Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych w systemie selektywnym w tym również odpadów pochodzenia zwierzęcego z nieruchomości niezamieszkałej - Posterunek Policji w Cieszanowie.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 35-036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 582 192 , fax. 178 582 193
  • Data zamieszczenia: 2020-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Dąbrowskiego 30
    35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 582 192, fax. 178 582 193
    REGON: 69031697000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych w systemie selektywnym w tym również odpadów pochodzenia zwierzęcego z nieruchomości niezamieszkałej - Posterunek Policji w Cieszanowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych stałych z terenów użytkowanych przez Posterunek Policji w Cieszanowie. 2. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych w tym odchodów zwierzęcych (psy służbowe) wytworzonych w systemie selektywnym na nieruchomości, na której zlokalizowany jest obiekt oraz bezpłatnego udostępnienia pojemnika/ów przystosowanego/ych do składowania odpadów komunalnych na rzecz Zamawiającego. Adres miejsca odbioru odpadów komunalnych oraz szacowana ilość roczna wytwarzanych odpadów w m3 stanowi tabela nr 1 w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia przy dołożeniu najwyższej staranności uwzględniającej profesjonalny charakter świadczonych przez niego usług oraz zgodnie z postanowieniami umowy oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) wyposażenia nieruchomości w pojemniki; 2) bezpłatną wymianę pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji; 3) załadunku odpadów przez pracownika Wykonawcy; 4) zachowania czystości w miejscu wykonywania usługi; 5) zabezpieczenie miejsca pod względem BHP; 6) utrzymanie pojemników w stanie zapewniającym właściwe składowanie i zapewnienie porządku. 4. Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15.30 w terminach ustalonych w harmonogramie przez przedstawicieli Stron, a w szczególnych przypadkach na zgłoszenie telefoniczne, jednak nie później niż w ciągu 3 dni od momentu wywozu. Wykonawca będzie odbierał odpady własnym transportem z miejsc wskazanych w umowie przez Zamawiającego bez obciążania Zamawiającego kosztami transportu. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na cały okres realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby wykonującej przedmiot zamówienia (tj. odbiór i transport odpadów komunalnych). Ww. wymóg nie dotyczy przedsiębiorcy, który wskazane czynności wykonuje osobiście (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej). 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) i 7) ustawy. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na świadczenie usług komunalnych wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta odpowiednio do właściwości świadczonych usług (ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010). Uzyskane zezwolenie dotyczy podmiotów innych niż gminne jednostki organizacyjne prowadzące działalność polegającą na usuwaniu, wykorzystywaniu i unieszkodliwieniu odpadów komunalnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca 1) spełnia warunki udziału w postępowaniu, 2) nie podlega wykluczeniu. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017 poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000, 1544 i 1669), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach