Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Otmuchów.

Gospodarstwo Komunalne w Otmuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-385 Otmuchów, ul. Sienkiewicza 5
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4315186 , fax. 0-77 4315186
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gospodarstwo Komunalne w Otmuchowie
    ul. Sienkiewicza 5 5
    48-385 Otmuchów, woj. opolskie
    tel. 0-77 4315186, fax. 0-77 4315186
    REGON: 00052935000031
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.otmuchow.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Otmuchów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Odbiór odpadów komunalnych o kodzie: 20 03 01 pochodzących z budynków administrowanych przez Gospodarstwo Komunalne w Otmuchowie w 2010 roku. 2. Odbiór odpadów segregowanych w zakresie opakowań z plastiku (kod: 15 01 02), papieru (kod: 15 01 01), szkła (kod: 10 01 07) z podziałem na szkło białe i kolorowe z terenu miasta i gminy Otmuchów w 2010 roku. 3. Odbiór odpadów z czyszczenia ulic i placów, koszy ulicznych, zmiotek ulicznych o kodzie 20 03 03 oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu targowiska miejskiego i po organizowanych imprezach lokalnych o kodzie: 20 03 01 w 2010 roku. 4. Odbiór odpadów elektrycznych i elektronicznych o kodzie: 16 02 11, 16 02 13,16 02 14,16 80 01, odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 oraz baterii i akumulatorów o kodzie 16 06 05 (inne baterie i akumulatory), pochodzących z gospodarstw domowych składowanych na terenie Gospodarstwa Komunalnego w 2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 901213303
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy - Dz.U. z 29 listopada 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki ogólne i szczegółowe określone w punkcie 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (jednolity tekst ustawy - Dz.U. z 29 listopada 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm) na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczanie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.um.otmuchow.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną