Przetargi.pl
"Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Mściwojów”.

Gmina Mściwojów ogłasza przetarg

  • Adres: 59-407 Mściwojów, Mściwojów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8728522 w. 22
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mściwojów
    Mściwojów 43
    59-407 Mściwojów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8728522 w. 22
    REGON: 39064741700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msciwojow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Mściwojów”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. ZAKRES ZAMÓWIENIA W OKRESIE OD 01.11.2019 r. – 31.12.2019 r. Szacunkowy zakres zamówienia w pierwszych 2 miesiącach trwania umowy obejmuje wykonanie usługi na terenie Gminy Mściwojów polegającej na sukcesywnym odbiorze zmieszanych oraz selektywnie zebranych odpadów pochodzących z nieruchomości stanowiących własność właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz użytkowników lokali będących własnością innych osób, odbiór z punktów gniazdowych odpadów zgromadzonych w pojemnikach na szkło, odbiór odpadów z selektywnej zbiórki w systemie akcyjnym (odbiór odpadówwielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego bezpośrednio od mieszkańców, poprzez odbiór wystawionych odpadów przed posesją), a także transport w okresie od dnia od 01.11.2019 r. do dnia 31.12.2019 r., w następujących szacunkowych ilościach : a) Zmieszane odpady komunalne: ok. 164 Mg/ 2 miesiące, b) Szkło: ok. 12 Mg/2 miesiące, c) Tworzywa sztuczne: ok. 16 Mg/2 miesiące, d) Odpady wielkogabarytowe: ok.4 Mg/2 miesiące, e) Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne: ok.2 Mg/2 miesiące. ZAPOTRZEBOWANIE NA POJEMNIKI –NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁE ZMIESZANE: • 110/120 /140l– nie mniej niż 900 szt. ; • 240 l – nie mniej niż 400 szt. • 1100l – nie mniej niż 20 szt. SEGREGOWANE • 110/120 /140l – nie mniej niż 900 szt. • 240 l – nie mniej niż 400 szt. • 1100 l – nie mniej niż 20 szt. ZAPOTRZEBOWANIE NA POJEMNIKI –NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁE ZMIESZANE • 110/120 /140l– nie mniej niż 60 szt. • 240 l – nie mniej niż 20 szt. • 1100l – nie mniej niż 25 szt. SEGREGOWANE • 110/120 /140l– nie mniej niż 30 szt. • 240 l – nie mniej niż 25 szt. • 1100 l – nie mniej niż 5 szt. ZAPOTRZEBOWANIE POJEMNIKI NA SZKŁO • 1100l- nie mniej niż 30 szt. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ilości oraz w miejsca (gniazda na terenie sołectw) wyznaczone przez Zamawiającego pojemników do selektywnego gromadzenia szkła pojemników 1100l. 3. Wykonawca w ramach zamówienia, dostarczy w miejsca wskazane przez Zamawiającego, pojemniki na szkło (pojemniki koloru zielonego). 4. Pojemniki na odpady zmieszane i segregowane Wykonawca rozdysponuje pośród właścicieli/użytkowników nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w terminie do dwóch tygodni od dnia podpisania umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji oraz ilości (w tym zmniejszenie lub zwiększenie) obsługiwanych pojemników szkło . Wartość w tym przypadku nie ulegnie zmianie. 6. Dane ilości odpadów wg przekazywanych przez Gminę sprawozdań z podziałem na główne frakcje zostały podane celem sporządzenia oferty. W przypadku zmiany lub ilości rodzajów odpadów rzeczywiście odebranych i przetransportowanych podczas realizacji usługi Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. 7. Odpady objęte przedmiotem zamówienia przeznaczone do odbioru zostały sklasyfikowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. (Dz.U z 2014 r. poz.1923) i mieszczą się w grupie oznaczonej kodem: 20-odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie i 15: odpady opakowaniowe. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania każdemu właścicielowi nieruchomości kompletu pojemników bez dodatkowej opłaty. W trakcie trwania umowy Zamawiający przewiduje wzrost liczby nieruchomości wskazanych do odbioru odpadów o ok. 1%. Wzrost ilości nieruchomości nie wpłynie na wzrost wartości usługi. Adresy nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych zostaną przekazane przez Zamawiającego na etapie zwarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 9. Wykonawca wykona usługę zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym, w następujący sposób: 1) Z nieruchomości zamieszkałych: • odbiór zmieszanych odpadów komunalnych – nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. • odpady segregowane (odpady suche) - nie rzadziej niż raz na miesiąc. 2) Z nieruchomościach niezamieszkałych: • odbiór zmieszanych odpadów komunalnych – nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, • odpady segregowane (odpady suche) - nie rzadziej niż raz na miesiąc. • Odpady szkła – z miejsc ogólnodostępnych nie rzadziej niż raz na miesiąc. 10. Niezależnie od wskazanych częstotliwości odbierania odpadów komunalnych, objętych przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany dostosować harmonogram odbioru odpadów komunalnych tak aby nie nastąpiło przepełnienie pojemników. 11. Wykonawca w ramach ceny ofertowej rozdysponuje pośród zadeklarowanych właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, pojemniki na odpady zmieszane (kolory: czarny, metalowy (pojemnik cynkowy), tworzywa sztuczne (kolor żółty). Koszt wyposażenia w/w nieruchomości w pojemniki Wykonawca wliczy do ceny odbioru odpadów. 1) Jeżeli właściciel nieruchomości na własny koszt wyposaży nieruchomość w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów, w kolorystyce takiej jak wymagana, i nie będzie chciał przyjąć innych pojemników wówczas Wykonawca zobowiązany jest do odbioru selektywnie zebranych odpadów z tych pojemników. 2) Wykonawca zobowiązany będzie odstawić opróżniony pojemnik zawsze na miejsce jego pierwotnego położenia. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia numeru telefonu umożliwiającego mieszkańcom Gminy Mściwojów kontakt w sprawach m.in. harmonogramu odbioru odpadów, reklamacji dotyczących odbioru odpadów komunalnych. II. ZAKRES ZAMÓWIENIA W OKRESIE OD 01.01.2020 r. – 31.12.2021 r. Szacunkowy zakres zamówienia w okresie kolejnych 24 miesięcy trwania umowy obejmuje wykonanie usługi na terenie Gminy Mściwojów polegającej na sukcesywnym odbiorze zmieszanych oraz selektywnie zebranych odpadów pochodzących z nieruchomości stanowiących własność właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych (Metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, papier, szkło) oraz użytkowników lokali będących własnością innych osób, odbiór ze wskazanych punktów odpadów zgromadzonych w pojemnikach na „BIO” odbiór odpadów z selektywnej zbiórki w systemie akcyjnym (odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego bezpośrednio od mieszkańców, poprzez odbiór wystawionych odpadów przed posesją), a także transport w okresie od dnia od 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2021 r., w następujących szacunkowych ilościach: a) Zmieszane odpady komunalne: ok. 1 951 Mg/24 miesiące, b) Szkło: ok. 133 Mg/24 miesiące, c) Metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe: ok. 192 Mg/24 miesiące, d) Papier: ok. 30 Mg/24 miesiące, e) „BIO”: ok. 10 Mg/24 miesiące, f) Odpady wielkogabarytowe: ok. 36 Mg/24 miesiące, g) Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne: ok. 14 Mg/24 miesiące. ZAPOTRZEBOWANIE NA POJEMNIKI –NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁE ZMIESZANE: • 110/120 /140l– nie mniej niż 900 szt. ; • 240 l – nie mniej niż 400 szt. • 1100l – nie mniej niż 20 szt. SEGREGOWANE • 110/120 /140l – nie mniej niż 900 szt. • 240 l – nie mniej niż 400 szt. • 1100 l – nie mniej niż 20 szt. ZAPOTRZEBOWANIE NA POJEMNIKI –NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁE ZMIESZANE • 110/120 /140l– nie mniej niż 60 szt. • 240 l – nie mniej niż 20 szt. • 1100l – nie mniej niż 25 szt. SEGREGOWANE • 110/120 /140l– nie mniej niż 30 szt. • 240 l – nie mniej niż 25 szt. • 1100l – nie mniej niż 10 szt. ZAPOTRZEBOWANIE NA WORKI, (PAPIER-WOREK NIEBIESKI, SZKŁO-WOREK ZIELONY)) ORAZ POJEMNIKI NA „BIO” i SZKŁO • Worki kolor niebieski 120l – nie mniej niż 28 710 • Worki kolor niebieski 240l – nie mniej niż 14 065 • Worki koloru zielonego 120l – nie mniej niż 26 970 • Worki koloru zielonego 240 l – nie mniej niż 12 376 • Pojemniki kolor brązowy 1100l – nie mniej niż 5 szt. „BIO” • Pojemniki kolor zielony 1100l – nie mniej niż 6 szt. 7. Wykonawca wykona usługę zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym, w następujący sposób: 1) Z nieruchomości zamieszkałych: • odbiór zmieszanych odpadów komunalnych – nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. • Odpady segregowane (szkło, papier, metale, opakowania sztuczne, opakowania wielomateriałowe) - nie rzadziej niż raz na miesiąc. 2) Z nieruchomościach niezamieszkałych: • odbiór zmieszanych odpadów komunalnych – nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, • Odpady segregowane (szkło, papier, metale, opakowania sztuczne, opakowania wielomateriałowe) - nie rzadziej niż raz na miesiąc. 3) Z punktów ogólnodostępnych: • „BIO” – nie rzadziej niż raz na miesiąc. 4) Ponadto Wykonawca przeprowadzi odbiór mebli i innych wielkogabarytowych odpadów w systemie akcyjnym („od domu do domu”) min. 4 razy w ciągu trwania umowy. 5) Ponadto Wykonawca przeprowadzi odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w systemie akcyjnym, od mieszkańców („od domu do domu”) min. 4 razy w ciągu trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy nr: 74 8647 1020 0210 0003 2002 0001, z dopiskiem wadium „Odbiór odpadów z terenu Gminy Mściwojów” 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Mściwojów. 5. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy pzp, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużania terminu związania ofertą – także przez ten okres. 6. Wadium uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynęło na rachunek bankowy zamawiającego przed terminem składania ofert, tj. do dnia 13.09.2019 r. do godz. 11:00. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą w jednej kopercie, jednakże nie należy spinać trwale z ofertą, w terminie do dnia składania ofert tj. do dnia 13.09.2019 r. do godz. 11:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie odpadów o kodach jak w opisie przedmiotu zamówieni, zgodnie z ustawą o odpadach b) posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w tym wpis do rejestru działalności regulowanej stosownie do wymogów art. 9 lit. b ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, c) posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na zbieraniu zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego zgodnie z przepisami ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty - zgodny ze wzorem podanym w załączniku nr 1 do SIWZ. b) Dowód wniesienia wadium. c) Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach