Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne z terenu Gminy Mysłakowice

Gmina Mysłakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-533 Mysłakowice, ul. Szkolna 5
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 075 6439986
  • Data zamieszczenia: 2014-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mysłakowice
    ul. Szkolna 5 5
    58-533 Mysłakowice
    tel. 075 6439986
    REGON: 23082170100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslakowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne z terenu Gminy Mysłakowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbioru, transportu i przekazania odpadów komunalnych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Mysłakowice. Gmina Mysłakowice składa się z 11 wsi zamieszkałych przez 10002 osób ( stan na dzień 30.06.2013). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia - załączniku do SIWZ Przez nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne należy rozumieć: budynki użyteczności publicznej tj. szkoły, przedszkola, ośrodki kultury, świetlice, biblioteki, zakłady rzemieślnicze, hotele i inne oraz cmentarze, boiska, przystanki autobusowe, ogrody działkowe, agroturystyki itp. 4.1Usługa odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne obejmuje: - selektywne odbieranie odpadów komunalnych (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mysłakowice - (załącznik nr 2, 2a, 2b do wzoru umowy) - części II SIWZ) następujących frakcji odpadów: a) zmieszanych, b) szkła, c) odpadów ulegających biodegradacji, w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji i odpadów zielonych, z nieruchomości określonych w załączniku nr 1 do wzoru umowy - części II SIWZ; d) dostarczanie worków do selektywnej zbiórki odpadów biodegradowalnych. 4.2. Sprzątanie przystanków oraz terenu przyległego na terenie gminy Mysłakowice ( 35 obiektów ). 4.3. Odbiór odpadów komunalnych z pkt 4.1 następuje z pojemników na odpady komunalne, o pojemności i w kolorystyce określonej w obowiązującym Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mysłakowice, z częstotliwością określoną w tym Regulaminie. 4d. Szacunkowa ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą trzeba będzie odebrać i zagospodarować - 1950 Mg w okresie umownym. 4.4. Trasy zbiórki odpadów przebiegają po drogach wojewódzkich, powiatowych, gminnych a także wewnętrznych drogach wiejskich i osiedlowych. 5. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 5.1 Wykonywanie sprawozdań zawierających: a) informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, b) informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania na składowisku odpadów, - liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne; c) wykaz właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem, (w tym nie zbierają selektywnie odpadów); 5.2. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu: a) w terminie składania pierwszego sprawozdania (za okres X, XI, XII.2014 r.) - wykaz wszystkich posesji od których zostały odebrane odpady komunalne, wraz ze wskazaniem ilości i pojemności pojemników z jakich od nich odpady odebrano; b) w terminie składania kolejnych sprawozdań - wykaz posesji, które nie były zamieszczone we wcześniejszym wykazie, a odebrano z nich w okresie objętym sprawozdaniem odpady komunalne wraz ze wskazaniem ilości i pojemności pojemników z jakich odpady odebrano oraz wykaz posesji, od których zaprzestano odbierać odpady komunalne; c) w uzasadnionych wypadkach, na żądanie Zamawiającego, wykonawca przedstawi kopie dowodów dostarczania odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania, tj. karty ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów. d) okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa. 5.2 Raporty miesięczne - Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających co najmniej informacje o: a) ilości odebranych odpadów zmieszanych [Mg], b) ilości odebranych odpadów szkła [Mg], c) ilości odebranych odpadów ulegających biodegradacji, w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji i odpadów zielonych [Mg], d) nowych nieruchomościach objętych systemem odbioru odpadów komunalnych, e) wykaz właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mysłakowice, f) adresach nieruchomości, na których powstają odpady komunalne, a nie ujętych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego, Raporty, o których mowa wyżej muszą być przekazane w formie uzgodnionej z Zamawiającym i będą podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury za okres 1- miesięczny. g) - raporty ( wydruki + CD) GPS dotyczące przejazdu pojazdów przy pomocy których realizowany jest przedmiot zamówienia, na koniec każdego miesiąca. 6. W zakresie częstotliwości i sposobu odbioru odpadów komunalnych: Wykonawca będzie odbierał poszczególne frakcje odpadów komunalnych z częstotliwością i w sposób zgodny z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mysłakowice oraz zapisami uchwały Rady Gminy Mysłakowice nr XXXV/208/13 z dnia 27.02.2013 w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Mysłakowice w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami. 6.1 Częstotliwość odbierania odpadów komunalnych wynosi: a) zmieszane odpady komunalne - raz na 2 tygodnie b) odpady ulegające biodegradacji - w okresie od 1 kwietnia do 31 października raz na 2 tygodnie, i raz w miesiącu w okresie od 01 listopada do 31 marca. W miarę potrzeb częstotliwość odbioru odpadów biodegradowalnych może być zwiększona do trzech odbiorów w ciągu miesiąca , a w okresie od 01 listopada do 31 marca do jednego odbioru raz na dwa tygodnie. c) szkło i odpady opakowaniowe ze szkła - raz na 2 miesiące d) kosze uliczne - raz w tygodniu 7. Częstotliwość sprzątania przystanków z terenu gminy Mysłakowice: raz w tygodniu. 8. W zakresie dotyczącym harmonogramu wywozu odpadów komunalnych: a) dokonywanie odbioru odpadów komunalnych sprzed posesji zgodnie z określonym przez Wykonawcę, w porozumieniu z Zamawiającym, harmonogramem, b) przedstawienie przez Wykonawcę do zatwierdzenia Zamawiającemu projektu harmonogramu, niezwłocznie po podpisaniu umowy. Wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji, np. powódź, gwałtowne opady śniegu, nieprzejezdna droga, dni ustawowo wolne. We wszystkich przypadkach zmiana harmonogramu nastąpi po, co najmniej ustnym, uzgodnieniu między stronami. Zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy. c) uwzględnienie w harmonogramie wywozu odpadów, stopnia napełnienia pojemników, względów sanitarnych, punktów zbiórki odpadów komunalnych przy domach wielorodzinnych i posesjach indywidualnych (fermentacja odpadów w pojemnikach, kontenerach, żerowanie gryzoni, bezdomnych zwierząt itp.) oraz potrzeb właścicieli nieruchomości, d) określenie w harmonogramie godzin, w jakich może się odbywać wywóz odpadów z punktów zbiórki odpadów komunalnych z domów wielorodzinnych oraz posesji indywidualnych, e) poinformowanie mieszkańców (m.in. poprzez zamieszczanie na stronach internetowych itd.) o terminach odbioru odpadów komunalnych oraz o zmianach terminów wywozów wynikających np. z przypadających dni ustawowo wolnych od pracy. f) dostarczenie harmonogramu właścicielom nieruchomości. 9. W zakresie transportu odpadów komunalnych: a) zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, b) zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c) zakaz odbioru odpadów w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. W przypadku, gdy dzień odbioru przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, dniem odbioru odpadów są pierwsze dwa dni robocze następujące po dniu wolnym, d) odbieranie, w wyjątkowych sytuacjach, na zgłoszenie Zamawiającego, odpadów poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców, e) zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę. 10.) W zakresie zagospodarowania odpadów: a) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych ( RIPOK )wynikającej z wojewódzkiego planu gospodarki odpadami komunalnymi prowadzonej przez Karkonoskie Centrum Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Ściegnach Kostrzycy W przypadku awarii instalacji regionalnej, o której mowa powyżej, bądź w stanach odbiegających od normalnych eksploatacji, dopuszcza się skierowanie strumienia odpadów do instalacji zastępczej, zgodnie z WPGO. b) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do składowania do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych ( RIPOK ) prowadzonej przez Karkonoskie Centrum Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Ściegnach Kostrzycy W przypadku awarii instalacji regionalnej, o której mowa powyżej, bądź w stanach odbiegających od normalnych eksploatacji, dopuszcza się skierowanie strumienia odpadów do instalacji zastępczej, zgodnie z WPGO. c) Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów zebranych w czasie cyklicznych akcji typu Sprzątanie Świata, oraz Dzień Ziemi, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 11. Inne obowiązki Wykonawcy: a) wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, nie powodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców gminy Mysłakowice do niezbędnego minimum, b) zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości co najmniej takiej, jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie, c) porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu, d)garażowanie pojazdów do realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie na terenie posiadanej bazy magazynowo transportowej, e) wyposażenie pojazdów, przy pomocy których realizowany będzie przedmiot zamówienia w nadajniki GPS i obsługa systemu GPS celem sporządzania co miesięcznych raportów ( wydruków ). f) wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy, g) dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do terenów nieruchomości będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy, h) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, i) okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa, j) ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy. k) umożliwienie właścicielom nieruchomości od których będą odbierane odpady komunalne usługi mycia pojemników, zakupu lub dzierżawy pojemników i worków i innych, na odrębnych warunkach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą a właścicielem nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslakowice.pl Biuletyn Informacji Publicznej
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach