nowe wg potrzeb odbędzie się w zakresie i na własny koszt Wykonawcy. 3.6.9 Pracownicy Wykonawcy są zobowiązani do zachowania porządku w miejscach usytuowania pojemników poprzez bieżące sprzątanie odpadów w przypadku ich rozsypania podczas wykonywanej usługi. 3.6.10 W okresie od 29.10.2017 r. do 02.11.2017 r. Wykonawca powinien przewidzieć konieczność świadczenia usługi całodobowo tzn. również w godzinach nocnych. 3.6.11 Podane powyżej, ilości odbiorów odpadów z kontenerów są wielkościami szacunkowymi wyłącznie w celu porównania ofert, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego zapotrzebowania na usługę i w żadnym razie nie stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości odbiorów dla każdego rodzaju kontenera. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z potrzebami Zamawiającego do wysokości kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie obliczone w oparciu o faktycznie wykonane prace (odbiory odpadów) oraz zrealizowane dostawy kontenerów i stawki jednostkowe wskazane w formularzu cenowym. 3.6.12 Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego (prawo opcji) również w zakresie zwiększenia ilości odbieranych odpadów do 50% w przypadku, gdy przed upływem terminu zakończenia umowy zostanie wykorzystana kwota, na którą zawarto umowę. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. Wynagrodzenie za usługę zrealizowaną w ramach prawa opcji zostanie obliczone na podstawie cen jednostkowych obowiązujących w zamówieniu podstawowym. 3.6.13 Zamawiający wymaga, aby: 3.6.13.1 czynności polegające na faktycznym wykonywaniu prac składających się na przedmiot zamówienia tj. w szczególności polegające na załadunku / rozładunku, transporcie, pracach porządkowych były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.6.13.2 Wykonawca, przed zawarciem umowy, złoży oświadczenie, że wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu prac składających się na przedmiot zamówienia, będą wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawcę na podstawie umowy racę w rozumieniu ustawy – Kodeks cywilny 3.6.13.3 Wykonawca będzie każdorazowo wraz z fakturą składał oświadczenie, że prace polegające na faktycznym realizowaniu zamówienia wykonywały osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.7 Wykonawca może złożyć ofertę (wziąć udział w licytacji) na dowolnie wybraną przez siebie część lub części zamówienia. Dla każdej z części postępowania zostanie przeprowadzona osobna licytacja elektroniczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach