Przetargi.pl
Odbiór odpadów od Przedsiębiorstwa Komunalnego „Gniewkowo” Sp. z o.o. w 2020 r.

Przedsiębiorstwo Komunalne "Gniwekowo" sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-140 Gniewkowo, ul. Kilińskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3558451, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne "Gniwekowo" sp. z o.o.
    ul. Kilińskiego 9
    88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 3558451, , fax. -
    REGON: 34034868800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów od Przedsiębiorstwa Komunalnego „Gniewkowo” Sp. z o.o. w 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania odbioru od Przedsiębiorstwa Komunalnego „Gniewkowo” Sp. z o.o. niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów ulegających biodegradacji w rozumieniu ustawy z dnia z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21, z późn. zm.), odebranych przez Zamawiającego od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy i Miasta Gniewkowo. 2) Odpady zgromadzone będą w podstawionych kontenerach Wykonawcy, ustawionych na terenie bazy transportowo – magazynowo - przeładunkowej w Kaczkowie (odpady zmieszane oraz ulegające biodegradacji) oraz w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (odpady ulegające biodegradacji) w ilościach określonych w zał. nr I, następnie niezwłocznie przekazane do Instalacji Komunalnej oraz transportu i zagospodarowania odpadów bezpośrednio do Instalacji Komunalnej zgodnie z art. 29a ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). 3) Wykonawca zobowiązuje się do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych i wydzielenia ze zmieszanych odpadów komunalnych frakcji nadających się w całości lub w części do odzysku w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 1996 r. Nr 132 poz. 622, z późn. zm.) oraz z rozporządzeniami Ministra Środowiska (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412), (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167). 4) Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania informacji o sposobie odzysku i ilości zagospodarowanych odpadów za I półrocze 2020r. oraz za II półrocze 2020r. do 15 dnia następującego miesiąca czyli do 15 lipca oraz 15 stycznia 2021r. 5) Wykonawca zapewni osiągnięcie ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w sposób określony w art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 1996 r. Nr 132 poz. 622, z późn. zm.) w stosunku do ilości odebranej od Zleceniodawcy. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki odbioru i warunki płatności opisane są we wzorze umowy 7 i w załączniku nr I stanowiącą integralną część SIWZ. 2. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040) Są to następujące czynności: a) kierowanie pojazdami przeznaczonymi do wywozu odpadów, b) sprawowanie nadzoru nad realizacją przedmiotu umowy, c) sprawozdawczość i raportowanie. Dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w ust. 3 zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane zamawiającemu w terminie 10 dni od podpisania umowy. Powyższy obowiązek wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami o kodach stanowiących przedmiot zamówienia, na które składana jest oferta zgodnie z obowiązującymi przepisami. • Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów oraz do rejestru BDO odpadów zgodnie z art.41 ust.3 pkt. 2 i art. 233 ust.3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U z 2018r. poz. 21),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia składane przez wykonawcę po terminie składania ofert – w terminie 3 dni od dnia upublicznienia informacji „z otwarci ofert” ( art. 24 ust 11) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.pk-gniewkowo.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ( „z otwarcia ofert”) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 zgodnie z przykładową treścią załącznika nr 4 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Informacja „ z otwarcia ofert” przewidziana w art. 86 ust 5 ustawy pzp będzie upubliczniona na stronie internetowej www.pk-gniewkowo.pl 4. Na ofertę składają się pod rygorem nieważności w formie pisemnej: 1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2) wypełniony załącznik nr 2 i załącznik nr 3 – wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia 3) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawione do reprezentacji wykonawcy /pełnomocnictwo w przypadku gdy umocnienie nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru ,albo centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej. 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do repre-zentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) dokumenty i oświadczenia wymagane w Rozdziale X

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach