Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych wraz z doczyszczaniem odpadów selektywnie zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kudowa-Zdrój oraz opróżnianie koszy ulicznych i pojemników na psie odchody z terenu gminy

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 661 926 , fax. 748 661 351
  • Data zamieszczenia: 2020-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 661 926, fax. 748 661 351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych wraz z doczyszczaniem odpadów selektywnie zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kudowa-Zdrój oraz opróżnianie koszy ulicznych i pojemników na psie odchody z terenu gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych wraz z doczyszczaniem odpadów selektywnie zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kudowa-Zdrój oraz opróżnianie koszy ulicznych i pojemników na psie odchody z terenu gminy w terminie od podpisania umowy do 31-12-2020 r. Zakres usługi obejmuje w szczególności: - Cykliczne odbieranie zmieszanych odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kudowa-Zdrój; - Cykliczne odbieranie odpadów segregowanych (tworzywa sztuczne i metale) pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kudowa-Zdrój; - Likwidacja dzikich wysypisk; - Opróżnianie koszy ulicznych i pojemników na psie odchody na terenie gminy Kudowa-Zdrój zgodnie z harmonogramem stanowiącym zał. nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia; - Odbiór odpadów wielkogabarytowych z punktów odbioru wskazanych przez mieszkańców, w ramach cyklicznej „Wystawki” organizowanej przez gminę Kudowa-Zdrój jeden raz w trakcie trwania umowy; - Odbiór odpadów biodegradowalnych odbieranych z brązowych pojemników z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kudowa-Zdrój; - Cykliczne odbieranie i zagospodarowanie odpadów segregowanych (szkło, papier i tektura, opakowania z papieru i tektury) pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kudowa-Zdrój; - Odbiór i zagospodarowanie odpadów zielonych, trawy, gałęzi; - Transport odpadów zebranych w czasie wykonywania zadań z pkt. 1-6, do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej przez Zamawiającego, tj. do RIPOK w Ścinawce Dolnej prowadzonej przez FB Serwis Dolny Śląsk Sp. z o.o., Ścinawka Dolna 86, 57-410 Ścinawka Średnia - Cykliczne odbieranie zmieszanych odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kudowa-Zdrój; - Dbałość o prawidłową ilość, stan i rozmieszczenie pojemników i worków przeznczonych na odpady komunalne, w tym: zakup worków i pojemników, przemieszczanie pojemników na terenie Gminy, wymiana pojemników uszkodzonych lub zniszczonych na nowe - w razie konieczności, zmniejszenie lub zwiększenia ilości pojemników w poszczególnych punktach zbiórki odpadów komunalnych, magazynowanie wolnych pojemników Wykonanie usługi winno być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z: - ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.), - ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 ze zm.), - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1396 ze zm.), - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r., (Dz. U. z 2013 r., poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. - uchwałą nr XXIII/138/16 Rady Miejskiej Kudowy-Zdroju z dnia 11 lipca 2016 r. w sprawie: Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kudowa- Zdrój oraz uchwałą nr XXIII/141/16 Rady Miejskiej Kudowy-Zdroju z dnia 11 lipca 2016 r. w sprawie: szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Kudowa-Zdrój i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi gospodarowanie odpadami komunalnymi zamieszczonymi na stronie: - http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl/dokument,iddok,6543,idmp,6,r,r - http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl/dokument,iddok,6546,idmp,6,r,r - postanowieniami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego 2016-2022 przyjętego Uchwałą Nr XXIX/934/16 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 22 grudnia 2016 r. - Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie łącznej ceny ofertowej brutto za realizację przedmiotu zamówienia jako CENY brutto - cena (wraz z obowiązującą stawką podatku VAT) wyrażonej w jednostkach pieniężnych [PLN), stanowiącą sumę iloczynów szacunkowej ilości odpadów komunalnych przewidywanych do zebrana z nieruchom zamieszka z terenu gminy Kudowa-Zdrój za okres 5 m-cy [Mg/5mcy] oraz cen jednostkowych w zł/Mg odebranego odpadu zaoferowanych przez Wykonawcę. Rzeczywiste wartości odbioru poszczególnych sortymentów będą wynikały z faktycznie zebranych ilości w okresie trwania umowy z uwzględnieniem cen jednostkowych złożonych przez wykonawcę w ofercie. - Cena musi uwzględniać cały zakres przedmiotu zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, warunki zawarte w istotnych postanowieniach umowy, oraz winna obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji opisanego przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty: wymaganego sprzętu i wyposażenia; czynności związanych z odbiorem; transportu odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych tj. do RIPOK w Ścinawce Dolnej prowadzonej przez FB Serwis Dolny Śląsk Sp. z o.o., Ścinawka Dolna 86, 57-410 Ścinawka Średnia; odbioru i zagospodarowania odpadów zielonych, trawy, gałęzi; odbioru i zagospodarowania wskazanych w OPZ frakcji odpadów selektywnie zebranych; wymaganych ubezpieczeń; zakupu pojemników i worków; mycia i dezynfekcji pojemników; przestawień, podstawień, zwiększania częstotliwości; sporządzania wymaganych dokumentów i informacji, a także należne opłaty wynikające z polskiego prawa podatkowego i celnego, itp. oraz inne koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w terminie określonym w niniejszej SIWZ wraz z wkalkulowanym ryzykiem Wykonawcy, związanym z przyjętą formą rozliczenia. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części III SIWZ - Opis przedmiotu oraz istotnych postanowieniach umowy zawartych w części II SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają: 1. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) oraz 2. zaświadczenie wydane przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska o nadanym numerze rejestrowym w Rejestrze Przedsiębiorców i Organizacji Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązanie o którym mowa w pk. 6.2.1 niniejszej SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu wykazania spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 4. Dokument składany przez Wykonawców w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Ponadto Wykonawca, którego oferta został wybrana najpóźniej w dniu i godzinie podpisania umowy dostarczy zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Burmistrza Miasta Kudowa-Zdrój w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 1996r., o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U.2012 poz. 391 ze zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach