Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Stare Bogaczowice

Urząd Gminy Stare Bogaczowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-312 Stare Bogaczowice, ul. Główna 132
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8452220, 8452729 , fax. 074 8452266
  • Data zamieszczenia: 2013-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Stare Bogaczowice
    ul. Główna 132 132
    58-312 Stare Bogaczowice, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8452220, 8452729, fax. 074 8452266
    REGON: 00053931900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starebogaczowice.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Stare Bogaczowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie usługi na terenie gminy Stare Bogaczowice polegającej na odbiorze stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości niezamieszkałych stanowiących mienie Gminy, na których powstają odpady komunalne. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór selektywnie zbieranych odpadów komunalnych. Wykaz nieruchomości stanowi załącznik do części III - Opis Przedmiotu Zamówienia. 2.Odbiór odpadów komunalnych obejmować będzie m.in. na: Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych pozostałych po segregacji i odpadów niesegregowanych wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych. Wykaz nieruchomości stanowi załącznik do części III - Opis Przedmiotu Zamówienia. Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych pozostałych po segregacji i odpadów niesegregowanych wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych stanowiących mienie gminy Stare Bogaczowice. Wykaz nieruchomości stanowi załącznik do Części III - Opis Przedmiotu Zamówienia. Utworzenie i prowadzenie, w sposób zapewniający łatwy dostęp dla wszystkich mieszkańców gminy, ogólnodostępnych punktów wyposażonych w pojemniki służące do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Punkty te zwane dalej gniazdami w ilości co najmniej 52 usytuowane będą w miejscach wyznaczonych przez gminę. Wykaz gniazd stanowi załącznik do części III - Opis Przedmiotu Zamówienia. Wyposażenie gniazd w pojemniki służące do selektywnego zbierania odpadów komunalnych (pojemniki na papier, plastik, szkło) oraz utrzymanie tych Gniazd i pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym; Obowiązek ten dotyczy okresu objętego umową pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru rodzaju pojemników spośród przedstawionych przez Wykonawcę. Odbiór selektywnie zebranych odpadów z Gniazd. Transport odpadów komunalnych odebranych z Gniazd oraz z nieruchomości do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych , zwanej dalej RIPOK w Lubawce ul. Zielona; Opróżnianie koszy ulicznych ustawionych na przystankach autobusowych, placach zabaw oraz utrzymywania koszy w czystości i należytym stanie technicznym. Wykaz stanowi załącznik do Części III - OPZ. Odbiór odpadów ze sprzątania terenów ogólnodostępnych i likwidacji dzikich wysypisk. Odbiór mebli i innych odpadów wielkogabarytowych w tym opon oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny w systemie akcyjnym. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania harmonogramu wywozu odpadów oraz przekazania go Zamawiającemu celem uzgodnienia i zatwierdzenia, a następnie przekazania harmonogramu właścicielom nieruchomości. Wykonawca obowiązany jest udostępnić właścicielom nieruchomości pojemniki na odpady w ilości i wielkości zapewniającej gromadzenie odpadów komunalnych w okresach pomiędzy opróżnianiem pojemników. Obowiązek ten dotyczy okresu objętego umową pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Udostępnienie, o którym mowa wyżej musi zapewnić właścicielom nieruchomości ich wyposażenie w pojemniki od 1 lipca 2013 roku, a także w ciągu 7 dni, po tym terminie, na zgłoszone zapotrzebowanie zainteresowanego właściciela nieruchomości nie ujętego wcześniej w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ. Pojemniki udostępniane przez Wykonawcę właścicielom nieruchomości muszą być zgodne z normami, oznakowane identyfikatorem Wykonawcy, sprawne technicznie, zamykane i utrzymane w dobrym stanie sanitarnym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub zniszczenia pojemników, a także za szkody wyrządzone w mieniu osób trzecich związane z eksploatacja pojemników. Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia wymaganych przepisami poziomów recyklingu odpadów komunalnych : papieru, tworzyw sztucznych i szkła. Wykonawca zobowiązany jest do kształtowania właściwych zachowań w procesie segregacji odpadów komunalnych poprzez umieszczenie na pojemnikach informacji dotyczących rodzaju odpadów gromadzonych w danym pojemniku lub zakazu ich gromadzenia. Wykonawca zabezpieczy mieszkańcom gminy Stare Bogaczowice możliwość wynajęcia pojemników i kontenerów na odpady budowlane i rozbiórkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 6.000,00 zł Wadium słownie: sześć tysięcy złotych 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy; lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:Nr konta 32 2030 0045 1110 0000 0087 7670 6.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starebogaczowice.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach