Przetargi.pl
Odbiór odpadów o kodzie 19 12 12 w celu ich zagospodarowania

Gospodarka Komunalna w Błażowej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 36-030 Błażowa, ul. 3 Maja
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2301444 do 55 , fax. 17 2301450
  • Data zamieszczenia: 2017-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gospodarka Komunalna w Błażowej sp. z o.o.
    ul. 3 Maja 35
    36-030 Błażowa, woj. podkarpackie
    tel. 17 2301444 do 55, fax. 17 2301450
    REGON: 69068963600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów o kodzie 19 12 12 w celu ich zagospodarowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Odbiór odpadów o kodzie 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 w ilości 1500 Mg w celu ich zagospodarowania (balast posortowniczy z segregacji surowców wtórnych” 2. Kody opisujące przedmiot zamówienia Słownik CPV: 90.51.00.00-5 3. Podana ilość odpadów jest ilością szacunkową przyjętą na potrzeby oszacowania i porównania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia odpadów w mniejszej lub większej ilości. 4. Odpady transportowane będą do odbiorcy przez zamawiającego własnym transportem (samochodami ciężarowymi z przyczepami.) 5. Miejsce, do którego zamawiający będzie dostarczał odpady winno spełniać następujące wymogi : utwardzony dojazd do miejsca dostarczania odpadów umożliwiający ruch pojazdów samochodowych o masie całkowitej do 45 ton oraz zapewniony odpowiedni plac manewrowy do rozładunku samochodu ciężarowego z przyczepą dojazd do miejsca przekazania odpadów powinien odbywać się drogami publicznymi lub przez teren stanowiący własność odbiorcy. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90510000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł.(pięć tysięcy złotych 00/100) W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 1. Zasady wnoszenia wadium Przy wnoszeniu wadium należy podać znak sprawy: PM/BZP/2/2017 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości . W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wpłaty należy dokonać przelewem na konto Gospodarka Komunalna w Błażowej Sp. z o.o., nr rachunku. 34 9158 0001 2001 0003 1118 0001, a w innych formach przez złożenie oryginału dokumentu w pokoju nr 2 w nieprzekraczalnym terminie do godz. 8:00 w dniu przetargu. Do oferty należy dołączyć kopię gwarancji (poręczenia). Wadium w formie pieniężnej uważa się za wniesione z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie oferty o brakujące lub zawierające błędy dokumenty, oświadczenia, lub pełnomocnictwo, nie złożył ich w określonym terminie, oraz że nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, lub odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty jedną lub kilkoma ww. form wadium, zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci wykonawcy na jego rachunek, zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 pzp, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny. 3. Utrata wadium Zgodnie z art. 46 ust.4a pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust. 5 pzp, zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnianie wymagań Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach