Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Szczucin w roku 2020

Gmina Szczucin ogłasza przetarg

  • Adres: 33-230 Szczucin, Wolności
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (14) 643 62 78, , fax. (14) 643 64 90
  • Data zamieszczenia: 2019-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczucin
    Wolności 3
    33-230 Szczucin, woj. małopolskie
    tel. (14) 643 62 78, , fax. (14) 643 64 90
    REGON: 85166077203113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczucin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Szczucin w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Szczucin. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1 – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). Szczegółowe informacje zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w punkcie XIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada specjalne uprawnienia (koncesja, zezwolenie, licencje), z których będzie wynikać, że może prowadzić działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, tj.: a) że jest wpisany do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Szczucina w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zobowiązany będzie do uzyskania wpisu do rejestru w gminie na terenie, której zamierza odbierać odpady komunalne od właścicieli nieruchomości tj. Gmina Szczucin nie później niż w dniu składania oferty w sprawie zamówienia publicznego. b) posiada wpis do BDO rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami oraz aktualne zezwolenie odpowiedniego organu na zbieranie odpadów komunalnych, w tym niebezpiecznych odpadów komunalnych (art. 42 ust. 1 i art. 43 ust. 2 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.).; c) jest wpisany do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (tekst jednolity Dz.U.2018.1466 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – Załącznik nr 2; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór: Załącznik Nr 3a) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania (wzór: Załącznik Nr 3b); 3) Załącznik 3c – Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych; 4) Wykaz osób do kontaktu z zamawiającym – Załącznik Nr 4; 5) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych – Załącznik Nr 5; 6) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług – Załącznik nr 6; 7) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 8; 8) Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 9) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) a) punkt 6) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 – dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) - punkt 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - punkt 2) i 3) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w sekcji III.4), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania odnośnie terminów wystawienia dokumentów o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach