Przetargi.pl
Odbiór odpadów posegregowanych z terenu Gminy Juchnowiec Kościelny od 01.02.2012 roku do 31.01.2013 roku

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2012-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów posegregowanych z terenu Gminy Juchnowiec Kościelny od 01.02.2012 roku do 31.01.2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostarczenie bezpłatnie 3 rodzajów oznakowanych logo Wykonawcy worków oraz odbiór odpadów posegregowanych (tworzywa sztuczne, szkło, makulatura) z terenów zabudowy jednorodzinnej na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny z 47 miejscowości, zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy. Częstotliwość odbioru odpadów: Bezpłatne dostarczenie 3 rodzajów oznakowanych logo Wykonawcy worków oraz odbiór odpadów posegregowanych (tworzywa sztuczne, szkło, makulatura) (co najmniej raz w miesiącu) z terenów zabudowy zagrodowej i jednorodzinnej na terenie gminy Juchnowiec Kościelny z 47 miejscowości zgodnie z poniższą tabelą. Wymiana worków powinna następować w momencie odbioru odpadów posegregowanych. Ponad to Wykonawca powinien zaopatrzyć Sołtysów (46 sołectw) w w/w worki oraz uzupełniać ich ilość przynajmniej raz w miesiącu. Wykonawca powinien również zaopatrzyć Urząd Gminy w/w worki. Wymiana worków, jak i odbiór napełnionych powinna odbywać się zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy (przykład tabela nr 1)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 500,00 zł. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030 w terminie do dnia 24 stycznia 2012 roku do godziny 12:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach