Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Metra Warszawskiego Sp. z o.o.

Metro Warszawskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 02-798 Warszawa, ul. Wilczy Dół
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48226554000 , fax. +48226433997
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Metro Warszawskie Sp. z o.o.
    ul. Wilczy Dół 5
    02-798 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48226554000, fax. +48226433997
    REGON: 01531459200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych z terenu Metra Warszawskiego Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych w podziale na frakcje, zgodnie z obowiązującym systemem na terenie m.st. Warszawy – z terenu Stacji Techniczno-Postojowej „Kabaty” przy ul. Wilczy Dół 5 w Warszawie oraz stacji I linii metra (M1) i II linii metra (M2). Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: 1) Zadanie nr 1 – odbiór odpadów komunalnych z terenu Stacji Techniczno-Postojowej „Kabaty” przy ul. Wilczy Dół 5 w Warszawie, 2) Zadanie nr 2 – odbiór odpadów komunalnych ze stacji I linii metra (M1) i II linii metra (M2). Przedmiot Zamówienia zostanie wykonany zgodnie z: 1) Specyfikacją techniczną wraz z załącznikami (zał. nr 1 do SIWP); 2) Wzorem umowy (zał. nr 7 do SIWP);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert wniesie wadium na okres związania ofertą w kwocie: a) 5200,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy dwieście, 00/100) – w zakresie zadania nr 1, b) 8800,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy osiemset, 00/100) – w zakresie zadania nr 2 Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu zostanie wniesione na rachunek bankowy Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, termin wniesienia wadium jest terminem uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.3 SIWP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 310 w Dziale Finansowym. Godziny przyjęć wadium w Dziale Finansowym: 10.00-14.00. W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Pzp. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art.46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca musi posiadać aktualne na dzień składania ofert zezwolenie wydane przez właściwy organ samorządu terytorialnego na zbieranie i/lub przetwarzanie odpadów komunalnych, b) Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej, prowadzonej przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli – zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.) w zakresie wszystkich rodzajów odpadów objętych niniejszym zamówieniem. c) Wykonawca musi posiadać wpis do „Rejestru podmiotów, wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), o którym mowa w art. 49 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) prowadzonego przez Marszałka Województwa jako: - zbierający odpady lub przetwarzający odpady zgodnie z treścią zezwolenia, o którym mowa w pkt 5.1.2 lit. a) oraz 5.3.6 lit. a) SIWP – dział XI BDO oraz - transportujący odpady, o których mowa w pkt II ppkt 1.1 i pkt II ppkt 1.2 Specyfikacji Technicznej – dział VII BDO oraz - prowadzący działalność regulowaną – dział XV BDO.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, wraz z ofertą składa: 1) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWP); 2) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do SIWP); 3) wypełniony formularz cenowy (zał. nr 2a do SIWP), 4) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez pełnomocnika lub została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 5) dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności tego dokumentu w sposób, o którym mowa w pkt. 5.4 SIWP, Zamawiający pobiera samodzielnie wskazany dokument. 6) dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału: w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 5.1.2 SIWP: a) oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię zezwolenia wydanego przez właściwy organ samorządu terytorialnego na zbieranie i/lub przetwarzanie odpadów – na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.2 lit. a) SIWP. b) oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopia dokumentu wystawionego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, stanowiącego zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli – na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.2 lit. b) SIWP, c) oświadczenie Wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do SIWP) o posiadaniu wpisu do „Rejestru podmiotów, wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), o którym mowa w art. 49 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) prowadzonego przez Marszałka Województwa jako: - zbierający odpady i/lub przetwarzający odpady zgodnie z treścią zezwolenia, wydanego przez właściwy organ samorządu terytorialnego, o którym mowa w pkt 5.1.2 lit. a) oraz pkt 5.3 ppkt 6) lit. c) – dział XI BDO oraz - transportujący odpady, o których mowa w pkt II ppkt 1.1 i pkt II ppkt 1.2 Specyfikacji Technicznej - dział VII BDO oraz - prowadzący działalność regulowaną – dział XV BDO, na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.2 lit. c) SIWP. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji o której mowa w pkt. 13.1 SIWP, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 5 do SIWP), o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wraz z oświadczeniem o przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania między nimi, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach