Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe garnizonu śląskiego

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    REGON: 270208292
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe garnizonu śląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi: Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe garnizonu śląskiego podzielony na 13 zadań (części):Zadanie nr 1 odbiór odpadów komunalnych z KP Wojkowice2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji określają:2.1 Załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy2.2 Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy2.3 Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia dla każdego zadania2.4 Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu2.5 Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.2.6 Załącznik nr 6 do SWZ –Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby.2.7 Załącznik nr 7 do SWZ- Oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu2.8 Załącznik nr 8 do SWZ – Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90511000 -2 - Usługi wywozów odpadów4. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Minimalna wartość umowy, którą Zamawiający ma obowiązek wykorzystać w ramach zawartej umowy określona jest w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy.5. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 – formularz ofertowy i nr 4 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu).6. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.7. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Sekcji XX SWZ.8. Zgodnie z art. 310 PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe garnizonu śląskiego podzielony na 13 zadań (części)1.2.1 Zadanie nr 2 odbiór odpadów komunalnych z KMP Jaworzno2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji określają:2.1 Załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy2.2 Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy2.3 Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia dla każdego zadania2.4 Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu2.5 Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.2.6 Załącznik nr 6 do SWZ –Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby.2.7 Załącznik nr 7 do SWZ- Oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu2.8 Załącznik nr 8 do SWZ – Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90511000 -2 - Usługi wywozów odpadów4. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Minimalna wartość umowy, którą Zamawiający ma obowiązek wykorzystać w ramach zawartej umowy określona jest w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy.5. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 – formularz ofertowy i nr 4 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu).6. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.7. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Sekcji XX SWZ.8. Zgodnie z art. 310 PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe garnizonu śląskiego podzielony na 13 zadań (części)1.3.1 Zadanie nr 3 odbiór odpadów komunalnych z KPP Kłobuck2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji określają:2.1 Załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy2.2 Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy2.3 Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia dla każdego zadania2.4 Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu2.5 Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.2.6 Załącznik nr 6 do SWZ –Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby.2.7 Załącznik nr 7 do SWZ- Oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu2.8 Załącznik nr 8 do SWZ – Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90511000 -2 - Usługi wywozów odpadów4. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Minimalna wartość umowy, którą Zamawiający ma obowiązek wykorzystać w ramach zawartej umowy określona jest w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy.5. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 – formularz ofertowy i nr 4 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu).6. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.7. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Sekcji XX SWZ.8. Zgodnie z art. 310 PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe garnizonu śląskiego podzielony na 13 zadań (części)Zadanie nr 4- odbiór odpadów komunalnych z KP Pszów2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji określają:2.1 Załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy2.2 Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy2.3 Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia dla każdego zadania2.4 Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu2.5 Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.2.6 Załącznik nr 6 do SWZ –Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby.2.7 Załącznik nr 7 do SWZ- Oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu2.8 Załącznik nr 8 do SWZ – Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90511000 -2 - Usługi wywozów odpadów4. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Minimalna wartość umowy, którą Zamawiający ma obowiązek wykorzystać w ramach zawartej umowy określona jest w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy.5. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 – formularz ofertowy i nr 4 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu).6. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.7. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Sekcji XX SWZ.8. Zgodnie z art. 310 PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe garnizonu śląskiego podzielony na 13 zadań (części)Zadanie nr 5- odbiór odpadów komunalnych z KMP Zabrze2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji określają:2.1 Załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy2.2 Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy2.3 Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia dla każdego zadania2.4 Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu2.5 Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.2.6 Załącznik nr 6 do SWZ –Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby.2.7 Załącznik nr 7 do SWZ- Oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu2.8 Załącznik nr 8 do SWZ – Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90511000 -2 - Usługi wywozów odpadów4. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Minimalna wartość umowy, którą Zamawiający ma obowiązek wykorzystać w ramach zawartej umowy określona jest w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy.5. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 – formularz ofertowy i nr 4 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu).6. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.7. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Sekcji XX SWZ.8. Zgodnie z art. 310 PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe garnizonu śląskiego podzielony na 13 zadań (części)Zadanie nr 6- odbiór odpadów komunalnych z KP I Zabrze2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji określają:2.1 Załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy2.2 Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy2.3 Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia dla każdego zadania2.4 Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu2.5 Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.2.6 Załącznik nr 6 do SWZ –Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby.2.7 Załącznik nr 7 do SWZ- Oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu2.8 Załącznik nr 8 do SWZ – Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90511000 -2 - Usługi wywozów odpadów4. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Minimalna wartość umowy, którą Zamawiający ma obowiązek wykorzystać w ramach zawartej umowy określona jest w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy.5. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 – formularz ofertowy i nr 4 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu).6. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.7. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Sekcji XX SWZ.8. Zgodnie z art. 310 PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe garnizonu śląskiego podzielony na 13 zadań (części)Zadanie nr 7 - odbiór odpadów komunalnych z KP II Zabrze2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji określają:2.1 Załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy2.2 Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy2.3 Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia dla każdego zadania2.4 Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu2.5 Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.2.6 Załącznik nr 6 do SWZ –Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby.2.7 Załącznik nr 7 do SWZ- Oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu2.8 Załącznik nr 8 do SWZ – Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90511000 -2 - Usługi wywozów odpadów4. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Minimalna wartość umowy, którą Zamawiający ma obowiązek wykorzystać w ramach zawartej umowy określona jest w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy.5. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 – formularz ofertowy i nr 4 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu).6. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.7. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Sekcji XX SWZ.8. Zgodnie z art. 310 PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe garnizonu śląskiego podzielony na 13 zadań (części)Zadanie nr 8- odbiór odpadów komunalnych z KP III Zabrze2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji określają:2.1 Załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy2.2 Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy2.3 Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia dla każdego zadania2.4 Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu2.5 Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.2.6 Załącznik nr 6 do SWZ –Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby.2.7 Załącznik nr 7 do SWZ- Oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu2.8 Załącznik nr 8 do SWZ – Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90511000 -2 - Usługi wywozów odpadów4. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Minimalna wartość umowy, którą Zamawiający ma obowiązek wykorzystać w ramach zawartej umowy określona jest w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy.5. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 – formularz ofertowy i nr 4 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu).6. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.7. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Sekcji XX SWZ.8. Zgodnie z art. 310 PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe garnizonu śląskiego podzielony na 13 zadań (części)Zadanie nr 9 - odbiór odpadów komunalnych z KP IV Zabrze2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji określają:2.1 Załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy2.2 Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy2.3 Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia dla każdego zadania2.4 Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu2.5 Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.2.6 Załącznik nr 6 do SWZ –Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby.2.7 Załącznik nr 7 do SWZ- Oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu2.8 Załącznik nr 8 do SWZ – Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90511000 -2 - Usługi wywozów odpadów4. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Minimalna wartość umowy, którą Zamawiający ma obowiązek wykorzystać w ramach zawartej umowy określona jest w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy.5. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 – formularz ofertowy i nr 4 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu).6. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.7. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Sekcji XX SWZ.8. Zgodnie z art. 310 PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe garnizonu śląskiego podzielony na 13 zadań (części)Zadanie nr 10- odbiór odpadów komunalnych z KP V Zabrze2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji określają:2.1 Załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy2.2 Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy2.3 Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia dla każdego zadania2.4 Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu2.5 Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.2.6 Załącznik nr 6 do SWZ –Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby.2.7 Załącznik nr 7 do SWZ- Oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu2.8 Załącznik nr 8 do SWZ – Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90511000 -2 - Usługi wywozów odpadów4. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Minimalna wartość umowy, którą Zamawiający ma obowiązek wykorzystać w ramach zawartej umowy określona jest w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy.5. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 – formularz ofertowy i nr 4 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu).6. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.7. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Sekcji XX SWZ.8. Zgodnie z art. 310 PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe garnizonu śląskiego podzielony na 13 zadań (części)Zadanie nr 11 - odbiór odpadów komunalnych z KP Jeleśnia2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji określają:2.1 Załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy2.2 Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy2.3 Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia dla każdego zadania2.4 Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu2.5 Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.2.6 Załącznik nr 6 do SWZ –Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby.2.7 Załącznik nr 7 do SWZ- Oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu2.8 Załącznik nr 8 do SWZ – Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90511000 -2 - Usługi wywozów odpadów4. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Minimalna wartość umowy, którą Zamawiający ma obowiązek wykorzystać w ramach zawartej umowy określona jest w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy.5. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 – formularz ofertowy i nr 4 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu).6. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.7. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Sekcji XX SWZ.8. Zgodnie z art. 310 PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe garnizonu śląskiego podzielony na 13 zadań (części)Zadanie nr 12-odbiór odpadów komunalnych z KP Rajcza2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji określają:2.1 Załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy2.2 Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy2.3 Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia dla każdego zadania2.4 Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu2.5 Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.2.6 Załącznik nr 6 do SWZ –Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby.2.7 Załącznik nr 7 do SWZ- Oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu2.8 Załącznik nr 8 do SWZ – Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90511000 -2 - Usługi wywozów odpadów4. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Minimalna wartość umowy, którą Zamawiający ma obowiązek wykorzystać w ramach zawartej umowy określona jest w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy.5. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 – formularz ofertowy i nr 4 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu).6. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.7. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Sekcji XX SWZ.8. Zgodnie z art. 310 PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe garnizonu śląskiego podzielony na 13 zadań (części)Zadanie nr 13- odbiór odpadów komunalnych z KP Łodygowice2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji określają:2.1 Załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy2.2 Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy2.3 Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia dla każdego zadania2.4 Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu2.5 Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.2.6 Załącznik nr 6 do SWZ –Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby.2.7 Załącznik nr 7 do SWZ- Oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu2.8 Załącznik nr 8 do SWZ – Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90511000 -2 - Usługi wywozów odpadów4. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Minimalna wartość umowy, którą Zamawiający ma obowiązek wykorzystać w ramach zawartej umowy określona jest w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy.5. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 – formularz ofertowy i nr 4 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu).6. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.7. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Sekcji XX SWZ.8. Zgodnie z art. 310 PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach